Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    boeien. Ze kunnen dat ding toch ook een keer een andere naam geven.

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee want zo heet ie gewoon. Ze gaan een sniper toch ook niet nu opeens een Sharp gun ofzo noemen. Zou nog al wat zijn.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    da's wel waar, maar misschien heeft het een goede reden. de nieuwe versievan SCK2 misschien

4. xboxbezitter

Leuk Bevonden:
    0
    precies. Dat bedoelde ik eigenlijk ook.. maar goed. Der moet vast een reden achter zitten, anders gaan ze em niet veranderen. Zou denk k tot verwarrig leiden.

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, tot nu toe heb ik ook nog niks over upgrades van de wapens die je bezit in SC 1 en 2 gehoord dus. En ik ben toch dik tevreden met deze wapens. Zeker met de SCK2. Er zitten toch eigenlijk alle nodige gaddets op. Sticky camera, smoke grenades en van die afluister apparatuur, zoomfunctie etc. Nu het mes nog. Waar je helemaal iemand geruisloos mee kan neerhalen! :cool:

6. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    heb net in de hands on gelezen dat je je sc20k kan ombouwen tot shotgun.
    Ik vind het ook helemaal cool dat je ook zelf je uitrusting een beetje kan kiezen.

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker! En inderdaad, ik heb het nu ook eindelijk gezien. Bij sam's current weapon stond er inderdaad shotgun. Ben benieuwd hoe dat in elkaar gestoken is. Maar het lijkt me toch niet echt een wapen om mee rond te gaan sneaken. Dat ding maakt hartstikke veel lawaai. Tenzij ze er een demper op gaan zetten. Maar of dat op een shotgun past?

8. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat vroeg ik me ook al af, volgens mij hoort dat dan bij de assault kit, en de gewone sc20k bij de sneak kit

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh zo. Ja zo zou het inderdaad kunnen. Alhoewel ik het niet echt bij het spel vind passen. Had ik liever een meer uitgebreidere sniper met veel gadgets erop ofzo.

10. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zie liever een soort shotgun dan een uitgebreidere sniper. Ik vind de SC20K prima geschikt voor het snipewerk in de game, maar als je een keer gezien werd en er stond een bewaker vlakbij was het toch wel even klooien om hem goed neer te krijgen. Met een shotgun voldoet één schot en volgens mij kon je dat er gewoon op en af schroeven, dus je je geweer zelf omtoveren tot shotgun wanneer jij dat wilt.

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zou natuurlijk handig zijn. Maar het is wel waar, de SC20K is wel geschikt voor het snipewerk. Het zijn meestal niet te grote afstanden om te snipen. Maar een shotgun zou natuurlijk wel van pas kunnen zijn als je iemand er met een schot kan neerhalen. Maar een headshot is natuurlijk ook altijd genoeg. Tenzij ie een helm opheeft.

12. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    met de sc20k kon je m ook als machinegeweer gebruiken hoor, dan pomp je m vol met lood :+)

13. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.167
    Ondersteunt het spel system link ??... Alleen kwa games wordt het erg druk dus hoop dat genoeg geld heb... maar het word weer een topper net zoals sijn voorgangers _O_

14. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik denk het wel, vorige keer was het ook zo, meestal als het op live kan, kan het ook met system link

15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Splintercell ook te gek. Maar op live lijkt ie me toch niet super.

16. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    waarom niet, heb je deel 2 al gespeeld en heb je live?

17. xboxbezitter

Leuk Bevonden:
    0
    de opzet qua wapens en uitrusting lijkt nu eindelijk superb geregeld en ik hoop eerlijk gezegd, dat Ubisoft (Montreal maakt em, of niet?), ermee stopt na dit 3e deel. Moeten ze natuurlijk wel zorgen dat deze gruwelijk goed wordt :)

18. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het nier erg vinden om nog een paar delen te zien van Splinter Cell, ze moeten alleen hun energie steken in de het sluipen in het algemeen, en niet zo zeer in het verbeteren of uitbreiden van het wapenarsenaal

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf pandora tommorow maar geen Live. Die nieuwe screens zien er trouwens ook gelikt uit he. Deze ga ik zo honderd procent kopen! Tom clancy!

20. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jongen Berrie, hoezo lijkt hij je op Live niet leuk, jeh hebt blijkbaar geeneens live :{

SCPT vind ik de vetste multiplayer hebben. Zo verschrikkelijk spannend, en hierbij draait het echt om teamwork.

Om eerlijk te zijn ben ik pas begonnen met de singleplayer van SCPT omdat ik al die maanden alleen bezig was met de multiplayer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina