Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe equip je die verrekijker in deel 2?

2. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er vetjes uit denk eerlijk gezegd dat ik hem toch wel haal

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    thumbstick indrukken dacht ik...

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Hmmm dat filmpje van deel 3 is wel heeeel vet :p hopelijk nu wat minder linair dan voorgaande delen...

5. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu 2 filmpjes gezien en die ene waarbij er met z'n 2en werd gespeeld vond ik geweldig....was het einde van dit jaar maar in zicht...dan hoefde ik niet zolang te wachten.

Ik moet wel zeggen dat ik het enorm knap van de makers vind dat ze Splinter Cell blijven vernieuwen met elk deel. Je ziet steeds vaker dat deel 2 bijna hetzelfde is als deel 1 en dat is bij Splinter Cell niet het geval..tenminste dat vind ik dus daar hoeft een ander niet mee eens te zijn.

Met deel 2 kregen we nieuwe moves waardoor de gameplay wat veranderde en dat is nu met deel 3 ook. Echt tof *)

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Je kan meteen zien dat deel 3 een echte verbetering is tov deel 1 en 2. :cool:

Hopelijk werken ze het met z'n tweeën werken goed uit (veel situaties om het toe te passen), heb nu nog het gevoel dat het iets is als de split-jump. Leuk op een of twee plekken, maar dan heb je het ook al weer gehad (althans, dat was in het eerste deel zeker het geval).

Ik houd hem in de gaten, maar heb nog steeds m'n twijfels (heb deel twee niet gekocht bijv.). :)

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    _O_ HOLY CHRISTMAS ! _O_

Doed waneer komt dat uit joh ?! 25 mei :+

8. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wat COOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!

Echt, dit is zo cool, vooral op het einde als die gast zo aan z'n voeten hangend die computer hacked, echt gaaf! :D

Dit wordt da bom! :D

9. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ja, inderdaad, dat zag er wel heel goed uit.

10. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Die move van dat je eerst de een naar boven duwt en dan zelf over de andere naar boven klimt ! _O_

11. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    op de ubisoft site staat trouwens dat ie ook op de xbox uitkomt (vroeg iemand geloof ik)

12. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Whaha, wat wil je dan met deze graphics, op de gamecube? :+

13. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Gahahaha ! >_< Nee joh de Atari Linx 2004 ! :+

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Khoorde van iemand dat ie wel later komt op de xbox, dus eerst pc daarna doos. Wel kut als dat zo is... moek ze beiden kopen nl. :p

Kvind die move echt vet dat ie aan een paal kan hangen en dan zo de nek van een npc die er onderdoor loopt kan breken. En dat je nu NPC's van trappen en dingen kan afgooien is ook echt super :D

15. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Wat leuk, ik had niet gedacht dat ik dat ooit nog is voor me verjaardag zou krijgen van je :):cool:

Eh... Mooi filmpje he :+

16. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee hè daar heb je mij voor ..... hé ik bedenk me nu dat ik ook een game van jou heb gehad ..... ;)

17. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Blijf ff ontopic..

18. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    Wow sc 3 wordt echt zo mooi k heb net ff wa screens gezien maareh vet (zijn die trouwes wel ingame)

19. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    Sorry voor deze offtopic reactie maareh 100ste POST wuhuw

20. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Mes, mes, mes, ik wil met mes spelen :cool: Wordt echt een prima spel dit, ik vond ook dat SC:pT niet zo vernieuwend was, een beetje overhyped, maar als ik die screens zo zie, komt dit echt helemaal goed. Zolang ze maar wel wat doen aan die lineaire gameplay. Je moet toch op verschillende manieren je weg kunnen vinden.

En als je een missie verkloot zou het wel lache zijn als je eerst de zooi op moest ruimen voordat je verder kan, dus een extra missie om alles weer recht te zetten. Zal er wel niet in komen, want dan moeten ze bij iedere missie een extra missie maken.
    Ze kunnen het natuurlijk wel zo doen dat je op een gegeven moment een missie doet, maar dat dat toch verkeerd uitpakt, is iig een leuke plotwending.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina