Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    K'ben inmiddels uitgekeken op de demo ... Hij was wel vet, maar vooral erg makkelijk :{ Zelfs op Hard merkte ik weinig verschil (je gaat alleen een stukje sneller dood)

Ik hoop dat ze de rest van de levels iets groter maken ...

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Was nog het 1e level, die is altijd het makkelijkste... Plus dat op de IGN stond dat het ook de meest lineaire missie is.

3. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd.. dat stuk op IGN heb ik ook gelezen. De rest schijnt (een stuk) beter te zijn, door veel meer verschillende wegen zijn. Lees dat stukje zowiezo maar s, mits je dat nog niet hebt gedaan. www.ign.com.

4. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    IK ga Splintercell 3 APSOLUUT.
    Ik en me pa kunnen iet wachten tot 31 maart.
    Als die uit is heb ik precies genoeg geld dus dat zzit wel goed:p heb nu 35 euro krijg nog geld van me moeder die stata in het schuld bij mij:p en dan 31 maart naar intertoys racen voor splintercell 3:p(Bij mij in de buurt ligt geen game winkel)

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Fable halo2Fan

Vindt jouw pa SplinterCell ook leuk, mazzelpik:p ik wou dat mijn pa es wat meer interesse toonde in wat ik leuk vind, wees zuinig op dit (leuke) verschijnsel Fable halo2Fan:p

PS: Hij vindt wel de goede games leuk, want SplinterCell 3 gaat Ruleren!!!:)

6. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    Me vader is gek op race spellen en hij had mm3 uitgespeelt toen ik de xbox pas had en vorig jaar heeft die van mij voor de verjaardag dtm 2 gekregen omdat die daar om he tzeuren was die heeft die ook al uitgespeelt. en toen speelde die voro de grap splintercell 2 na de kerst toen ik hem had gekregen en dat spel heeft die ook uitgespeelt:p en ik had ook nog splintercell 1 (is nu een beetje kapot hij wil niet meer goed laden binnenkort een nieuwe halen voor me pa:p) en splintercell 1 heb ik alleen uitgespeelt hij nog niet. en splinercell 3 zal ik wel weinig kans krijgen om te spelen wordt het vechten om wie op de xbox mag:p

7. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Gelukkig :) Maar zo heel erg lineair was die eerste missie niet ... er zitten al best veel versvchillende routes in. Maar het waren meer omweggetjes en shortcuts dan alternatieve routes. Als het goed is komt er een missie waar je kan kiezen of je door de deur naar binnen komt ... of het dak :9 Lijkt me wel grappig

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat vond ik ook zo jammer. Bij PT merkte ik ook nauwlijks iets of je nou op normal of op hard speelde. Dat is wel jammer. Het lijkt me juist zo vet als het super moeilijk is. Daar word ie volgens mij ook alleen maar realistischer van. Soms zouden je allang moeten zien zitten.

9. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    ja innderdaad met dat lampje op de kop zou ik hem allang hebben gezien.of dat lampje op de rug eigelijk moet je dat ding ook kunnen uitzetten. ;)

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lampje op je rug is trouwens z'n telefoon. Maar ja anders zouden ze je bijna altijd zien als ze je goggles konden zien. Hopelijk merk je het verschil tussen hard en normal wel beter in Splintercell 3.

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Pre-order GCShop begint uiterlijk maandag hoor ik net! Beter begint ie niet morgen want dan ben ik niet thuis :+

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Okee dan, maar ik ga hem gewoon in de winkel halen. FRS waarschijnlijk. Haal ik al m'n games.

13. JeePee

JeePee Guest

Zijn ze daar niet iets duurder (bij FRS)

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, kan wel. Maar ik doe het nooit via internet. Heb niet echt een reden maar ik vind het gewoon relaxter om even naar de winkel te gaan.

15. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jezes mensen, wat een troep wordt hiet toch weer geluld. Niemand heeft iets te zeggen terwijl sommige de demo al hebben.

Iedereen zit maar wat off- topic te ouwehoeren en jij al helemaal Berrie. Sorry kerel maar je meeste posts voegen gewoon helemaal geen kloot toe. Snap wel dat het leuk is om ff snel te tikken wat in je opkomt maar begrijp dat sommige mensen gewoon elke keer in dit topic kijken als er iets gepost is.

WELLICHT IETS MEER ONTOPIC HOUDEN :{

Anyways voor de gane die het nog niet wisten, dit zijn de oude maps die erin zitten:

Wharehouse, River, Bank, Deftech en Museum. Persoonlijk ben ik heel erg teleurgesteld dat ze de beste map imo (hospital) eruit hebben gehaald, ook cinema was tof. Ik hoop toch echt dat die nog in dc komen.

De enigste reden waarom deftech en wharehouse veel gespeeld werdt was om de deathmatches 8) , en dan gaan ze die maps er weer indoen. Ze hadden het juist veel meer op sneaken moeten richten.

16. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ontopic :confused: Alles gaat hier gewoon op SPCT 8)

En de reacties van Berrie zijn gewoon reacties op vragen van anderen of meningen oid ...

By the way ... deathmatch was gewoon veel leuker om te doen dan neutralizing ofzo. :9

17. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach, we weten iig dat het fijn zal spelen en dat het wel eens de mooiste graphics voor de xbox zou kunnen worden. Het verhaal boeit me en de levels zijn vrij uitgebreid én ook nog eens veel minder lineair.

18. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
  19. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wow ! En de prijs van de game valt me eigenlijk wel mee :D K'dacht dat de pre-order maandag zou beginnen ... anywayz ... ff pre-orderen maar :)

20. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    woohoo, besteld : ) wel jammer dat er geen LE meer is in EU

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina