1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

spijt van aankoop game?!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 4 apr 2003.

  1. ikah

    ikah Guest

    ja resident evil want een miskoop ik kwam gewoon niet in het spel..
     
  2. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    RallySport Challenge
    Ik had nog nooit een Rally game gespeeld
    overal kreeg die hoge score dus tja
    ik dacht waarom niet
    Maar was dus me eerste en me laatste ralllygame
    Zag er wel mooi uit enzo trouwens
    maar hield er gewoon niet van
    Hunter von ik trouwens ook niet echt coolz:)
     
  3. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nu sinds een paar dagen UC.. is wel lachen, maar ik vind het niet echt denderend.. beetje saai eigenlijk (single-player) en met vrienden zal het wel leuk zijn (nog niet gedaan), maar ik denk dat ik halo dan toch nog steeds leuker vind..
     
  4. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    blinx !!!! ik baal echt toen had ik alle keus uit allerlei leuke spellen en dan moest ik weer voor zo`n k*t spel kiezen
     
  5. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Dead to Rights: Teveel domme actie, geen verhaal (het verhaal wat er in zit zuigt). word erg saai na een uurtje.

    ow en Blinx heb ik met PU gewonnen, maar ik hoopte dat ik het kon inruilen. nuff said ;)
     
  6. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    nightcaster, veel te eenzijdig en het stotterde ook nog. Ik heb em ingeruild met 30 pleuro voor Morrowind!!
     
  7. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Azurik (geruild tegen TIR dus dat was op zich niet zo'n ramp)..om precies te zijn heb ik die game nu 2 keer gespeeld

    als iemand deze game wil ruilen pm me maar
     
  8. Dark

    Dark Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    MechAssault, veel te weinig missie's in een paar uur uitgespeeld :mad:, je kon ook niks veranderen aan je mech??, gewoon te arcade achtig, wel de missie in de elemental was cool.denk wel dat het op live kicken is.
     
  9. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Spijt: Turok - is gewoon een domme shooter en gaat ontiegelijk vervelen na level 4 (en dan komen er nog 11) en die levels zijn ook nog eens tering groot en dat maakt het er in de geval alleen maar slechter van.

    Enclave - leuk geprobeert maar is eigenlijk geen rpg heeft geen pakkend verhaal kortom is gewoon kut

    en james bond single player is gewoon waardeloos maar multiplayer is erg goed maar voor 70 euro gewoon een klote spel

    Mechassault vind ik trouwens wel goed (nou heb ik er ook maar 45 euro voor betaald)
     
  10. ProGo

    ProGo Mountainbiker

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR: Vindt dat kudo systeem niets.

    RE: Bugs, bugs, bugs, als ik race speel is hij daarna klaar met de ontwikkeling van een dreamcar en in dat loadscherm loopt hij vast :mad:
     
  11. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Beetje spijt van UC: Komt door de framedrops die je hebt tijdens een heftige match, en dat je niet kan kiezen hoeveel bots erin zitten en nog een omdat dat hele account ding niet werkt (bij Time Splitters werkt het wel!!)
     
  12. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond serious sam erg tegen vallen.

    werd snel eentonig en het ziet er nogal onozel uit
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik begin langzamerhand spijt te krijgen van mijn xbox
     
  14. jelle1988

    jelle1988 shop rider

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    ik al me spellen speel nooit meer op me xbox et sucks echt kijk er alleen dvdtjes op
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik vond deatrow echt niks aan. en Nhl 2003 is ook echt waardeloos.!!!!:mad:
     
  16. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    007: Agent Under Fire....met die besturing...echt zonde...

    geruild voor Amped, maarja...dat was ik ook redelijk snel zat

    Verder helemaal geen spijt...alleen spijt dat ik m'n xbox zo snel heb gekocht....eerste half jaar alleen DVDs op gekeken....
     
  17. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Jet Set Radio Future vind ik niet echt veel aan. Raar verhaal, en ook niet echt mijn soort game. Maar goed, hij zat bij de actie toen ik de XBox kocht, dus mij hoor je er ook niet echt over klagen...

    Maar ik kijk altijd eerst een tijdje de kat uit de boom, voordat ik een game koop. Weet ik tenminste zeker dat ik niet teleurgesteld zal zijn als ik de game in huis heb. Nou ja, voor 99% zeker, aangezien je niet kunt weten of je het over een week nog steeds leuk zal vinden...

    XBoxWorld.nl, ga zo door, want you are my bright (green) light in the dark world of consoles!
     
  18. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Schrik niet, Ik vond Halo zwaar tegenvallen. Allemaal saaie levels... Ik vergaapde me zelfs een keer bij een level (en dan bedoel ik het letterlijk!). Splinter Cell vond ik ook niet geweldig, te weinig missies en het was snel uitgespeeld...

    Jet Set Radio Future vond ik wel grappig, maar ik zou hem niet hebben gekocht. Multiplayer viel wat tegen en het spel was snel uit te spelen. Sega GT 2002 vond ik matig, maar ik hou niet zo van racespellen. Gelukkig kreeg ik JSRF en Sega GT 2002 bij mijn xbox!

    Van Minority Report had ik ook een beetje spijt. Ik vond het vechten opzich wel leuk, alleen ging dit na een tijdje vervelen. Daarna had ik het spel binnen een weekendje uit kunnen spelen en toen raakte ik het niet meer aan. Ik vindt het wel een redelijke game, maar ik zou hem niet hebben gekocht. Het is daarvoor TE matig, maar soms is het best vermakelijk. Ik ben wel blij dat ik hem heb gewonnen.

    Van Dave Mirra en Amped had ik ook spijt. Konden me maar een week lang boeien, daarna was ik op beide spellen uitgekeken.
     
  19. Croman

    Croman Burning out...

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ooit Bloodwake gekocht, wat een waardeloos spel. Gauw geruild voor NHL 2002, want er was bijna geen keus. :mad:
     
  20. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0

    ok ik heb een tip voor je verkoop die xbox nu en koop een cube ofzo|:-
     

Deel Deze Pagina