Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0

Nu voel je je vast geowned, niet? _O_

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    LOL ! K'heb nog wat lau's in de demo gevonden :9 ... Ga naar de vuurtoren, waar de guard tegen de radio praat ... dan moet je buiten blijven en ff fluiten. Als het goed is komt die guard naar de deur toe (kan je met thermal gg zien) ... dan doe je Bash door en vliegt die guard kneiterhard tegen het hek achter 'm 8)

Laatst bewerkt: 6 mrt 2005
  3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha, goed idee. Zal ik binnenkort ook even uitproberen. _O_

4. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Volgens mij krijg je de guard niet alleen op een andere manier bewusteloos ... maar je krijgt volgens mij ook een ander gesrpek van Grim, maar weet ik niet zeker ;)

5. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb vandaag de game ook eindelijk met 81 % succes rating gehaald :) Wel grappig die rating, want nu kan je eigenijk ook zien wat jou speelstijl is ... Ik vind het juist leuk om alles en iedereen uit te roeien, en die papichulos in de afgrond werpen. 8) En daarmee haal ik dus bijna nooit meer dan 50 % "succes"

- Geen guards vermoord
    - Alle (mogelijke) objectives gehaald

Maar weet iemand hoe je nóg hoger komt ... dus wat wél en níet mag ? En hoe hoog hebben jullie al gehaald ?

6. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    volgens mij door zo min mogelijk gadgets te gebruiken.dit spel word echt meesterlijk mopelijk blijven ze wel nieuwe co-op maps toevoegen anders word die mode na een paar weken niet meer gespeeld omdat je al elk hoekje en gaatje kent.

7. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehm.. nou ehm.. ik kom niet veel hoger dat eind 60. K houd nooit vast aan 1 speelstijl; ik kijk gwoon wat op dat moment het vetst/makkelijkst is.

Edit/ @ persoon boven mij.. ik heb geen live, dus wat dat betreft. 4 missies waren er volgens mij voor co-op, maar 't zullen vast wel fatsoenlijke missies worden met een aardige lengte. En aangezien je verschillende paden kunt nemen, zul je vast de missies veel vaker spelen.

8. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    w000t ! Ik heb alwéér wat ontdekt !

Als jullie het mutliplayer level "Hotel" uit Rainbow Six 3 Black Arrow kennen ... dan moet je is op het stuk bij de computer die je moet hacken, naar de radio luisteren ! Dan hoor je het zelfde klassieke muziekje als in de mainhall in hotel 8) "Je zou de game maar oplettend spelen :+"

En bij het stuk met die 2 tenten kan je ook de door-bash-guard-knock-out move doen ... gewoon ff de guard naar je toe fluiten :) Een keer zat ik aan de binnenkant van de deur, en aan de andere kant stond een guard ... ik blokkeerde de deur. Hoorde je die guard zeggen "Who blocked the door ! ... I'M COMING !" En toen kickte ie zo die deur naar mijn kant open, en toen was het voor mij gebeurt :'-(

9. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag lekker SC3 besteld @ gcshop...aan het eind van de maand binnen:D

10. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wauw cool *)

11. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    over welk spel gaat dit nu? RBS BA of SC3???

12. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Splintercell Chaos Theory natuurlijk ... ik ga alleen een voorbeeld uit Rainbow Six Black Arrow ;)

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    31 maart is hij uit dus dan zal je hem wel precies die dag hebben. Hoop ik voor je.

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik ben altijd zo para dat ik hem niet bestel.simpel weg omdat ik er niet tegen kan dat hij eerder in de winkel uit komt en dat ik hem dan nog niet heb.

15. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik nou ook altijd ik haal hem denk ik liever in de winkel maar BIA en RS: Lockdown gaan me wel voor. :D

16. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    dure maand dit ,bia,rainbowsix,en sc.
    en ik heb gehoord dat er maar 4 co-op levels zijn en dat een week na release ze er nog 4 vrij geven(voor geld?).weet iemand hier meer van?

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten in ieder geval nieuwe in. Maar mischien dat je later de ouwe nog kunt downloaden. En ja, Ubisoft gaat veel geld verdienen deze maand.

18. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    4 Co-op missies maar :confused: Das wel erg weinig ! Maar goed, dan hebben we altijd de Spy vs. Merc situatie :) En daar zitten zowel oude als nieuwe maps in, dus dat moet wel goedkomen.

Maar goed ... als er maar 4 co-op missies inzitten, dan moeten die wel een goeie lange lengte hebben, en best wel erg afwijken van elkaar ! Anders is daar ook al geen flikker aan :{

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Maar wel 4 missies met verschillende wegen en verschillende manieren om ze uit te spelen. Je speelt ze vrijwel zeker minstens 5 keer per stuk en dan ben je heel wat uurtjes verder. Maar je zal het zelf wel zien, zit echt wel goed hoor :) Ze zijn niet gek daar bij Ubi.

20. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Owk :) Maar ik bedoel ... ik hoop niet dat ik het "Been there done that" gevoel krijg als ik het voor de 5e keer speel ...

Maar goed, zoals je al zei, het komt wel goed ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina