Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    O M G ! * Download demo ...

Ik heb die demo van Pandorra Tomorrow echt 10 keer achter elkaar gedaan (die trein demo missie)

ik ben zoo benieuwd ... 8)

EDIT: T'schiet niet echt op ... 35 kb.s ... Nog maar 4,5 uur |:-

Laatst bewerkt: 23 feb 2005
  2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja worthplaying is k*t site. Misschien dat hij ook al op www.gamershell.com staat, daar download ik altijd volle snelheid. Nja kga ook maar weer ff spelen :cool:

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Duwt download vooruit :'-( De Nederlandse mirror is al overspannen, hopen dat de Engelse het houdt.

4. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ik download met 350 kb/s ! nog 9 minuten

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Die trein missie was inderdaad super vet! Nu hopen dat de missies in Chaos theory ook zo strak zijn. Ik heb alleen nog screens overdag gezien.

6. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mare is er niet een sorrt van prgramma dat je pc test om te kijken of je de demo van sc ct kan doen? want als ik het spel opstart zie ik een plaatje waar splinter cell chaos theory opstaat dan verdwijnt dat en dan gaat het niet verder hij start de demo niet op :'-(

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wat voor grafische kaart heb je?

8. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar vind ik dat :eek:

EDIT: ik denk een gforce 4

Laatst bewerkt: 23 feb 2005
  9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Owk :) Hierbij een korte indruk van mijn chaos ervaring ...

Ik heb de demo gespeeld en ik ben super enthausiast over die game ! Het ziet er zeer mooi uit, en het weer enzo lijkt net echt. En ook als je een guard neerschiet-stompt of snijdt ... dan weet zijn maat niet OPEENS meer waar je bent. Hij zal dan echt gaan zoeken naar ze maat ... Er zitten echter nog wel wat vage fouten in, zoals; Er stonden 2 guards met elkaar te praten over een voetbalspeler die iets gad gedaan ... en ik grijp er 1 van in de nek ... stopt die ander heel droog met lullen ... en blijft gewoon stilstaan terwijl zijn maat word meegesleurd 8) ... Het sloten kraken ziet er ook erg mooi uit, de pc is ook mooi interactief. Over de pc gesproken ... als de pc als gesloopt is als je er nog info uit moet halen ... dan linkt sam de pc ff over naar de Upsat ! echt grappig gedaan. Erg handig is ook dat je nu ook en geluidsmeter hebt, nu weet je tenminste of je eht helemaal "onzichtbaar bent".

Dit wordt echt zo goed mensen _O_

Laatst bewerkt: 24 feb 2005
  10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Geforce 4 MX? Zoja, dan werkt het niet op je PC, wordt tegenwoordig bijna niet meer ondersteund.

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Over voetbal? Waar staan die 2 dan?

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is soms wel grappig. Dan zijn 2 guards echt over zo'n grappig onderwerp aan het praten.

13. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag me af wanneer de pre order begint

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja ik luister ze altijd. Die enige is fun, heeft die gast een leuke 'chicka' ontmoet en neemt hij haar mee uit. Helaas voor hem en zijn vriend was hij een minuutje later dood :p

15. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whahah super vet

16. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd super vet. Alleen baggerzooi dat wij nu nog een maand ong. moeten wachten totdat we eindelijk SC: CT kunnen spelen.

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Maar nu nog even de demo spelen. Ik ga hem zelf niet downen. Ik wacht tot hij echt in de winkel ligt. Vind ik leuker, omdat ik deze game 100% zeker ga kopen. Maar de graphics zijn dus echt stukken beter als die van PT?

18. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    kijk maar naar de screenshots zou ik zeggen *)

ik vind het trouwens een hele goede beslissing om de speler de keuze te laten maken tussen sneaken en geweld. En jah, die graphix, wat wil je nog meer 8)

Laatst bewerkt: 24 feb 2005
  19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Niet veel eigenlijk. Deze game is gewoon toppie. De demo is gewoon al geweldig en het spel is nog niet eens af. Volgens mij heeft het spel er wel heel goed aan gedaan door te worden uitgesteld. Kan dus ook niet wachten tot hij eindelijk uit is.

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb niks gehoord van voetbal/date ofzo, alleen iemand waarvan zijn familie was uitgemoord door amerikanen ofzo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina