1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit word weer een lekker sneak spelletje...*)
    En dat filpje met die MEs enz ziet er echt vet uit...
    hopelijk ziet het er net zo vet uit op de xbox...

2. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net een filmpje bekeken.

en ik vind het er maar weer vet uit zien.. met je mes doeken door snijden zodat je er door kan. mensen door doeken grijpen.... als je je wapen hebt getrokken kan je links of rechts langs sam kijken. en volgens mij zit er nu ook een geluids meter bij! dus als je teveel herrie maakt dan kan je dat zien.. deuren in trappen zodat wachters die achter die deur staan geplet worden _O_ _O_ echt tof!! wil deze ook wel weer hebben!

Laatst bewerkt: 21 jun 2004
  3. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt de game ook héél vet alleen lijkt het me echt een kutstreek van ubi als ze SC3 niet voor de xbox maken. Deze game is en blijft gewoon xbox eigen, tenminste dat is mijn mening. ;)

Ik heb dat filmpje ook gezien en het is echt heel cool. Ik hoop dat ubi nu superveel aandacht steekt in het overlopen van single- naar multiplayer. Daar bedoel ik mee dat je als het ware in de singleplayer ook bijv. lid bent van Shadow.net en in een bepaalde missie een paar ARGUS gasten moet omleggen. Of dat er meer gadgets van het online gedeelte zijn terug te vinden in de singleplayer.

Natuurlijk boven alles, het hele gebeuren moet door en door getest zijn. Dan maar een maand later om de beta-testers hun gang te laten gaan want ik krijg er af en toe een beetje de schijt van op live... :)

4. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Hij was toch ook voor xbox/pc...

5. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon voor alle consoles zoals gewoonlijk. Misschien een tijdje exclusief voor de xbox.

6. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Hij komt volgens mij eerst voor de PC uit en later op de Xbox. En dan weer later op de andere 2 consoles (of miss wel niet)

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk het wel. Ik denk eind dit jaar op pc, begin 2005 op xbox en dan hangt het van de deal af hoelang het duurt voor hij op ps2 en het andere plastic komt.

8. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, dat denk ik ook. Eind 2004 (Rond Kerst) op de PC.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmmm ik weet nog niet zeker of splinter cell 3 op de andere consoles komt... omdat deze een nieuwe engine heeft gekregen en men mogelijk deze niet kan ombouwen voor de andere consoles ... op e3 was ie alleen voor de PC en Xbox aangekondigd :eek:

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nja zolang die maar op de xbox komt hehe :D

11. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Ubisof wil natuurlijk zo veel mogelijk aan het spel verdienen, dus dan zal het wel op elke console uitkomen. Ook al is het grafisch minder op de xbox, ps2 en de cube.

12. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    de xbox staat het dichtst bij de pc dus daar zal ie wel voor uit komen maar op de ps2 en GC weet ik het nog niet hoor! of het duurt daar nog een stuk langer omdat ze dus alle details moeten terug draaien!! maakt mij niks uit! ik koop 'm toch wel voor de xbox!!

13. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    UbiSoft heeft de nieuwe naam van de derde Splinter Cell officieel onthuld. De game, die de subtitel Chaos Theory meekrijgt, zal rond de kerst in de winkels liggen.

UbiSoft heeft veel succes met de diverse delen uit de Splinter Cell-reeks. De Franse uitgever heeft kennelijk haast aangezien we inmiddels al zijn aanbeland bij het derde deel. Veel over deze games was nog niet bekend, maar in een recent persbericht laat de uitgever iets meer los. De subtitel Chaos Theory is eigenlijk nauwelijks een verrassing aangezien UbiSoft deze naam eerder al registreerde.

De game wordt in eerste instantie op PC en Xbox uitgebracht. In 2005 zullen de andere consoles. De game zal ook te spelen zijn op de mobiele telefoons en de N-Gage. Deze versies worden ontwikkeld door Gameloft.

-------------------------------------------------------------------------------

Bron: www.gamez.nl

14. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Ondersteund hij Live ?

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, ik had het al gelezen. Wel vet dat hij op de xbox komt. Volgens mij aan het einde van het jaar ofzo. Hij word echt veel zo goed. Ik ga hem ook gelijk kopen.

16. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik gaan hem ook gelijk kopen. En er staat dat de Xbox en PC versie tegelijk uitkomen.

Ja, als het goed is wel. MP co-op op Live missie's doen gezellig met zijn 2.

Laatst bewerkt: 14 jul 2004
  17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Lijkt me wel vet die live missie's met zijn tweeen doen. Moet ik toch nog live gaan kopen. Voor halo 2, counter strike, en splinter cell: chaos theory.

18. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    heb allerbei de delen uitgespeeld en deze deel zal het zelfde lot ondergaan :)

19. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ja idd :cool:

Weet eigenlijk iemand of je die co-op multiplayer ook offline, dus splitscreen kan spelen of is dit nog niet bekend?

20. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind dat de grafics van splnter 3 een beetje ruff on the edges zijn!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina