Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het werkt niet

2. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die lichten op sam's koppie zijn natuurlijk oko gwoon voor de duidelijkheid. Het staat ook wel errug stoer he ;)

3. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Staat zeker stoer :p Het zou ook vet zijn als je op willekeurige plekken van buitenaf gebouwen kan beklimmen. Dat je bijvoorbeeld van raamvenster naar raamvenster klimt. Ja, zal waarschijnlijk niet zo zijn maar het zo zeker wat toevoegen!

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hmm ... Ik kan wel naar de site toe ... Maar als ik daar ben dan flipt de link naar de video :{

Ergens een andere link :confused:

EDIT: File Transfer: Unavailable

Unfortunately, the link you have clicked is not available.

Your transfer cannot be completed. Most likely the file has exceeded its allotted bandwidth or has been removed by the original sender or a recipient.

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hm kzie t, is er ook weer snel vanaf gehaald :{

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Is het bovesnte filmpje niet diegene die jij bedoelt ?

K L I K

Er zijn nog een heeeelehoop flimpjes te vinden daar :) (tog geen spam hè :eek: ?)

7. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    btw bedankit man (NIET DUS) nu kan ik helemaal niet meer w88 tot 31 maart nu ik die filmpjes gezien heb ;):p:mad:

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Die trailers zien er helemaal niet verkeerd uit Mickey. De demo blijkt dus al hardstikke goed te zijn. Beste demo ooit zegt XBM-US. Dat wil wel wat zeggen. Ik ga deze game 100% procent halen.

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Lol zitten nog wel wat bugs in die demo hoor, 1 mannetje staat bij mij altijd te rennen maar gaat niet voorruit en je hoort soms van wat kleine eenmalige bugs enzo. Maar het scheen een oude build te zijn.

Ook had je een gast die gemarteld wordt en hij is al de hele tijd dood maar hij schreeuwt toch. Zn lichaam is blauw de terro's zelf zeggen dat ie dood is maar toch hoor je AAAAAAHHHHHHHHH :+

11. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik u zeg dat ik em heb , DAN heb ik em GOZER }:]

12. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whahahah lol

13. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb em ook ,damn wat een vette demo :D voor al dat gastje van de vuurtoren mieteren is leuk :) en wat doen jullie meestal? killen, bewusteloos slaan of gewoon langs sneaken?
    En met de lijkjes? ik gooi ze meestal het water in :p

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Net waar ik zin in heb, de ene keer loop ik er langs andere keer kill ik ze en meestal sla ik ze ko maar dan gaan ze alsnog dood omdat ik ze zoveel mogelijk in diepe ravijnen mieter :D

15. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik wel nep vind is dat de mannetjes die je naar beneden trekt, dat ze dan niet schreeuwen (ik heb de demo niet hoor, maar ik denk dat het zo is)

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Is opzich wel logisch anders hoort de wijde omgeving dat je er bent en kan je niet sneaky iemand naar beneden trekken die bij anderen staat. Maar het is niet realistisch nee.

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je iemand van b.v. die toren naar beneden trekt kan je hem waarschijnlijk beneden niet zien liggen. Dus hebben ze nooit bewijs dat hij naar beneden is gevallen. En als jij je dan weer snel verstopt... Tja, we zullen zien. En @ Darkon: Dat lichtje op z'n rug is z'n telefoon. Dat zie je ook als je in je opsat kijkt. Dan staat er ergens Ericson. Of was het nou Motorola?

Laatst bewerkt: 22 feb 2005
  18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Lijken blijven gewoon liggen hoor :) dus je moet wel opletten waar je ze gooit haha

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Haha okee. Maar kan je ze gelijk vanuit een wurggreep ergens afpleuren of moet je ze eerst killen of bewusteloos slaan?

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kan gelijk, moet je wel dichtbij de rand zijn anders valt hij neer voor de rand.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina