Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ook grappig. :+ Maar er zitten toch niet echt veel foutjes in de demo?

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nee paar kleine bugs maar die zijn er echt wel uit bij de full version.

Nog een leuke bonus objective die niet aangegeven staat bij je objectives:
    In de wachttoren staat een radio weetje wel met die radio man erbij. Als je die radio laat ontploffen krijg je een gesprekje met Lambert/Grimsdottir welke best grappig is en heb je de bonus objective voltooid.

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Lollig. Zou dat in elk level zitten?

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Denk het wel, heb je weer wat dingen uit te zoeken :D

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ah dat is wel leuk dat er van die bonus dingen in zitten. Maar weer minder als je ze maar niet kan vinden. Heb je in de demo ook de SC20K? En zo ja, hoe zit het dan nog met het omtoveren tot een shotgun?

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja je hebt standaard en altijd je SC20K, maar wel een nieuwe versie. Voordat je de missie start kan je kiezen tussen balanced, stealth en assault. Elk heeft zijn eigen ammo indeling. Je kan zelf wel opmaken hoe dat een beetje is ingedeeld. Balanced en stealth zijn min of meer hetzelfde trouwens. Bij assault krijg je een shotgun attachment die je via de witte knop erbij kan zetten en dan kan je er met de linker trigger mee schieten.

Granaten gooien ownt de shit trouwens, die gasten vliegen echt 10 meter ver ofzo :D

7. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whahaha ik zie ze al vliegen over alles heen

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja die staan als je naar de vuurtoren gaat vanuit het fort. Die met de date staatn op het stukje na het kamp met die 2 tenten. Gewoon een tijdje niet schieten en ze gaan een leuk gesprekje voeren :p

Het is me trouwens gelukt om die gast van de vuurtoren af te slepen, alleen gewoon schieten gaat toch iets makkelijker :p

Laatst bewerkt: 25 feb 2005
  9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dit zullen de meeste ook wel weten ... tog maar ff spoiler om het leuk te houden (t'is een andere route)

Als je bij de eerste 2 guards komt, bij de houten loopbrug in de grot, dan kan ipv over de brug lopen ... ook naar recht lopen langs een smal bergpaatje ! En nu kom je in een heel cellenblok uit ! (hier vind je by the way ook nog zo'n wapen-krat-geval) K'hoop dat ze dat in nog veel meer missies hebben gedaan !

Wat ook vet is ... gewoon een guard bij die afgrond pakken (zelfde stuk) ... naar de rand lopen ... en em dan een mes in de rug planten en dan duwt ie em kneiterhard de afgrond in 8)

10. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    WTF ! Granaten ?! Is die xbox demo uitgebreider ofzo :confused: Want ik zou niet weten hoe ik aan de shotgun kan komen ... en aan granaten ! K'heb alleen Flashbangs, maar geen granaten ...

Kan je misschien ook nog zelf je equipment aanpassen ? Dus bijv een Assault ... en dan zelf nog wat kleine aanpassingen ?

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Er liggen granaten bij het stukje waar die guard aan het slapen is. Goed op de tafel kijken.

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de demo toch maar even aan het downen. Ik kan het niet laten. TE aangrijpelijk.
    Ben benieuwd. Ik heb er veel goeds over gehoord. Maar je inventory samenstellen doe je gewoon aan het begin van een missie? Jammer dat je het gewoon niet allemaal kan veranderen tijdens een missie.

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Eh ja, en die wapens moeten dan uit de lucht worden gedropt ofzo?

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan ook moeilijk 100 wapens op je rug doen eh ;) Je kan zelf geen aanpassingen doen in de setups. Maar daar zit ik niet mee want als ik 1 van de 3 kies weet ik dat ik goed zit, hoef ik er niet zelf in te gaan kloten.

De PC demo is idd kaler, geen shotgun inelkgeval.

Dat gesprek bij die tenten heb ik niet gehoord omdat ik altijd gelijk de rug van die tent door sneed en die gast van achter pakte.

15. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat ik bijna de BESTE verbetering vind, is dat alle lijken nu Ragg-doll physics hebben ... Jeweetwel, dat een lijk een lappenpop is geworden en alle mogelijke posities in kan nemen _O_

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, dat wist ik nog niet van die demo en ik gelijk JAAAAA RAGDOLLL!!!!! hehe. Zeeeeer grote verbetering idd.

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is zeker mooi. Soms licht hij alleen met z'n hoofd op een muurtje en hangen z'n benen uitgestrekt in de lucht.

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien wisten jullie dit al maar je kan de inverted necksnap doen in de demo. Er hangt een buis op het plateau voordat je bij morgenholt komt die getortured wordt. Je komt de deur uit en huppa je bent er. Even fluiten en dan komen er 1 of 2 guards het uitchecken, verschilt per keer. Met L trigger choke je m in de lucht en R trigger breek je zn nek van boven wat echt bruut is :D

19. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha ! Dus in die xbox demo zit nog geen raggdoll ?

weheh .. Ik ragdoll, jij de shotgun ;)

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Zit wel ragdoll in :p

@ Pimmy: Na het stuk met die tenten.

Btw: Olielampen exploderen, das vet. Gebruik ook de radio's, het zijn verschillende zenders :). Als deze op stroom werken klopt er iets niet, maar volgens mij zijn het batterijen.

-punt: Vanaf de vuurtoren zie je lampen branden die je eerder hebt uitgeschoten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina