Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
  2. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Wat gaat dit weer top worden om te spelen. Ik heb hem gisteren besteld samen met Brothers in Arms. Dit wordt echt een topmaandje.

3. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dit hebben ze eruit gehaald omdat je al van houding kunt verwisselen (het geweer in plaats van rechts, links op je schouder nemen en daarmee het zicht veranderen).

4. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Hoeveel levels zullen nu weer de singelplayer hebben weer 8 (als ik het goed heb had Sc pt dat) zou dat nu ook weer zijn of meer ik hoop natuurlijk meer.
    man man nog een effe en hij zit in me collectie:d:d kan niet wachten

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Aantal levels zegt niks van de duur van de singleplayer, de ene missie duurt langer dan de ander. Maar volgens de OXM review ben je er 15-20 uur mee bezig. Hangt er maar net van af hoe je speelt.

6. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ja ik had dat wel gezien dat je van hand kon verwisselen maar vond het zo vreemd dat je niet om de hoek kon schieten.maar dat rating systeem vind ik wel cool gedaan daardoor blijf je hem spelen om telkens hoger te halen.nog iets wat ik raar vind is dat filmpje wat er in zit daar zie je een spie onzichtbaar worden is dat niet onrealistisch?

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dat bestaat echt hoor :) Meen ik serieus.

Maar je hebt er niet veel aan is me opgevallen, ik heb een paar keer dat ding gebruikt maar of ze zien je met EMV of ze zien je gewoon zitten. Heeft tot nu toe alleen tegen me gebruikt dus. Verder zijn de mercs nu een stuk sterker dus mogen de spies ook wel wat extra.

Met sterker bedoel ik de Berserk move. Daarbij draait de merc om zn as waarbij hij iedereen om hem heen plat op de grond slaat. Dus van achter pakken is vrij moeilijk nu. Bij Deathmatch staat die move overigens uit maar je kan zelf de instellingen van gadgets en moves zo maken als je wilt.

8. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Bestaan die invis pakken echt? :9

*Meld zich aan voor NSA black-ops

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, is een proto type, dat projecteert zegmaar de achtergrond op het pak. Maar het werkt slecht bij erg gekleurde achtergronden. In het spel kan je hem trouwens iets van 10 seconde gebruiken, hij gebruikt de energie waarvan je pistool ook gebruikt maakt.

10. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    okej maar alsnog vind ik het beetje vaag,maar ik hebn vertrouwen in ubi dus zal wel goed zijn.

*gaat de demo nog een keer spelen*

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een mailtje binnen gekregen met de titel: Tom Clancy's Splintercell Chaos Theory demo nu beschikbaar! Alleen staat er verder niks bij. Echt vaag. Hier komt het vandaan: <ubi_e6@xmr3.com>

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    messchien nog een standaard mailtje die ze niet hebben veranderd omdat hij eerst eerder uit zou komen?en anders weet ik het niet

*zoekt hoopvol het internet af*

13. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook wel jammer dat je niet meer tegen de muur kan staan, je was er toch iets minder zichtbaar mee.
    Maar hebben ze dat nou opgelosten met 'peeken' (opzij leunen) of alleen met dat van kant verwisselen met je wapen.

14. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0

De demo die bedoelt wordt is de PC demo. Die is natuurlijk al een tijdje uit. De newsletter biedt wel meer info dan alleen de demo. Staan ook movie links etc.

Als het goed is, heb je een volledige HTML newsletter gekregen. Overbodige vraag: staat je html weergave in je outlook wel aan?

15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan wel tegen de muur maar niet om het hoekje schieten.

16. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb all1 maar deel 1 van splinter cell, dus ik wet echt niet wat ik moet verwachten van deze game. Waren er bij deel 2 al veel veranderingen?

17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Deel 2 was qua singleplayer stukje beter maar niet echt ingrijpende veranderingen. Gewoon de standaard dingen van nieuwe moves etc. maar was ook leuk om te spelen (behalve de jungle levels, vond dat echt niet leuk, doe mij maar indoor levels :D). Maar ik zou inelkgeval Chaos Theory kopen want die is in vergelijking met 1 echt geweldig :D

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Kan wel ... tenminste, op een iets andere manier. Als je op de pc tijdens de game op Q drukt (als je je wapen in de hand hebt) Dan kan je kiezen of je over de linker of rechter schouder meekijkt ... en zo kan je dan eigenlijk toch om een hoekje kijken.

EDIT: :confused: ... Ik krijg net een mailtje van ubi_e6@xmr3.com Dat de Splintercell Chaost Theory TM demo NU beschikbaar is ... Alleen verder blijft het vak waar normaal de tekst komt gewoon leeg (wit) :confused:

Iemand nog meer gehad ... en wat een vaag e-mail adres, de originele Ubi adressen zijn volgens mij gewoon ...@ubi(soft).com ofzo.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar je kan niet met back 2 the wall om het hoekje schieten zeg ik. Daar ging het om. Van dat mailtje zei net iemand anders ook al iets.

20. AgentSmith

AgentSmith Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina