Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De demo hoef ik al niet eens meer, sinds ik sc ct op *kuch kuch* gc shop *kuch kuch* heb besteld ;)

2. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 vond ik bagger(De hele sfeer deed me gewoon een beetje nep aan, rare situaties. Deur openen en guards die niets in de gaten houden), deel 2 vond ik ook niet leuk,(op de pc speelt het gewoon niet lekker)

Maar deeltje 3 wil ik wel een kans geven. :9

3. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goed zo grote smurf (kijk ff naar me gamertag dan weet je wie ik ben) dan kunnen we samen sc ct gaan spelen ;) dus bestel em maar snel!

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind SC op de pc ook niks. En PT ziet er in ieder geval sukken minder uit als op de xbox. Maar gun 3 inderdaad maar een kans want dit zal niet verkeerd worden.

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    PC speeld voor geen meter vind ik. Online was het echt te frustrerend om normaal te spelen. Nee doe mij maar lekker xbox live en me controller :D

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja geef mij ook maar een controller. Maar ik ben toch wel benieuwd naar live! want eerst leek me daar echt niks aan. Terwijl iedereen het zo vet vind. Ga binnkort maar eens om live! vrees ik.

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Pff Live is de beste online service die er is :D! Pandora Tomorrow is trouwens ook het spel dat ik het meeste heb gespeeld online. Geweldig die VS mode.

8. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Wat houdt die VS mode dan precies in? [schaam] Ik heb zelf geen live! en all1 deel 1 van splinter cell [/schaam]

9. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    de Vs mode houdt in: dat je 2 tegen 2 speelt (2 spies en 2 mercenaries) de spies spelen 3e persoon(soort sam) en the merc 1st person.en dan moeten de mercs iets beschermen(en dat kunnen ze doen door mijnen en alles te planten en dat soort dingen)en de spies moeten dus iets jatten of onschadelijk maken(en hun kunnen door ventilatie buizen en dat soort dingen te kruipen)

10. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thnx :)

11. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook 3 tegen 1 doen. Dat is dan TAG (een beetje zelf gemaakt door de gamers zelf) dan hebben de spies ier 1 leven en de merc's 3 en dan doe je gewoon deatmatch. :D:D

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel leuk. Maar dan heb je als merc veel minder kans natuurlijk. Goed aanpakken dan, dat is de kunst natuurlijk.

13. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb de xbox demo gewonnen op gamez.nl _O_

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd dan. En tevreden?

15. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, maar moet hem nog thuisgestuurd krijgen *)

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ah het zou lullig zijn als je hem binnenkreeg op de dag van de release. Maar dan heb je maar eventjes om te spelen. Tenzij je niet om de originele versie gaat.

17. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou het wel vreemd vinden als ze er 2 weken over doen om een cd-tje te versturen :confused:

ik koop denk ik niet de complete versie, misschien als ie in de budgetbak ligt.
    ik ben eerlijk gezegd wel weer is uitgekeken op splinter cell na 2 delen

18. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond SC PT niet echt mijn game. Ik vind het spel er niet heel goed uitzien en de gameplay was langzaam (wat logisch is). Ik hoop dat Chaos Theory daar verandering in gaat brengen, dat de gameplay wat leuker wordt door het mes, meerdere missies en betere AI. Ik koop hem iig ook niet bij de release.

19. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    mag ik je advieseren om je lenzen in te doen....sc er niet goed uit zien? maar ik denk niet dat ct daar verandering in brengt tenzij je het online gaat spelen.

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    IK WEL! Deze game moet ik zeker hebben. Ik ga er gelijk om als hij te koop is. Bestellen doe ik niet omdat ik dan nooit echt 100% zeker ben dat ik hem op tijd heb. Ik vond PT een zeer goeie game en weet zeker dat deze game nog beter word.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina