Spijt van de 360 heb ik niet, hoewel hij op sommige punten ietwat teleurstelt. De BC vind ik persoonlijk nogal zwak uitgevoerd. "Oude" games spelen schokkerig of in een andere taal (NFSU2 bijv., daarin spreekt dat meiske Zweeds i.p.v. Engels ). Ook heb ik wel spijt van de aankoop van PGR3, ik vind de game nogal zwak. Maar de 360 is absolute top!!
1 De BC: bijna alle xboxgames worden BC, daar is zijn ze nu hard mee bezig 2 Waarom zou je oude games op je 360 spelen en niet op de gewonen xbox? 3 En dat van PGR3 tja... je moet er van houden
Ben ik het mee eens.. je koopt geen nieuwe console om de oude spellen te spelen.. En PGR3, wat jij zegt idd, ik vind het een briljant spel, vooral online is het gaaf (het geeft een kick om n00bs die willen bashen te ownen. Vooral one-on-one )
Je koopt idd geen next-gen alleen om je oude games op te spelen. Echter, als de mogelijkheid er is en het is goed uitgewerkt (zie de PS1 spellen op de PS2) dan vind ik het wel mooi meegenomen Ik heb niet zo'n grote kamer, en als je al 4 consoles onder je TV heb staan en je moet daar toch nog je Xbox bijzetten omdat de BC op de X360 tegenvalt is dat toch jammer
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb een 360 gehaald om te kunnen spelen wat ik eerst kon, en alle nieuwe shit... Ik zat te twijfelen wat ik ging doen, of gewoon me xbox houden en nog vette games daarop checke (far cry enz), of een 360 halen! Ik koos voor de 360 natuurlijk(xbox verkocht), wel met de gedachte dat ik straks far cry op de 360 kan spelen. Ik kijk dan ook erg naar het moment uit dat far cry BC wordt.
Ik heb geen spijt dat ik de 360 nog niet heb gekocht!!!! Waarom??? Omdat de launchgames naar mijn mening echt balhaar zijn. PDZ vind ik echt een k spel. Had ik veel meer van verwacht. Racen is niet m'n ding dus pgr 3 komt er niet in. Dat Need for speed vond ik nou wel lachen maar om daar nou een 360 voor te halen??? En Kameo vond ik een beetje kiddy. Ik speel zelf toch het meeste Pes 5. Nee ik haal hem wel als de echte mooie games komen. Want die komen er zeker!!! Gears of Wars, Topspin 2 en Saints row!!! Wat ik wel echt tof vind is de hele menu structuur van dat ding. Ziet er allemaal weer heel gelikt uit. Makkelijk insignen enzo. Nee hij komt zeker in m'n huis alleen nu nog ff niet.
BC is 1 ding, dat je games het ook doen zoals ze het op de Xbox deden (geen framedrops, gewoon kunnen saven) is iets anders. Bij mij werkt alleen Halo 2 het zoals ie het op de gewone Xbox deed, de rest heeft allemaal wel ergens last van.... In die zin ben ik blij dak ik mijn Xbox niet heb weggedaan, ik heb er alleen momenteel ff geen plaats voor.
En ik die niet zo veel geld heb, heeft er het geld dikwijls voor over. Ik kan je ook aan raden om hem in Februari of maar te halen als Ghostrecon 3, Testdrive en Oblivion uitkomen. In Mei en Juni komt er nog meer\
Je snapt zelf toch ook wel dat dat een absolute BS opmerking is?? Die BC zit er niet voor niks op toch?? Sowieso heb ik mijn "oude" Xbox verkocht, alleen de games die BC waren heb ik gehouden. Achteraf gezien had ik die net zo goed mee kunnen verkopen, maar ja da's achteraf. En zoals Jan WoWter ook al zegt, ik heb de 360 gekocht om er de oude én nieuwe games op te spelen. En als dan de BC zo slecht is uitgevoerd als dat 'ie nu is vind ik dat wel degelijk een teleurstelling.
ik heb xbox 360 nu al, gewoon core gekocht en effe harddrive ik betaal dan iets meer in totaal geen zin om 1 maand te wachten
helaas heb ik CoD2 moeten terugbrengen. ik vond het kwa singleplayer wel leuk/mooi. maar kwa multiplayer/online slecht. daar had ik wel wat meer van verwacht
tot nu toe me beste aankoop van het afgelopen jaar, met pgr 3 wat ook een superspel is qua graphics maar het spel zelf is niet zo.... dan liever fifa
Hoe kun je nou spijt krijgen. Voor aankopen boven de 400 euro zorg je gewoon dat je geen spijt hebt/krijgt
Als jij Fifa boven PGR3 verkiest kan je beter gewoon gelijk die 360 in het diepste gat wat je kan vinden sodemieteren.
Je weet zelf dat je dat ook wel anders kan zeggen, en PGR3 viel ook erg voor mij tegen. Smaken verschillen nou eenmaal.