1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Plus dat je speedruns hebt, het zo snel mogelijk uitspelen van een level. Kan ook erg leuk worden :D

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    En je zult ongetijwfelt wel een keer doodgaan ... dus de hele zooi weer opnieuw moeten doen :+ Tja .. zo blijven we idd wel ff zoet met de co-op :)

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    even een vraag, (misschien al eerder gesteld maar 542 post is iets teveel om door te lezen) die co-op mode is die voor xbox online of ook voor splitscreen???

4. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    allebei..

5. Casperge

Casperge Guest

Fuck you all
    Fuck Darkwing

6. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    uhmm...
    heeft iemand je account gehacked en probeert hij je nu te bannen?
    irritant broertje ofzo? :confused:

noujah

ONTOPIC:

een poosje geleden zei ik dat ik niet wilde dat Splinter Cell 3 de 'Dark side' opging zoals met Warrior Within. Ik vind na het spelen van PC demo dat dit wel meevalt, dat je nu zo vrij mag doden en zo met je mes mensen mag afmaken vind ik nog best meevallen. en de dialogen zijn wel leuker omdat je er meer hebt dan voorheen. Meer interogations met meer vijanden, dan voelt het ook wat beter als je ze laat leven of juist niet: 'My wife and daughter died because of you americans, kill me quickly so I can join them'
    en wat heb ik gedaan heel aardig:
    Ik mep 'm in slaap en gooi hem de zee in :)

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18

relaxt dan, weet iemand toevallig ook of ie ook op ps2 uitkomt met deze features? (ja weet xbox mooier maar heb andere twee ook op ps2)

8. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik DACHT laatst ergens gehoord te hebben dat ie co-op voor alle systemen kan, maar alleen voor de xbox en de pc online. Dit kan ik je echter niet verzekeren.

9. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    en weet iemand:als in de co-op(op live) 1 van de 2 dood gaat of je dan helemaal op nieuw moet of heb je check points(zoals in full spectrum warrior?)

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja zoiets had ik ook opgepikt, de PS2 versie kan iig niet co-op online, offline weet ik niet. Btw, de Adversial mode heeft niet de grafhics van de singeplayer, maar dat wisten jullie al he;)

edit@ Voodoo: Als er iemand dood is, zou de missie dan neit gewoon over zijn?

Laatst bewerkt: 7 mrt 2005
  11. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    voor mij maakt het eerlijk gezegd niet zo veel of je op verschillende manieren kunt doden, maar ik zou het wel leuk vinden als je nou ook eens het mannetje dat je vast heb, niet er alleen mee kan bedreigen hem dood te schieten, maar ook de daad bij het woord kan voegen }:]

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    het lijkt me wel lochisch maar als er 4 hele lange missies zijn die je continu opnieuw moet doen word dat niet frustrerend? want bij full spectrum warrior kan je er voor kiezen als je dood gaat bij de laatste checkpoint te beginnen.....(ook online)

13. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedere spy heeft 1 revive-ding om de ander beter te maken, dus je kan allebei 1 keer doodgaan.

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    okej bedankt,dat is wel beter dan word 1 foutje teminste niet meteen afgestrafd.

15. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Kapot chill zon co-op. Ik had laatst de discussie metal gear of splinter cell en ik zei dat ik tog echt voor splinter cell zou gaan. Ook al is het erg amerikaans enz het is gewoon realistischer en vetter. :D

Bovendien gaat het geschiedenis schrijven (denk k) met de co-op multiplayer. Een gewaagde zet die hopelijk goed werkt.

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Echte mannen nemen de Elite mode en spelen de levels uit zonder te killen en totaal ongemerkt te blijven :D

17. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    dat is ook mijn lievelings speelstijl, die speelstijl was nodig in dat level met die trein in 2. was dan ook niet verwonderlijk mijn lievelings level

18. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind het soms ook wel leuk om elke bewaker op een niet dodelijke manier uit te schakelen,en dan vooral bliksjes gooien of op hem springen

maar voor de rest ook de elite manier

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon allebei, paar keer met brute actie en dan weer keertje met echt stealth :) It's your choice :+

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Of gewoon alle guards omzijlen en de hele missie uitspelen zonder 1 guard om te leggen :9

Zou dat mogelijk zijn in de demo :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina