Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    in 1 z'n filmpje doen ze z'n rol move samen dat ziet er echt lauw uit.

2. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 rent dan zo naar de andere springt op zijn hand en springt dan omhoog

3. master_DW

master_DW Guest

Ja dat is echt vet.. weet je dat je ook mis kunt duiken.. en dat ze je dan ontdekken.

Als je nog meer vette filmpjes wil zien.. op www.gamespot.com staan er ook aardig wat!

En je kan toch Splitscreen met MP.. kan je dan ook Splitscreen Spy tegen Merc.? (kweet nie of dat nou egt vet zou zijn.. want dan kijk je telkes op elkaars scherm) maar toch miss wel handig om offline te oefenen.

4. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Nee splitscreen Merc vs Spy kan inderdaad niet, wel logisch natuurlijk. :)

5. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    naja we zullen zien

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan je dan wel offline splitscreen coop? Dus 2 spys?

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja...

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Oh okee dan. Nog nooit uitgeprobeerd. Koop het spel ook puur voor de SP.

9. master_DW

master_DW Guest

Ja ik koop et voor et grootste deel voor de SP.. want het is gewoon te masterlijk voor woorden met zo'n mes ff lkkr een keel door snijden.. heerlijk. Of van die mannetjes de afgrond in te storten, dat geeft gewoon een kick :cool: .

En de Merc. vs. Spy mode vind ik onderhand zuigen.. dat heb ik een jaar lang gespeeld met pandora tomorrow en het concept is precies hetzelfde als ik me niet vergis.

Verder lijkt de co-op mij geweldig.. ik d8 dat ze dat al bij het 2e deel zo zouden doen.. dat ze dat een keer hadden gezegd.. maar nu komt het ook echt uit. Ik hoop alleen wel dat Ubisoft ervoor zorgt dat er na een tijdje wat nieuwe missies te downloaden zijn.

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vast wel. Voor mij apart oude levels. Maar je vind de Merc vs. spy mode zuigen... maar je hebt het wel een jaar lang gespeeld. Sh*t!

11. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het spy vs merc niet zuigen zolang je de spy maar bent :D want merc zijn is geen ene hol aan omdat het gewoon niet leuk is om een beetje rond te rennen en een beetje schieten het is een stealth game geen shooter

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, inderdaad. Je wil juist met de taktieken die je kan gebruiken zulke ventjes omleggen. Maar ik heb het zelf nog nooit gedaan maar respawnen die mercs dan weer? Ik neem toch aan van wel.

13. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar mercs krijg je niet zo snel dood want je hebt alleen zo'n kut elektro ding (in pt dan) en dan staan zo te trillen dnek je ik breek ze nek kan je em niet pakken echt nep zwak en idioot en als de spy op de grond ligt kan je em ook niet dooden echt stom en niet leuk! (:'-()

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat heb je nou eigenlijk aan de laser pistooltjes? Kan je daar b.v. camera's mee uitschkaken ofzo?

15. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar voo tijdelijk na een tijdje doen ze het weer wel k*t

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Jij moet echt hoofdletters en punten leren gebruiken, valt niet te lezen zo.

Jij vind het idioot dat je mercs niet van achter kon pakken als ze aan het shocken waren? Wat is daar het idee achter, zou wel heel makkelijk worden om iemand te pakken dan. Shock pak Shock pak Shock pak jeej gewonnen ik ben vet goed...

Spies op de grond kon je niet doden? Hoe kom je daar nou bij, kan gewoon.

Die shocker moest je niet eens gebruiken eigenlijk behalve voor beveiligings apparatuur en voor noodgevallen om je maat te helpen. Shocken is het domste wat er is en echt iets voor de noobs die er altijd weer waren.

Mercs spelen vind ik trouwens wel leuk, helemaal in ct. Je hebt nu tenminste veel meer gadgets en veel sterkere wapens om die spies is te killen. Plus als de spies weer is gaan deathmatchen in niet de deathmatch mode heb je de berserk waarmee je die gasten ff dik ownt.

Dit spel is een stealth spel, je moet niet naar de mercs toegaan maar naar de objectives. Dus als ik jouw was zou ik maar lekker deathmatch blijven spelen in de deathmatch mode :)

17. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jongen zit niet zo te zeiken met je hoofdletters en punten ik ben niet zo'n nerd en geef alleen me mening dus accepteer die maar!

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Maar als niemand die mening niet kan lezen hoef je het ook niet te plaatsen. En een nerd als je normaal nederlands schrijft? Juist... logica van dat is weer ver te zoeken.

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Pimmy heeft gelijk. Het leest gewoon lekkerder als je gewoon met hoofdletters en punten schrijft.

20. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouw zo beter? Ga ik net zoals jouw lekker met punten enzo schrijven, iedereen blij!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina