1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 2 ?!?!?!?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 4 mrt 2003.

  1. gegron

    gegron Guest

    lol


    maarja ik zal ff serieus op deze thread reageren ik vind niet dat ze SC2 online meoten maken allemaal een beetje rondsneaken word volgens mij echt niks heel saai denk ik. maarja ik vind dat ze beter gewoon echt een offline vervolg moeten maken en dan GR net zo mooi al SC moeten maken en die dan online dat lijkt mij een beter idee

    Gegron heeft gesproken.
     
  2. the stealthgod

    the stealthgod The time has come

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel een beetje wazig om zo'n game als splinter cell live enabled te maken, download content kan ik me nog voorstellen maar online gamen :confused:
     
  3. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    splintercell2 kan niet uit blijven na het succes van deel 1, ik ben zelf benieuwt naar het verhaal en wat ze anders gaan aanpakken
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    *graaft*

    splintercell 2: is waarschijnlijk splintercell shaduw strike, ziehttp://www.gamespot.com/xbox/action/splintercellshadowstrike/news_6027718.html
     
  5. focus

    focus Dr. Evil

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
  6. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wil je nou weer Splinter Cell spelen via live, het spel leent zich juist helemaal niet voor XBOX Live (in iedergeval het tegen elkaar spelen), dat Live zal wel gaan over het downen van extra stuff.

    Splinter Cell 2 lijkt me echt de bom, alleen hoop ik dat ze meer levels doen, want ik vond deze op de makkelijkste moeilijkheid toch wel simpel!
     
  7. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen elkaar via Live! of Splitscreen lijkt me juist tof. Vooral met Live! als je geen radar hebt en je kunt niet op het scherm van de ander kijken. Een beetje elkaar besluipen en dan ben je opeens dood, lijkt me echt vet:D
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    werkt alleen als er grote levels zijn en met een max aantal spelers van 2/3/4 denk ik...
     
  9. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kunnen ze co-op doen, maar tegen elkaar lijkt me echt niks aan, je zit allebei te sluipen en heb je kans dat je elkaar vet lang niet tegen komt omdat je beide verstopt zit........... Nee lijkt mij niet echt leuk!!
     
  10. jelle333

    jelle333 Guess de Groente!

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat was trouwens die count down die een paar weken geleden op de splinter cell site stond. Ik ben glad vergeten om er op te letten.
     
  12. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Een aankondiging die eerst weer 1 dag werd uitgesteld en uiteindelijk helemaal werd afgeblazen. Maar dat was omdat ze niet meer onder de naam Tom Clancy zullen werken aan SC2. Het gaat dus om de add-on of vervolg van SC.
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Nogal loos alarm dan:confused:
     
  14. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    nah die teller was echt triest jonge!
    egt een publiciteits stunt
     
  15. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm.. speel em dan op een moeilijkheidsgraadje hoger :{
    slimpie }:]
     
  16. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het best willen, maar ik ken het verhaal en heb et al een keer gespeeld, en dan heb ik er niet meer veel zin in!!
     

Deel Deze Pagina