1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

spijt van aankoop game?!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 4 apr 2003.

1. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb spijt van 3 spellen:

The Thing (dat had ik gekocht toen het komkommertijd was en ik wou iets nieuws. Het kon me niet echt boeien. Misschien deed ik ook te weinig moeite. Ik denk dat ik het misschien nog eens moet proberen)

Rallisport Challenge (hoewel dat zo een goede reviews kreeg vond ik dat saai en steeds maar hetzelfde. Dat heb ik gelukkig kunnen ruilen tegen AMPED. (en dat is volgens mij een van de beste Xboxspellen die zijn uitgebracht)
    Trouwens, Maas, als je Amped na een maand bijna uitgespeeld heb moet je wel heeeeel veeeeel tijd gehad hebben. Ik denk dat Amped een van de moeilijkste Xbox-spellen is om uit te spelen.

Lord Of The Rings: The Two towers: hoewel ik het wel een leuk spelletje vind is het toch iets teveel button-smashing. Je kan dat niet rustig spelen, je moet constant op die knoppen zitten rammen tot je er zot van wordt.

2. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    JSRF: ik had m bij mn Sega pack gekregen... heb het spel misschien 4 uurtjes gespeeld :mad:. wat een bagger spel :mad:

3. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    Het is ook een supermoeilijk spel, dat geef ik duidelijk toe.
    Maar ik heb de xbox samen met Johannus gekocht (zit hier ook op het forum). En samen sta je sterker laat ik maar zeggen. En omdat ik in het examen jaar zit heb ik veeeel vrije tijd.

Johannus heeft nu aggressive inline gehaald, hopelijk is dat net zo'n goede aankoop geweest als amped. Ik kan er nog niks over zeggen, ik hem pas 1 middagje gespeeld en Johannus heeft nu de xbox thuis:{

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Agressive Inline is een soort Tony Hawk alleen op skates en een beetje anders. Maar daarom niet minder plezant. Ben benieuwd want jouw Johannus (Graveheart niet?) er van vind.

5. Hendriks

Hendriks GOD

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hier spijt van :
    max payne het was wel een leuke game maar veels te snel uitgespeeld. in 1 dag had ik hem uitgespeeld

Laatst bewerkt: 17 apr 2003
  6. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    Jep, ik heb tony hawk 3 op de pc en dat spel vond ik er wel op lijken. Het enige probleem heb ik nu met Aggressive Inline dat ik heel erg moet wennen aan de besturing. Ik heb een maand lang alleen maar Amped gedaan, en die besturing zit nu helemaal bij me ingeprogrammeerd. Frustrerend als je een gave sprong wilt maken met agtgressive Inline en vervolgens de knopjes van Amped gebruikt waardoor alles weer in de soep loopt:{.

ps. johannus=johannus (johan irl) en geen graveheart

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ach, wees gerust zal wel vlug over zijn.

Oh sorry, heb het nog eens opgezocht en blijkt dat ik dacht dat je iemand anders was.

8. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg Azurik bij mijn "reward pack" en ik vind dat ze veel meer uit dit idee hadden kunnen halen, gemiste kans en het spel vind ik nu dus zelf redelijk slecht.
    Voor de rest zijn al mijn zelf gekochte spellen geweldig.

9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    - Blinx the Timesweeper

1 van de allerslechtste platformers ooit.

- JSRF

Ziet er ok uit, maar qua gameplay vind ik er echt helemaal niks aan.

Deel Deze Pagina