1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

spijt ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Meanzo, 22 dec 2005.

  1. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja...heb dus inmiddels spijt gekregen en mn xbox360 inmiddels ook weer verkocht. Kon hem na ruim een maand gebruikt te hebben nog gewoon kwijt voor (zelfs iets meer dan) mn aanschafsprijs. BEGRIJP me alstjeblieft niet verkeerd....het is een prachtig apparaat en ik heb plezier gehad in het spelen van PGR3. werkelijk een prachtige game. Kennelijk was het niet voldoende aan mij besteed want op een gegeven moment speelde ik alleen nog om te testen of ik het nog wel leuk vond. Daarom vond ik het zonde om hem te houden. Daarnaast had ik veel demo's gedonwload ik moest ik constateren dat ik er niet echt warm of koud van werd. Naast PGR3 had ik ook niet echt zoiets van....er is nog een game die helemaal top is en de games die binnenkort gaan uitkomen vond ik eigelijk niet de moeite waard om de machine teveel ongebruikt te laten staan. Ben inmiddels blij dat ik een succesvolle deal heb kunne maken met iemand die er echt blij mee is.
     
  2. streetmaniak

    streetmaniak Dehandinho

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen spijt.
     
  3. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je er idd wel iemand gelukkig meegemaakt. Ik heb er geen spijt van, ik vind het echt een tof apparaat. Ik heb PDZ, PGR 3 en Condemned en ik vind het allemaal toffe spellen, hoewel vele mensen PDZ maar een waardeloze game vinden. Ik vind de mogelijkheden van de 360 ook erg goed, het enige nadeel is dat er nog niet veel titels zijn, maar binnenkort komen er een aantal toppers aan.
     
  4. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook zeker geen spijt. Vooral nu ik opgewarmd word met alle geweldige games die nog moeten komen ! :D TOP !
     
  5. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha dan voel ik me nogal kaal met: Ik-heb-een-Xbox-360-zonder-een-Xbox-360-spel. Had niet genoeg geld om ook nog een spel erbij te kopen. Maar dat duurt niet lang meer. Eerst de RGB kabel en daarna Kameo kopen. En daarna zie ik wel weer. Condemned lijkt me ook wel vet en PDZ moet ik ook gewoon gespeeld hebben. Zo slecht word die game niet afgekraakt hoor. Nog behoorlijke cijfers gekregen maar ze knapte af dat het weinig te maken had met de topper op de N64. Weinig vernieuwend.
     
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.886
    Leuk Bevonden:
    9.270
    geen spijt, maar er moeten wel heeel snel een paar nieuwe topgames waar ik interesse in heb uitkomen.
    En niet druppelsgewijs eens per maand een nieuw spel
     
  7. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens , geweldig apparaat maar het spelaanbod is toch niet helemaal wat ik van verwacht had.:'-(
    Maarja we wachten rustig af, misschien worden we straks dood gegooid met top games!
    Er zijn iig een paar toppers op komst.
     
  8. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Van xbox 360 absoluut geen spijt.
    wel van pdz veel te veel gehypt en dat ik hem nou zo bijzonder vind nee.
    geef mij maar cod 2 of pgr3.
     
  9. Link Static

    Link Static Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus niet de enige;) Ik had ook wel wat betere spellen verwacht met de release van de 360 console, COD2 is leuk, maar valt online een beetje tegen...

    Nog een paar weekjes geduld totdat Fight Night Round 3 , The Elders Scrolls, en de nieuwe Ghost Recon uitkomen, van mij had de 360 wel uitgesteld mogen worden totdat deze games beschikbaar waren.
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nu echt op de echte next-gen games, niet dat ik iets teklagen heb tegen deze games. Die zijn namelijk ook wel goed.
     
  11. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin van het jaar is het altijd rustig wat betreft gamereleases.. Er komen heus nog zat topgames uit voor de 360, vergeet niet dat de console pas 2 maanden uit is.. Heel veel games zijn nu nog in development omdat men natuurlijk nog niet zo heel lang pas de final hardware heeft van de Xbox 360.. Maar FNR3 en GR:AW etc zitten er binnenkort aan te komen, en ik denk dat het echte Xbox 360 gamesgeweld pas deze zomer en daarna losbarst..

