Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nog een reactie op iemand die vertelde hoe je de gate moest openmaken. Dan moest je op het lasapparaat schieten maar die explodeerd niet in de xbox demo.

2. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik ook onzin. :confused:

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iemand die beide demo's heeft gespeeld en er een beter vind ofzo? Het zou kunnen dat ie op de xbox al beter uitziet. Ik vond PT er ook stukken beter uitzien op de Xbox dan op de PC. Daar was ie helemaal niet zo mooi.

4. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg weet iemand waar de 5e rate ding ligt ik vindt er de hele tijd maar 4. En is het mogelijk Bruce Morgenholt te bevrijden(levend uiteraard) ?

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Waar heb je het over. Moet ik het nog duidelijker zeggen?

Lasapparaat > Schieten > Geen BOEM > Gate (poort in het Engels) blijft dicht en nieuwe toegangsweg blijft gesloten.

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Morgenholt gaat dood, maakt niet uit wat je doet. Nja omdat meer mensen het willen hier een lijst met crates:

1: Ga bij die hang brug links naar beneden, grot in, ladder op en rechts staat er 1
    2: Na die kamer trap op en links naast de trap naar Morgenholt staat er nog 1
    3: Op het buitenterrein met de tent heeft de tent bij de generator een crate
    4: Op het binnen terrein van het fort, waar de 2 gasten over die chiquita praten staat er eentje onder een afdakje.
    5: Bij die 2 gasten stukje verderop die over een uitgemoorde familie praten, daar staat er 1 schuin onder hun. Trap af, 180 grade draaien en je ziet hem.

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    In zo'n NSA trainings video zie je de Omega Punch strike ... Maar hoe kan je die eigenlijk doen :confused:

8. LOGOK

LOGOK Muuge Herder

Leuk Bevonden:
    0
    waarom kun je hem nergens preorderen? hij komt toch op 31 maart uit?

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Linker trigger als je voor een terro staat.

10. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een half beeld en begrijp nog steeds niet hoe dat komt, en de settings die kan ik niet vinden. :mad:

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hmm ... linker trigger ... Ik speel de pc demo O-) En daar snijdt ie z'n keel open met de knop die overeen komt met de linker trigger :{

EDIT: Laat maar ! Linker trigger is alternative fire ;)

Laatst bewerkt: 27 feb 2005
  12. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik wil em pre ordere als iemand een site heeft gevonden waar dat kan zeg het dan ff alvast bedankt

13. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jongens ff vraagje: ik heb zelf alleen nog maar de pc demo gespeeld, maar heb die klap nog niet gezien die je zou moeten kunnen uitdelen door met de alternative fire knop in de drukken (in mijn geval de rechtermuisknop voor de pc demo). Met de linkermuisknop plant ie z'n mes bij de ander in de maag, rug of sabelt ie em neer (van de zijkant). Jammergenoeg heb ik die slag nog niet gezien.

14. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, welke gast is eigenlijk de man die je moet killen bij second objective?

15. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Geen idee, die wordt ook gecanceld. Volgens mij is het de baas van die terroristen groep, die vlucht nadat Morgenholt is vermoord. Je krijgt ook een gesprekje met Grim nadat je bij (dode) Morgenholt bent geweest. Ook die gast die je in die tent pakt praat over de gevlugde gast.

Btw, het is me gelukt met die olielamp etc. en daar kan je idd vet naar benenden glijden aan een draadje :)

Laatst bewerkt: 27 feb 2005
  16. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de demo weer gespeeld, kwam ik bij die gast die aan ze bureautje zat na morgenholt's dood, ik werdt een beetje boos op hem, lol Keeltje doorgesneden

17. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja die lul had Morganholt vermoord. Wat nog leuker is: Fluiten, zorgen dat hij je achterna loopt, naar boven, aan de buis gaan hangen bij de deur: Nekje breken. En daarna, als hij bewustteloos is nog ff martelen met een Sticky Shocker en een kogel door zijn hoofd.

18. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey in die demo he, dan heb je als secundaire missie dat je zo'n gast kunt vermoorden. Wie is dit en hoe kan ik hem vermoorden. Heb namelijk steeds cancelled omdat k hem nooit tegenkom

19. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    31 maart komt ie toch? Hij wordt zo vet 8) *) :p _O_ _O_ _O_ !!!

20. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    @JDH ja hij komt 31 maart uit.

Ik hoop ehct dat i kvoor die tijd 60 euro heb me vader en ik kunnen niet wachte ntot die uit komt we zijn ram verslaafd aan deel 1 en 2 ik heb ze uit gespeelt verveel me nu met de games heb de meeste uit gespeelt op 3 na ghost recon boeit me nie ten ninja gaiden zit ik vast en brute force is dom. MAAR ik ga hem echt halen maar splintercell vidn ik meer een game die zich op de singel player moet richten en niet op de multiplayer want als je een sneak game onlien doet wordt het geen sneaken meer maar puur rennen en schieten. maar voor de online gamers hoop i kdat deze multiplayer goed wordt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina