Begin van het jaar is het altijd rustig wat betreft gamereleases.. Er komen heus nog zat topgames uit voor de 360, vergeet niet dat de console pas 2 maanden uit is.. Heel veel games zijn nu nog in development omdat men natuurlijk nog niet zo heel lang pas de final hardware heeft van de Xbox 360.. Maar FNR3 en GR:AW etc zitten er binnenkort aan te komen, en ik denk dat het echte Xbox 360 gamesgeweld pas deze zomer en daarna losbarst..
Voorlopig vermaak ik me prima met alleen PGR3 en DOA4.. Dat zijn maar 2 games, maar voor mij genoeg op dit moment (ik speel ook nog afentoe arcade games via Live arcade).. Je moet namelijk ook tijd hebben alles te spelen, en al die games kosten natuurlijk wel ff minimaal 55 euro per stuk, dus ik hoef niet perse zoveel games.. Zolang er maar een paar toppertjes zijn die mij aanspreken, dan vind ik het best.. En die heb ik nu dus al met PGR3 en DOA4..
Persoonlijk kijk ik uit naar Saints Row dit voorjaar (of zomer), ik hoop echt dat dat een topper wordt, en echte GTA killer.. Vooral omdat ie nu ook online is, dat wordt echt lachen volgens mij..
Laatst bewerkt: 27 jan 2006