    Voorlopig vermaak ik me prima met alleen PGR3 en DOA4.. Dat zijn maar 2 games, maar voor mij genoeg op dit moment (ik speel ook nog afentoe arcade games via Live arcade).. Je moet namelijk ook tijd hebben alles te spelen, en al die games kosten natuurlijk wel ff minimaal 55 euro per stuk, dus ik hoef niet perse zoveel games.. Zolang er maar een paar toppertjes zijn die mij aanspreken, dan vind ik het best.. En die heb ik nu dus al met PGR3 en DOA4..

    Persoonlijk kijk ik uit naar Saints Row dit voorjaar (of zomer), ik hoop echt dat dat een topper wordt, en echte GTA killer.. Vooral omdat ie nu ook online is, dat wordt echt lachen volgens mij..
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.886
    Leuk Bevonden:
    9.270
    oblivion lijkt mij wel mooi worden, heb nu doa4 en daar vermaak ik me ook goed mee. Valt me op dat veel mensen COD2 online niks vinden, ben ik het niet mee eens de spelletjes die goed lopen vind ik perfect qua sfeer en actie. dat is niet te zeggen van halo 2 waar de helft quit of het eigen team neerschiet.. trouwens hier nog een leuke link over het neerschieten van je eigen team.. wat ik dus ermee bedoel te zeggen is dat het feedback systeem er voor zorgt dat iedereen zich een beetje gedraagt
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2006
  13. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind het ook een prachtig apperaat alleen ik heb niet echt de slimste game keuzes gemaakt volgens mij. ik heb:
    pgr3
    king kong
    pes5
    quake4

    met pes5 en quake 4 ben ik erg tevreden. king kong minder vond ik niet hele leuke game en pgr3 dat is niet echt mijn spel. ik zeg niet dat het een slecht spel is alleen ik ben nooit echt into race games geweest.
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo is dat de slimste gamekeuze? Naar mijn mening is als je 4 spellen uit zou kiezen de slimste keuze PDZ, Kameo, CoD 2 en NFS: MW
     
  15. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom koop je het dan?? Ik bedoel je wist toch gewoon dat het een (pure) racegame was? :confused:

    Beetje zonde van je geld op deze manier imho.. Ik koop bepaalde games ook gewoon niet, ookal zijn het topgames en krijgen ze topreviews etc, als ik weet dat een bepaald type game niks voor mij is koop ik het gewoon niet.. Ervaring en zelfkennis denk ik..
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2006
  16. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    geen spijt van de 360
    wel een beetje een tegenvaller
    vooral pgr3 valt me vies tegen...pgr2 is echt 10x beter!!!!
     
  17. Freaky800

    Freaky800 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR rules vind ik,maar das persoonlijk natuurlijk.

    Of ik spijt heb,van het kopen,ja een beetje wel.Ik had beter kunnen wachten met het kopen van de console,wanneer de kinderziektes er een beetje uit waren.Maar nee ik moest ehm zo nodig hebben.
     
  18. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    !

    Ik heb nu

    COD2
    PGR3
    Condemned
    kameo..

    Heb cod2 en Condemned uitgespeeld (is bijzonder voor mij :9 ) ik speel namelijk bijna nooit spellen uit. Mede door de gamescore enzo wil ik persee verder spelen, vind het tering vet.

    Ik heb dus totaaaal geen spijt, heb al voor over de 1000 euro aan de 360 gespendeert _O_ nieuwe breedbeeld monitor en accesoires / games enzo..

    kan nu al niet wachten op de nieuwe games 8)
     
  19. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11


    ooow , ik kan hier wel wachten , aangezien ze binnen drie weken de eerste auto hier leveren , een nissan micra automaat en binnen 3 maanden een mazda 5 cdvi 143pk en nu onze grote tv ook nog eens stuk blijkt te zijn , moet dus de xbox 360 maar op de langere baan geschoven worden .
    Tenminste totdat alle fouten uit de huidige generatie verdwenen zijn , én halo3 gelanceerd wordt , en niet eerder aangezien ik in mijn mazda 5 al een dvd - installatie heb staan.
    En tot zolang moet mijn ouwe getrouwe xbox die me al vier jaar dient nog zolang de dienst uitmaken.
     

Deel Deze Pagina