1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

spijt ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Meanzo, 22 dec 2005.

  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dam dam dam! :eek:.
    *Houd trauma's over aan sodemieter.
    Mag potjume wel :'-( zoja, Slurpgeit je hebt potjume mijn jeugd verpest door sodemieter te zeggen :'-(.
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Morgen komt mijn 360. Eindelijk. Ik heb er een beetje gemengde gevoelens over. Het is natuurlijk goed dat ik eindelijk een stap verder kan, maar ik ben toch wel gehecht geraakt aan mijn grote zwarte doos de laatste jaren. Vanavond heb ik haar een soort van uitgezwaaid. Nog een paar potjes PES, en Halo. Ik heb haar laten winnen. Dat heeft ze verdiend.
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik heb er zeker geen spijt van, ik vermaak me heel goed met CoD 2, iets minder met PDZ en ja lieve mensen, ik vermaak me zelfs met Fifa...ik heb PGR 3 nog niet gespeeld, maar ik vind racespellen saai over het algemeen. Nog een paar weken en er komen weer een paar nieuwe spellen uit. Tot dan heb ik het prima naar mijn zin met deze spellen. Na die periode komen weer goede spellen uit. Ik zie het nut er niet van in om te wachten tot maart op de 360 te kopen als je het geld nu al hebt. Het is vrij duidelijk dat dit apparaat tot veel in staat is.

    Ik ben tevreden.
     
  4. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar CoD2 vind ik mooier op de pc dan op de xbox 360, zelfs met een hdtv! Ga aub niet op mij bashen...ik heb ze allebei uitgebreid gespeeld!

    Op een normale tv is de pc versie een stuk mooier, omdat ie gewoon scherper is!
     
  5. Ruud

    Ruud Guest

    En echt niet dat een 360 de rekencapaciteit van mijn PC kan evenaren, dus hoe kan het er in godnaam beter uit zien...
     
  6. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is één van de minst intelligente posts die ik in tijden heb mogen aanschouwen.
    "als je de 360 niet durft te halen"
    oh, heerlijk die onzinnige troep 8)
    maargoed, let maar niet op deze post
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de meeste reviewers denken daar anders over .. maar goed ik heb zelf geen CoD2 dus ik kan niet in discussie gaan ... maar check de verschillende websites maar ...

    kan je mij even uitleggen hoe je op een normale TV een pc aansluit?
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik kijk liever wat ik er zelf van vind dat wat de blaadjes/sites mij voorschotelen. Mening van die jongen en die moeten we respecteren :)
    Wel kan je zeggen dat als je al die pracht en praal uit je pc wil toveren, dat je dan alleen al een videokaart nodig hebt die net zo duur is als een compleet premium pack. Maar ik kan ook niet ontkennen dat Cod2 er op de pc wel erg gelikt uitziet op 1600X1200 :9 Heb de xbox 360 versie nog zelf gespeeld of gezien dus daar geef ik geen oordeel over :)
     
  9. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    COD2 op TFT met 1600x1200 of hoger
    vs
    COD2 op tv 480p

    bedoelt hij denk
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hier zegt hij toch echt met HDTV :) Maar het blijft gewoon zijn mening.
     
  11. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had dus core system gekocht....ik wou gelijk hard drive erbij kopen blijkt ie overal uitverkocht te zijn dus ik denken van naja boeien die haal ik morgen wel ik wil nu gewoon spelen :) vergeten dat morgen en overmorgen kerst is :mad: dus kan ik ook geen spellen erbij kopen of hard drive. ik zit nu met condemned zonder dat ik het op kan slaan. en geloof me dat zuigt -.-.
    2 dagen zonder.NOOOOOOO

    ik heb nog geen spijt :p ik weet ook bijna ckr dat ik dat niet krijg:p
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2005
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Tussen 1280x768 en 1200x1600 zit redelijk groot verschil :)
    Maar zoals het er daar uit ziet ziet de xbox 360 versie er op de xbox 360 (met hdtv!!) er beter uit idd.
    720 is toch hdtv??
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2005
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    /\

    720p is een HDTV.

    Ik speel zelf CoD2 op 1080i, dat ziet er velemaale beter uit dan CoD2 op de PC.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat zou idd kunnen. Maar de algemene kreet "cod2 op de xbox 360 ziet er vele malen beter uit dan op de pc" is nogal ongegrond.

    Xbox 360 met "normale" tv
    Xbox 360 met hdtv (heb je soms hdtv met 720p en 1080i? En wat is het verschil? Behalve dat de 1080i hogere resolutie zou hebben lijkt mij zo)
    Pc op resolutie 640x480 alles op low detail
    Pc op resolustie 1600x1200 alles op high detail

    Etc, etc.

    Het ligt er dus helemaal aan op wat voor hardware je speelt :)

    1 ding lijkt mij wel duidelijk. Voordat je cod2 op de pc op full detail kan spelen moet je veel meer betalen dan voor een xbox 360
    premium :)

    edit:/ Ik zou eens even de HDTV thread doorspitten :9
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2005
  16. Ruud

    Ruud Guest

    Ben het eens met El Geert.

    En btw, sinds wanneer zegt de resolutie iets over hoe mooi het eruit ziet? Maakt elke extra pixel het plaatje iets mooier?
    Ik speel liever op 1280x1024 (of zelfs 1024x768) als ik daarmee wél meer detail uit m'n videokaart kan trekken. Denk dat jullie je teveel blindstarten op simpele getalletjes, en vergeten dat een lagere resolutie met alle details op het hoogst en visuele programmeer-hoogstandjes aan toch echt wel een mooier plaatje op kan leveren.
     
  17. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb er ook geen spijt van.

    Pracht ding!
     
  18. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Helemaa geen spijt ! Prachtige machine !!
     
  19. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen spijt maar ik(nadruk op ik ;) ) vind de prestaties tot nu toe nog niet erg indrukwekkend behalve bij PD0 en PGR3. Maar ja we zitten nog in het begin dus dat zal wel goedkomen.
     
  20. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er geen spijt van dat ik het apparaat nog niet heb gekocht. Vooraf had ik er absoluut mijn zinnen op gezet, maar nu een maand later maakt het me allemaal niet zoveel meer uit. Ik speel nog steeds met plezier halo2. Ik heb alle launch games zo'n beetje wel gespeeld, en buiten het feit dat ze best wel mooi en tof zijn, zijn de huidige 360 games niet mijn type games. Dus nu wacht ik wel lekker tot er echt een game komt waarvoor ik op een nieuwe console verder ga. Ik had mijn hoop op perfect dark gevestigd, maar dat bleek achteraf helemaal geen topgame. De rest is niet mijn ding.

    Dus wellicht als halo3 er is ofzo, of een andere musthave...maar ik heb nu nog geen spijt dat ik hem niet heb gekocht...
     

Deel Deze Pagina