Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ah ok, dat gesprek heb ik nooit beluisterd, ik ging altijd snel die lamp daar uit schieten en dan stoppen ze met praten.

@Mickey: Nee ik bedoel dat ik dat nog niet wist totdat ik de demo had en dan is het echt super om dat uit te vinden. Ergerde me kapot aan dat lijken door muren heen gingen in 1 en 2.

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hoe vaker je de demo speelt .. hoe meer bugs en "schoonheids foutjes" je tegen komt ... Die moeten ze er wel uithalen ...

K'heb me net kapot gelachen om de 2 guards die die gozer aan het elektrocuteren zijn 8) Ik maakt zo geluid en die 2 gasten kwamen naar buiten zetten. Zegt een van de guards "Come out !" en die andere er heel droog achteraan "Do you realy think he's coming out by hiself ?!" _O_ ... en daarna "No ..." "What should we do" ... En dat allemaal met een f*cking droog accent :9

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Idd gesprekken zijn 1 van de leukste onderdelen van het spel, daarvoor alleen al moetje het 2 keer uitspelen om te weten dat je alle gesprekken hebt gehoord :) Kan echt niet meer wachten totdat hij uit is :D

EDIT: Trouwens, op het eind loopt zo'n gast die gate te lassen maar bij mij last hij maar niet verder hij zit daar maar te lassen maar er gebeurd niks. Dus hoe moet ik nu zorgen dat ik door die gate kan?

4. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Splinter cell is niet echt mijn spel, ik hou niet van stealth-games maar toch denk ik nu ik die screens heb gezien dat ie wel vet wordt. :)

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij word zeker vet. En als je nu twijfelt kan je alsnog de demo downen. (www.gamershell.com) Moet je echt proberen!

6. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ga ik nu doen, ik vertel zo wel wat ik ervan vind;)

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is goed. Maar het duurt wel een tijdje hoor! Kan je als ie bezig is nog even de positieve dingen lezen die er over gezegd worden. :+

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Als je niet stealth wilt spelen dan kies je assault aan het begin en ga je als een shooter spelen met flash bangs, granaten, en kogels :)

9. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, is goed. maar toch de game is het meest gebasseerd op stealth he. :p

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    'Hmmm... I like that sound'. Maar bij zijn volgende opmerking staat ie in zijn broek te schijten.

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mja nu niet echt meer, mag je zelf weten maar het spel is wel leuker als je stealth speelt omdat je dan alle gesprekken etc. hoort.

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Come out! Uhh, nee. Wel als jij je omdraait. Dat is was zo vaag bij SC1. Dan zien ze je helemaal niet. En dan ga je even het licht in en zien ze je wel... dus ga je terug het donker in, en dan nog ergens ver in een donker hoekje of ergens achter maar ze blijven je zien en op je schieten. Dat is wel dom.

13. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar heb je wel gelijk in maarja je moet er maar van houden. :)
    Toch lijkt dit me een erg leuke Game ;)

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook! Is je demo al klaar? Want ik ben benieuwd wat je er nu van zult vinden.

15. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee nog niet, hij staat nu op 35% maar ik heb hem beneden ook nog ff aangezet om mijn moeders pc die is 10 x sneller dus grafisch gezien valt ie daar ook beter op te spelen. :)

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
  17. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Er staat een olielamp ... schiet daarop ... daarna nog een keer op zo'n soort brandblus ding dat op de grond ligt ... en dan zijn alle planken eraf en kan je met de rope naar beneden glijden *)

18. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die stomme pre-order nou eens op gcshop :'-(

19. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja idd ! Ik wil 'm ook wel bestellen eigenlijk :{ Rainbow Six Lockdown staat er ook nog niet op ... normaal zijn ze er als de kippen bij :confused:

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hm ja maar bij mij explodeerd die las buis niet, de lamp wel maar dat is niet genoeg.

Die Co-Op klinkt echt GEWELDIG!!!!!

Je hebt 2 modes, Story en Elite. Allebei het zelfde alleen krijg je bij Elite geen dodelijke wapens. Ook kan je niet zomaar door je headset blaten, de guards horen het ook en dus fluisteren geblazen en de spanning stijgt gelijk :D Ook kan je het natuurlijk gebruiken als afleiding. Hey HOER je moeder was goed gisternacht en dan pakt je teamlid die gast ondertussen van achter :+. Je kan opelkaars schouders staan en dan ook nog is schieten. Je hebt speciale moves waarin je echt met elkaar moet werken. Je hebt van die forced cooperation kastjes dat je bewakers moet gebruiken om een deur te openen maar dit keer zijn er 2 kastjes dat je dus allebei een guard moet pakken en tegelijk moet scannen :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina