Tis simpel, loop eerst helemaal naar links als je het level begint, dan helemaal rechtdoor. Je ziet daar een Hek met aan de bovenkant prikkeldraad, aan de linkerzijde van het hek zit geen prikkeldraad dus daar kan je erover heen. Dan spring op een grote "steen/blok". Vanaf dat blok spring je naar een richel, je loopt een beetje naar links. Daar kan je een soort van raam openmaken en dan kom je in een de ventilatieschacht. Er is tijd omdat na zoveel minuten de ventilator die daar zit weer gaat draaien. Als je door die ventilator heen bent loop je verder spring je naar beneden en het eerste checkpoint. Die andere route die jij neemt is een stuk lastiger.
Als je door die ventilatieschacht gaat moet je eerst een heel gangenstelsel doorlopen voordat je eindelijk in de hal bent, als je via de regenpijp gaat ben je er gelijk, welke is nou lastiger
Jo, ik heb een vraagje: Ik ben net begonnen met splintercell 1. Pandora tommorow heb ik al uitgespeeld maar ik zit nog in het eerste level.(Police station) Ik heb net een chekpoint gehad en in die ruimte zit 1 guard en 1 civillian. Dus ik schakel ze uit en ga door de enige deur. Maar dom je bij een GROOT hek. En daar kom ik niet voorbij.
Kun je misschien iets duidelijker vertellen waar je precies bent, en wat je allemaal al gedaan hebt ?? Misschien kan ik je dan helpen.
Nee, het is al gelukt. Volgend probleempje: Ik zit nu bij dat CIA HQ. Ik ben buiten 's nachts op een soort parkeerplaats. Hoe kom ik daar binnen. Want ik moet binnen een anderehalve minut ergens binnen zijn. Waar moet ik dan naar toe. Er staan een paar guards. Maar als je het goed doet heb je daar geen last van.
Mocht je er nog niet voorbij zijn: ja kan alle guards uitschakelen (hoeft niet binnen 1.5 minuut) en dan via een regepijp langs de ingang naar binnen klimmen, de tweede mogelijkheid is om via de ventshaft te gaan (dit moet wel binnen 1.5 minuut) je loop buiten gewoon langs het hek helemaal naar de linkerkant van de ingang dan kun je over een hek heenklimmen en dan kun je via die kast die daar staat naar een richeltje springen om vanaf daar naar binnen te gaan.
nu al vast Ik zit nu al vast splinter cell 1 de eerste level ik wordt los gelaten op een binnen plaats tussen twee wooncomplexen in. Weet iemand hoe ik hier weg kom. belooft wat voor de rest van de game
Volgens mij bedoel je helemaal in het begin het level tog ... Daar moet je rechts het dak op, en dan een luik open doen ... succes
volgens mij bedoel je de training in dat geval. gewoon een poosje wachten tot je kan gaan lopen. ik snapte het eerst ook niet echt raar, maar je moet gewoon ff wachten
Nee niet de training die heb ik na twee uur ploteren uitgekregen, en nog geslaagd ook. Maar van dat luik kan kloppen ben er al wel in geweest maar niet verder gekomen, ik zal nog een keer het stof in duiken, en gaan kijken of ik toch verder kom. thanks..........
probleem level 3 hey ik heb ook een probleem bij chaos theory ik heb het spel nog maar een dag en ik zit in level 3 ik heb alles drie die computers gehacked en nu is er een vault open ofzo iets en ik weet niet waar die zich bevind alvast bedankt voor de hulp
Zou je je vraag iets duidelijker willen stellen, van hoe het level gaat en waar je precies bent. Dán kan ik je wel helpen denk ik, Ik het spel een jaar geleden heb uitgespeeld, dus een beetje goed uitleggen hoe het ging, dan herriner ik me het wel weer.
Hier zijn alleen de antwoorden voor splinter cell deel 1 In het wisselforum kunt ge uw vraag stellen over splinter cell chaos theory. Ik heb deel 3 ( nog ) niet, anders zou ik wel ff antwoorden, maar helaas _0/