1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

spijt ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Meanzo, 22 dec 2005.

1. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er wel spijt van ja.... ik heb nu last van slaaptekort :+

2. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen spijt!!

3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eens een pc met de kracht van de xbox360 vergeleken.

de xbox360 kost 400 euro.

diene pc kost 7889.95 euro klein verschil he hehe

dus zeker geen spijt gehad

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    DIe PC kostte zo veel ? :confused:

Da's wel heel duur voor een PC gek :p.
    Maar neej, ook ik heb totaal geen spijt.
    Vermaak mij er prima mee, en ben nu aan het wachten op de voor mij, TOP spellen :)!

5. Negative

Negative Unknown User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er absoluut geen spijt van:)

Had alleen wat meer en betere launchgames verwacht:)

6. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral betere..

7. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen draait CoD2 op de PC op die resolutie voor geen meter, tenzij je het duurste van het duurste hebt staan.. Mijn P4 3.4Ghz, 2GB, 6800GT PC (toch echt geen langzame jongen) trekt CoD2 al amper op 1280x1024 in DX9.. Dus wat dat betreft is CoD2 op de Xbox 360 wel een goede keuze als je geen super PC hebt staan.. Maar gelukkig kan mijn PC het dus wel net aan, want ik vind FPS spelen met een controller echt helemaal niks..

Ik heb mijn Xbox 360 nog steeds niet, maar zodra ik hem heb weet ik nu al dat ik er geen spijt van ga krijgen.. Alleen games als PGR3 en DoA4 houden mij al bezig, en dan zit er nog veel meer moois aan te komen.. Plus dat ik Xbox Live helemaal geweldig vind.. Enige waardoor ik misschien spijt zou gaan kunnen krijgen is als er een defect optreedt, daar kan ik slecht tegen apparaten die het niet goed doen.. maar ik ga er dus vanuit dat mijn Xbox 360 niet stuk zal gaan, mijn oude Xbox heeft het ook 4 jaar uitgehouden (todat ik hem verkocht heb paar weken terug)..

8. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    wat een topic :)

zeker geen spijt !

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Maar dan gaat de kreet "cod 2 op de xbox 360 is mooier dan op de pc" niet op. De vergelijkingen die zijn gemaakt op bepaalde sites geven gewoon geen goed beeld. Ze hebben daar cod2 op de pc op een vergelijkbare resolutie laten draaien als de 360 versie op een hdtv. Als je toch een pc hebt staan met 2x 7800GTX, shitload aan RAM en een goede CPU, dan speel je wel op de hoogst mogelijke resolutie. En trouwens, met 1x 7800gt + 1 gig Ram + amd 3500+ speelt ie goed op 1600X1200.

10. MUSHU

MUSHU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeker een goeie aankoop heb er weer een nieuw familie lid bij :p hahahah...maare super vet...vind dat het menu van de xbox360 er ook duidelijk en goed uit ziet ik bedoel is er iemand het er niet mee eens????....en de GAMES OH MIJN GOD!!!!!! ook al doe je het niet op een HD tv. je ziet echt wel dat het een next gen machine is.

11. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    1600x1200 in DX9 met een 7800GT betwijfel ik, maar voor de rest klopt het idd.. CoD2 ziet er op een high-end PC in DX9 op 1280x1024 resolutie nagenoeg hetzelfde uit als op de Xbox 360 op een HDTV in 720p.. Zelfs nog mooier als je de resolutie en AA nog meer verhoogt op de PC, maar dan heb je dus echt wel een 7800GTX SLI beest nodig..

Enige verschil is dus dat een Xbox 360 "slechts" 399,-- kost, en een high-end PC ongeveer 5x zoveel.. :cool:

De Xbox 360 (of een PS3 ) is niks meer dan gelijkwaardig aan een high-end PC die je voor een relatief schijntje kan kopen.. Het is dus echt geen super wonder gamingmachine die dingen kan die high-end PC's van nu niet kunnen, echt niet.. Fanatieke gameconsole fanboys willen dat graag geloven, vooral bij een next-gen launch, maar helaas voor hun het is echt niet zo.. Qua pure kracht zal de PC altijd wel beter blijven, consoles kunnen PC tech alleen bijbenen het 1e jaar na een next-gen launch, daarna niet meer.. Enige (grote) nadeel van PC gaming is dus dat het heel veel geld kost om high-end te blijven, en dat is dus juist het grote voordeel van gameconsoles, eens in de 5 jaar kun je een super high-end gamingmachine kopen voor een relatief prikkie.. :p

Voor de gemiddelde PC gamer zal een next-gen gameconsole trouwens wel en langer mooiere graphics laten zien, want de gemiddelde PC gamer heeft dus geen high-end PC staan, meer mainstream tot low-end.. En met high-end PC (van dit moment) bedoel ik dus minimaal een Intel P4 3.2Ghz of AMD 64 3200+, met minimaal 1GB geheugen, en minimaal een ATI X1800 of Nvidia 7800 256MB videokaart..

