nee Elite's zijn beter dan de Brutes. Brutes doen hun naam eer aan...ze zijn bruut. Dus vast niet erg slim
Idd, ik snap echt niet van ToTheGame dat ze dit posten, die gasten hebben er toch wel wat verstand van dacht ik :{
volgens mij hadden die brutes niets met de covenant te maken en was het een heel nieuw volkje? kan aan mij liggen maar zo had ik het begrepen.
Toch staan ze als nieuw gepost bij teamxbox.com, ik had die prophet ook nog niet eerder gezien, jij wel dan?
De covenant is geen ras..... Het zijn een aantal rassen die samenwerken, de brute zijn dus ook een nieuw ras.
Wie zegt dat die Brutes nieuw zijn? Wie weet zijn die nooit eerder ingezet door de Covenant. Misschien werden ze alleen ingezet ter verdediging van de Covenant Homeworld. En dat ze nu ineens hard nodig waren op Aarde nadat de Covenant hebben gezien wat slechts een enkele Spartan met een hele Covenant Armada kan doen. Wie weet.
pu: er is ook een nieuw ras (bla bla bla) de brutes. Deze fijne gasten hebben niets op met zowel de mensen als de covenant. Dus de brutes kunnen de thuisbasis van de covenant nooit verdedigt hebben.
Maar in die preview stond wel een hele grote fout. "In Halo 2 leren we dat de Covenant niet bestaan uit 1 ras, de Elites, maar dat er ook......" Jackals, Grunts? Zijn dat geen rassen, die Halo 2 preview sloeg op niks en bevatte alleen maar oude info.
Waarschijnlijk hoorde de brutes al bij de covenant. Alleen kwamen ze nog niet voor in het 1ste deel. Maar dan zeg je gewoon van er is een nieuw ras in het spel!! Net zoals met de prophets.
De PU heeft een heel slecht artikel over Halo 2 geschreven. Over de Brutes is zeer weinig bekend, en aan de E3 2003 trailer te zien is dt de Brutes gewoon aan de zijde van de Covenant staan
komt er eigenlijk nog een echt nieuw ras ofzo en komt die flood misschien ook nog wel terug op een of andere manier gekloond ofzo en dat ze dan bij de covenant zijn kant staan
volgens mij zeiden ze dat er weer een nieuw soort bij zou komen.....maar ja dat weet ik natuurlijk niet zkr. En dat zal waarschijnlijk nets al met de Flood een verrassing worden denk.
Ten eerste: De flood hoeft niet gekloond te worden, want er zijn nog op de ander ringworld, halo-gevallen. Ten tweede: In Halo 2 moet je in ieder geval aan het begin de aarde zien te redden, en aangezien de covenant aanvalt en die niets met the flood te maken heeft lijkt me sterk dat ze nu opeens vrienden zijn. Maar het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat de MC later nog een paar flood dingeties gaat opblazen, just for the thrill of it
Volgens mij hebben deze screenshots alleen nog in bladen gestaan, en waren er dus alleen scans van. Deze zijn 'nieuw' omdat het echte screenshots zijn. Maar ik kan me vergissen.
In die interviews over de trailer van de E3 (waar blijft deel 3 vand at interview trouwens? of is die er al) zeiden ze dat je naar brok-/wrakstukken van oude Halo's zou gaan.