Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Braaf! :)
    @ Darkon, ja die guards mogen inderdaad wel eens wat slimmer worden. Het is wel handig natuurlijk maar het is aan de andere kant wel jammer.

2. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil er ook wat meer actie in zien en er moeten meer moves komen. Maar daar kan Ubi aan werken voor het volgend exemplaar op Xbox 2. Maar voorlopig is deel 3 een toppertje. (denk ik dan he ;))

3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    maar ik vind het toch raar dat als je stilstaat dat het dan net pauze lijkt omdat hij dan echt heel raar kan staan precies midden in een beweging.

4. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook gaar vind is als je zo fluit dat de Guards (soms) niet eens reageren. :confused:

5. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee? ooh vaag, en nep, maar die gaurds moeten ook andere guards erbij halen als ze iets verdachts zien, en waarom schieten ze je meteen overhoop, waarom kan je niet onderschot gehouden worden door ze en anderzom, zonder dat je ze van achter moet pakken.

6. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zijn wel dingen die meer waarheidsgetrouw zijn.
    Maar splintercell is natuurlijk ook niet helemaal waarheidsgetrouw

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan de brightness instellingen in het spel zelf aanpassen dus dan heb je er geen last van bij andere games.

Nee dat zou leuk zijn als je overal gezien wordt door die goggles. Waarom moeten mensen honderd keer naar boven brengen van: "Wel vreemd dat die gaurds die goggles niet zien zeg..." en daar is dan ook weer 100 x op gereageerd dus kap er nou is mee.

Dan gaat het gefluit op in het omgevings geluid en horen de guards het niet.

Wat zou jij doen als je iets wat met terroristen en marteling moet bewaken en je iemand die eruit ziet als een alien tegenkomt. Dan ga je echt niet rustig onderhandelen.

Nog meer actie? Je kan alles al opblazen/neerknallen/doodsteken/doorsnijden/KO slaan. Meer moves... wat zou jij nog willen zien dan? Je hebt 6 normale aanvals KO of Lethal moves ongeveer, je kan van boven nog 2 moves doen, je kan op ze springen, je kan ze overal afduwen etc. Wat wil je nog meer?

8. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0

What he says... totaal mee eens

9. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, naja ik heb gewoon een maar leuke vette moves in mijn gedachten, maar he ieder zo zijn mening

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Zeg dan wat die moves zijn...?

11. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    komt dit spel eigenlijk overal tergelijk uit of eerst amerika en japan enzo?

12. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is overal, maar hij zal waarschijnlijk wel weer eerst in Amerika komen. :mad:

13. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nouw bijvoorbeeld dat hij de vijands zijn wapen pakt en em daar me KO slaaten nog voordat hij het lichaam de grond raakt het lichaam op ze schouder heeft om em weg te voeren

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dat 2e kan al las ik ergens en het 1e begint een beetje op rambo te lijken dus dat vind ik er niet echt in een stealth game thuis horen.

15. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Dingen zoals steken met mes lijkt me ook leuk eigenlijk. Van die geheime diensten breken niet alleen nekken maar maken tegenstanders op veel meer manieren dood.

16. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mag ik vragen waarom rambo? want het is toch slim eerst ze wapen te pakken en dan meteen op ze kop een mep geven, zodat hij geen alarm kan slaan en ook niet kan shieten. of weet je wat ook wel tof zal zijn, als een guard een machiene gewer in ze hand heeft als standaard en een reserve wapen heeft bijv. een pistool dat sam dan zijn pistool uit ze broekzak houd en em daarmee ondershot houd zeg maar.

17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Omdat Sam niet met dat wapen zo snel op een plek kan komen waar die guard gelijk KO gaat. Veels te veel risico. Nu houd hij het wapen vast terwijl hij hem steekt of wat dan ook. Dat van onderschot houden is ook te rambo, waarom het risico nemen dat hij gaat schieten/schreeuwen of weet ik veel wat. Steek hem dan gelijk neer als je toch in zn rug zit.

18. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok als je het zo bekijkt ben ik het wel met je eens

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    25 maart in Amerika dacht ik. En 31 maart hier in NL!

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat ik soms ook heb is dat guards als ze vlak voor je staan ... OPEENS gaan schieten 8) Ze doen ff een paar schoten en dan houden ze op, en lopen ze door :confused:

echt droog ...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina