spijt ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Meanzo, 22 dec 2005.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Tuurlijk ik ken misschien ook wel iemand ... maar deze mensen hadden een wonder machine verwacht ... waarschijnlijk krijgen die mensen ook spijt als ze een ps3 in huis hebben staan

    @RoX BoX - cole heeft gelijk :)
     
  2. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen kheb nog 1 probleem denk k
    hoe krijg ik hem in huis voor eind kerstvakantie
    denk dat ik em dan nog niet heb :mad:
     
  3. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen spijt maar eerlijk is eerlijk....Ik heb de 360 gekocht omdat ik alle nextgen consoles wil bezitten en geen goede games wil mislopen....Elke console heeft zo zijn killerappz :)

    Maar als ik weinig poen had en zou kunnen kiezen uit de 3 nextgens naast elkaar zou ik zeker gaan voor de REVOLUTION.
    Ik heb het allemaal wel gezien met de graphics...draai al te lang mee om me op te winden over een paar polygonen extra....Het went zo verdomde snel...
    COD2 was aanvankelijk grafisch geweldig...betrap mezelf erop dat ik het steeds minder 'zie'.
    Ik verwacht nieuwe gameplay, nieuwe ervaringen, nieuwe thrills.
    Ik weet niet of MS op dat gebied kan leveren...
    Kweet niet...ze hebben gewoon een andere filosofie als veel Japanse developers...ook veel te veel gericht op FPS & race & sport.
    Moet wel zeggen dat LIVE me goed bevalt ( had ten tijde van de 1e xbox geen ADSL ).

    Maar goed...vind in principe zonde om een console te laten staan. Kwil de 360voor HALO3, Revolution voor Metroid Prime 3 en PS3 voor GT5 :)
     
  4. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, dat wordt dan heel goed zoeken, door Nederland :+
     
  5. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat word het ckr :confused:

    spellen die ik erbij ga kopen : CoD2, kameo, pgr3 om mee te begginen denk
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet dat MS toch een paar flinke japanse jongens binnen heeft gehaald. Die gaan je die filosofie vast wel brengen ;)

    En het richten op FPS & Race & Sport, daar heb ik hem vooral voor gekocht, aangezien dat heerlijk is op Live :cool:
     
  7. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je wel erg vaak een open sollicitatie naar het modschap doet............
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Wat is dit voor een topic...ga lekker met je PS2 spelen....
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heb je de start post wel gelezen? Hij gaat ook een xbox 360 kopen hoor :)
     
  10. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op Live gaat wat zeker de moeite is kan je geen spijt hebben ...
     
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Had ik em maar nooit gekocht... pffff.... :+ njee hoor hijs geweldig ..geen spijt hier
     
  12. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    De €400 heb ik er aan plezier nog niet uit en de games zijn nog niet perfect, maar wat komen gaat wordt zoo vet! Dus geen spijt
     
  13. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg: Madden 2006, Call of Duty 2, Project Gotham 3. Need I say more? Oh ja, Top Spin 2 en Ghost Recon 2 are just around the corner. En als ik nog iets verder kijk: Gears of War en Halo 3. Kortom, het leven is zoveel mooier MET een Xbox 360. Spijt? nuh.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ghost Recon 2 is al heel lang uit :cool:
     
  15. Thamaster

    Thamaster Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het al leuk als ik me kamer binnen kom en dan hem zie staan:D
     
  16. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    t enige wat ik kan bedenken is dat ik nog een echte TOP xbox live titel mis. PDZ vind ik een gaaf spel maar op live is het voor mij op de 1 of andere manier niet zoals Halo 2.. en dat zoek ik in een live game. PGR3 enzo zijn natuurlijk top games op live evenals pdz (als je er van houdt) maar smaak blijft persoonlijk he:)

    Verder echt een top machine hoor!!
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat gevoel had ik met de introductie van de xbox ook ... alleen Halo vond ik toen echt leuk
     
  18. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    tja dat hou je toch, gears of war, top spin 2, en uhhm die ww2 flight game? dat kunnen wel hele leuke (next gen) games gaan worden! (laatste 2 vooral op live)

    *haantje was destijds Crimson Skies (op live) verslaafd:) super gaaaf online!
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2005
  19. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ik de 360 meteen bij de release heb gekocht.

    Ben alleen niet zo blij met het aanschaffen van PDZ.... ik had het meer in de trend van de N64 versie verwacht, gewoon snel wapen wisselen en dat het niet uit zou maken met welk wapen je loopt qua snelheid.... ik vindt dat zon bullshit.... jah vast het zal wel weer realistisch moeten zijn, maarja dat kan ik de wapens uit het spel ook niet echt noemen..

    Perfect Dark voor de N64 had dat gelul niet ik vindt het echt jammer... en het is dus ook de reden dat hij na de aanschaf en 5 keer spelen in mijn verzamelaars kast is beland..

    Need For Speed Underground ben ik wel heel tevreden over, het beste van 2 werelden Underground en Hot Pursuit

    @ de persoon die de xbox 360 op een gewone tv vergeleek met een pc, Waar heb je het over???? je kan het beeld dat een monitor resp. TFT weer kan geven niet vergelijken met een pc....

    doe het vergelijk dan goed, de xbox360 op een tft of een pc op een tft <> met daar tegenover een xbox360 op een gewone tv en een gewone tv gebruiken als pc monitor....
     
  20. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook totaal geen spijt van. Gratis demo's en trailers downloaden. Die coole Xbox Live arcadespellen. PGR3 vind ik niet zo boeien, omdat ik deel 2 beter vind. Perfect Dark Zero vind ik wel heel vet. Maar mijn toptitel moet nog komen in de vorm van Dead or Alive 4. Daarvoor heb ik een 360 gekocht. Anders had ik denk nog wel een paar maanden gewacht. Maar tis erg vet dat ik hem nu al heb. Kan weer een paar jaar vooruit op gaming gebied
     

Deel Deze Pagina