Deze next-gen consolegeneratie heeft echter 1 nadeeltje, en dat is dat mensen er een HDTV bij moeten kopen om echt van de mooiere graphics te kunnen genieten.. Dat doet het prijsvoordeel deze keer een beetje teniet, maar dat zal bij de volgende generatie grotendeels opgelost zijn, want ik verwacht dat rond 2009/2010 de meeste mensen wel een HDTV zullen hebben.. Desondanks blijft consolegaming ook deze generatie nog steeds goedkoper, en opzich zien Xbox 360 games er op een gewone TV ook nog prima uit door alle nieuwe effecten en het grotere detail etc, maar het blijft natuurlijk spelen op een erg lage resolutie (dus relatief onscherp en veel kartels)..

Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  12. Ceastro13

Ceastro13 Momochi ZaBuZa

Leuk Bevonden:
    0
    Totaaal geen spijt.:D

13. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb geen spijt, maar ik had hem beter iets later kunnen kopen omdat ik op dit moment toch bijna alleen maar pes 5 speel.

14. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ook geen spijt. De mogelijkheden zijn geweldig! En grafisch ziet het er allemaal top uit.

Maar als je een goede RGB Scart kabel koopt is het beeld op een normale TV al heel scherp en mooi. En natuurlijk is HDTV wel iets mooier, maar grafisch zal het niet ver uit elkaar liggen. Dat kan toch ook niet? Het zou een beetje onzin zijn als Microsoft alleen maar aan HDTV denkt, want het meerendeel heeft nog steeds een normale TV en geen plasma. Voornamelijk omdat die dingen nog harstikke duur zijn en aangezien energie rekeningen lekker omhoog gaan zal je met een plasma TV NOG hoger gaan. En het inbranden/dode pixels moet allemaal nog verfijnd worden.

Ik wacht nog wel een aantal jaartjes voordat ik ga kijken voor een HDTV.

15. Freaky800

Freaky800 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm,heb je wel eens een game op een HD tv gezien,dat ziet er toch echt een heel stuk mooier uit hoor

16. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad heb even de vergelijking gemaakt eerst de xbox op mijn jvc 66cm breedbeeld, daarna op mijn samsung 32inch lcd op 1080i geloof dat verschil zie dus zeer goed.

de resolutie is ook een stuk goher dan een "normale" tv he zet je monitor een op 640-480 en dan op een resolutie die drie keer zo hoog is wedden dat iedereen het verschil ziet (zelfs mijn vriendin en die is niet zo veeleisend)

17. BandOfBrothers

BandOfBrothers Wow,There's Internet

Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment "super ding" ff afw88 wat ie later doet.
    Heb de oude xbox en heeft me niet verlaten , hoop dat de nwe box het ook niet zal doen.O-)

18. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Precies.. Ga maar eens een PC game spelen op 640x480, en daarna op 1024x764.. Dat is ongeveer hetzelfde verschil.. Een standaard breedbeeld TV heeft een resolutie van 864x480, en 720p is dus 1280x720 resolutie.. Het verschil tussen geen of wel HD met een xbox 360 zal je dus echt wel zien..

Het is voor mij op dit moment echter nog geen reden om een HDTV te kopen.. Ik speel nog lekker op mijn 82cm 100Hz breedbeeld TV via een RGB scartkabel, dat vind ik er ook al mooi genoeg uitzien voorlopig.. Ik ben voor de rest ook uiterst tevreden met mijn Xbox 360 die ik nu een week heb.. Ik heb er al heel wat uurtjes PGR3 opzitten, Xbox Live marketplace is brilliant, en ook de mediafuncties zoals foto's en muziek afspelen vanaf je PC is brilliant.. Ik heb dus totaal geen spijt tot nu toe! :cool:

19. Ruud

Ruud Guest

Ehr, echt niet. Misschien als je alles vol op max wilt spelen, maar mijn 6600GT trok het nog goed met een bak detail op 1280x1024, dus wat jij verteld gaat niet helemaal op.

20. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Echt niet in DX9, want dat trekt zelfs mijn 6800GT niet echt lekker op die resolutie, al zet ik alles op low.. Tenzij je <25fps speelbaar vindt.. Ik vermoed dus dat jij CoD2 in DX7 speelt, dan draait het idd wel gewoon goed (90+fps bij mij)..

Deel Deze Pagina