Heb de smaak toch wel weer te pakken met mudrunner. Destijds alleen de 1e 2 maps uitgespeeld op hardcore. Net de 3e klaar. Nog 6 te gaan.. zal niet in 1 ruk zijn want dar is te veel van hetzelfde. Idem met snowrunner al zien de aanpassingen er prima uit.
Gisteravond 'even snel na het eten de download aangezet'. Omdat het toch maar 7GB is, was het 'Klaar om op te starten' logo snel zichtbaar. 5 uren later maar weer uitgezet. Snowrunner is verslavend.
Als je de Gamepass hebt, dan zeker doen. Als je voor Mudrunner moet betalen, vind ik het het niet waard. Ik moet wel zeggen, ze hebben in Snowrunner het hele concept van Mudrunner wel mooier en beter uitgewerkt. Los van enkel hout vervoeren is het wel veel meer nu. Ook in de wereld veel groter, mooier belicht en zijn de camera controls beter.
Deze tip las ik op reddit mbt ingame aankopen van trucks en trailers. Het lijkt dus niet meer dan 'borg' te zijn die je betaalt voor een truck, borg die je terugkrijgt ala je een truck verkoopt/teruggeeft. Tevens schijn je dus trailers die je vindt te kunnen verkopen in de trailerstore voor 5.000. Ik heb 't zelf nog niet getest.
Ik vind de menu structuur en hoe het in de map werkt nog niet heel intuïtief. Ben vandaag 2 uur bezig geweest om een trailer ergens uit de modder te trekken en wat cargo op te halen. Lever in de cargo in ( wat al niet in 1x lukte, waarom geen idee dus trailer losgekoppeld) is de trailer daarna weg. Dit maakt de game in het begin wat onbetrouwbaar waardoor ik niet graag nieuwe dingen uitprobeer op dit moment. Klein minpuntje, wel mooi dat je dus twee uur lekker kunt klooien om iets uit de blubber te trekken daardoor je truck nog niet goed genoeg is in de modder om het in 1x voor elkaar te krijgen en je dus je pick up op moet halen. Die dan weer op zijn dak beland etc.
Ik heb een uurtje of twee gespeeld en lijkt me wel vermakelijk. Speelt lekker, die wagens en die physics komen wel aardig over, dit soort games zal met DS5 DualSense helemaal gaaf worden. Wereld is inderdaad groot en lijkt genoeg te doen. Dat klooien in de modder bevalt wel. Snap nu goed die trailer met die Death Stranding spoof, maar als de backtracking meevalt verwacht ik dat Snowrunner minder snel zal vervelen.
"We also incorporated adaptive triggers into the L2 and R2 buttons of DualSense so you can truly feel the tension of your actions, like when drawing a bow to shoot an arrow." "the haptics can enable some astonishing effects. First, I play through a series of short demos, courtesy of the same Japan Studio team that designed PlayStation VR's Astro Bot Rescue Mission. In the most impressive, I ran a character through a platform level featuring a number of different surfaces, all of which gave distinct—and surprisingly immersive—tactile experiences. Sand felt slow and sloggy; mud felt slow and soggy. On ice, a high-frequency response made the thumbsticks really feel like my character was gliding. Jumping into a pool, I got a sense of the resistance of the water; on a wooden bridge, a bouncy sensation. Next, a version of Gran Turismo Sport that Sony had ported over to a PS5 devkit—a devkit that on quick glance looks a lot like the one Gizmodo reported on last week. (The company refused to comment on questions about how the devkit's form factor might compare to what's being considered for the consumer product.) Driving on the border between the track and the dirt, I could feel both surfaces. Doing the same thing on the same track using a DualShock 4 on a PS4, that sensation disappeared entirely. It wasn't that the old style rumble feedback paled in comparison, it was that there was no feedback at all."
@ColdzeroNL @B Tender [ Hier ben ik dus gisteren 2 uren mee bezig geweest. - Ik was aan de verkeerde kant van de omgevallen powerline. Dus ging er omheen met de Fleetliner. - Kwam vast te zitten met de Fleetliner en Flatbed trailer (met 3 betonblokken) - Fleetliner losgekoppeld van de trailer, om te verkopen en de offroad truck te kopen. - Vergeten de betonblokken te 'unpacken', dus kon ik ze er niet aftakelen met de kraan en op de aanhanger van de pickup zetten. - Met de kraan de trailer proberen los te trekken, vrachtwagen viel om. - Met de pickup de vrachtwagen rechtop gezet. - Toen met de vrachtwagen de kraan, de trailer recht naar achteren getrokken om hem vrij te krijgen. - Toen de trailer aangekoppeld, lading unpacken. - Lading op de aanhanger van de pickup gezet (nog steeds aan de verkeerde kant van de powerline). - Vervolgens teruggereden met pickup en aanhanger naar het water, om nog een keer om de powerline te sturen. - Met de vrachtwagen de pickup er omheen getrokken. - Lading gelost, eindelijk opdracht af. Toen nog met de Semitrailer wat opgepikt, ook een klein probleempje gehad onderweg:
Ja simpele opdrachten kunnen met een verkeerde interpretatie of "snelle" route al snel uitpakken in een uurtje hannessen.
Wauw, klinkt als een ouderwets avondje Mud/Snowrunner @Kimi NL Mijn avond verliep relatief soepeltjes, tot ik vlak voor het slapen gaan, mezelf liet verleiden om de 'snelle korte' route te pakken in plaats van de verstandige route. Niet veel later lagen m'n twee trucks, én trailers, kansloos ondersteboven en was het bedtijd! Vandaag of morgen die rotzooi maar weer opruimen
https://gamerdvr.com/gamer/kimi-nl/video/95768314/embed Gisteren wederom een Semi-trailer Glitch ervaren. Laat hem nu tot aan de eerste patch even staan.
Gisteren de scout 800 op de 1e map gevonden en bedacht om de berg vlakbij te beklimming om te kijken of hij een beetje goed was. Best aardig dus.