Dat hoeft toch ook nog weer niet. Er zijn naast Halo en Splinterceel (en Bloodwake) genoeg leuke XBOX spellen. Ik heb Halo en Splintercell ook niet. Splintercell vond ik niet leuk maar Halo heb ik gewoon niet. Moet ik nu dan ook mn Box verkopen. Vreemde opmerking...
JSRF de demo op de dreamcast was leuk maar het is elk level het zelfde en dat is jammer. sommige levels zijn ook te moeilijk!!
UC , niet mijn type game ,MOH graphics zuigen multi zwaar zuigen,Amped BORING,GUN VALKERY 1tonig en saai,RCT niks nieuws baggere graphics,:{
Is het soms verboden dat ik Halo slecht vind? Smaken verschillen nu eenmaal! Straks wordt ik nog door mijn hoofd geschoten omdat ik Halo slecht vind!
*uhum* ik heb ook een cube en een xbox, en ik vind halo ook lomp, dus? ik vind voor de rest de meeste games super vet, ik heb halo ook niet gekocht omdat ik t gewoon lomp vond toen ik het bij flood speelden.
Ghost recon vond ik een spijtige aankoop Ik vond de game interface behoorlijk tegenvallen, en geef toch de voorkeur aan de pc versie. dus ik ben gaan ruilen. Nu heb ik Panzer Dragoon Orta, die vind ik wel leuk
Ik heb nog geen games gekocht waar ik spijt van heb. Ik koop dan ook heel overwogen. En veel tweedehands, dat scheelt bakken geld.
Ook nog nooit games gekocht waar k echt spijt van heb. Eerst reviews lezen enzo, dat maakt ut een stuk makkelijker!
Heb ook nog geen games gekocht waarvan ik spijt had. De echte topgames koop ik, de andere games huur ik (en speel ik meestal uit).
Racing Evoluzione Wat een (***) spel zeg. Dacht ff de gran tourismo te kopen voor de xbox. Zou haast zeggen dat test driver uit 1990 beter was.
Amped was juist tot nu toe mn beste aankoop geweest, hoewel na een maand ik hem al bijna heb uitgespeeld. Voor de rest nog geen mislukte aankopen gehad, misschien komt dat nog. Ik hoop het in ieder geval niet, anders weggegooid geld want die spellen zijn niet goedkoop.
Die vond ik weer vet goed maar ja. Zo zie je dat meningen verschillen en dat het handig is dat je ook even beargumenteerd. Van UC vind ik gewoon alles gaaf
Ik vond CMR3 echt heel slecht: Verslechterd ten opzichte van deel 2 en super slechte graphics, gelukkig heb ik hem daarna tegen het ega pack geruild en die was wel erg leuk.
Wel spijt gehad van Championship Manager 2002/2003 op de pc vele vakanties mee gespeeld maar op de xbox werkte het gewoon niet, de vonk sloeg niet over.... helaas