Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit geeft denk k wel antwoord op de vraag van sommigen boven mij. Er werd trouwens nauwelijk over de SP gesproken.. gewoon wat algemeen gedoe. Ze hadden wel wat meer over de gameplay en graphics van mij mogen zeggen, maar goed.. is er iets waar SC dik te goed in is, snijden ze dat onderwerp niet aan :mad: Persoonlijk kon k me ook het meest vinden in de review van IGN.

edit/ maybe domme opmerking naar the messenger, maar waarom zou je in godsnaam iets inscannen als het niet nodig is. Maargoed, der stond weinig bijzonders in hoor.. kun je beter de IGN review lezen imo. Der zullen er vast wel een paar zijn die 't inscannen, dus suc6

Laatst bewerkt: 25 mrt 2005
  2. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand de pu-review gescand?

Ik koop de game zowiezo wel maar toch leuk om even te lezen.

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Werd er te weinig over de SP gesproken? Nogal lullig, zoals je zegt is dat het sterkste punt van Splinter Cell. Vind 't vreemd, over die andere twee modes is natuurlijk ook genoeg te vertellen (zeker co-op denk ik, omdat dat nieuw is) maar SP is nog steeds het belangrijkste met het verhaal en Sam ed. Maarja, hopelijk komt de PU hier morgen binnen.

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind de SP toch ook het sterkste punt van Splintercell. Dan mogen ze dan ook het grootste deel van de revieuw in steken. Ik ben ook benieuwd hoe de Coop game-modi beoordeeld word. Lijkt me echt vet.

5. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k zal het nog ff iets beter toelichten: Jan vertelt gewoon een algemeen verhaaltje over de SP en wat er een beetje nieuw aan is.. verder gaat het over MP. Over de graphics e.d. wordt helemaal niks gezegd.

Btw, moet je maar s kijken op gamespy.com... minpunten van SC: CT; graphics ogen soms té realistisch :{ Tis ook nooit goed he

6. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zei ik ook al, vet vaag is dat. Maar iemand hier zei ook al dat het misschien wel als grap bedoeld was, zou natuurlijk kunnen maar dan kun je ook een knipoog erbij zetten. ;)

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als het niet als grap is bedoeld, is het misschien dat je er helemaal gek van wordt dat je dán weer gezien wordt omdat je pak glimt, dán weer omdat je in een spiegel gezien wordt, dán weer omdat je ze horen, dán weer omdat je iets hebt laten bewegen... Voor de rest aardig positieve reviews toch wel :) Ik ga hem zeker halen... Gewoon binnenkort flink ruilen op X-Bazar, weer wat nieuwe spellen erbij... Dit is samen met een GTA:confused:A écht een game waar ik naar uit kijk... Én ik krijg L!ve :9 Tenminste, ik had al L!ve en al een gamertag zoals je kunt zien maar nu ook bij m'n moeder en daar ben ik net ff wat vaker... vandaar

8. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren mijn exemplaar besteld bij play.com en al een mailtje gehad dat ie onderweg is....en ik dacht dat ik nog een week moest wachten _O_ nog iemand die hem daar besteld heeft?

9. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ze verzenden altijd binnen 24 uur als hij "in stock" is. Alleen ik heb een keer bijna 2 weken moeten wachten todat hij in me brievenbus lag. :mad:

10. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb SC CT bij www.gcshop.nl besteld, is het mogelijk dat ik de game op 30 maart op de mat krijg?

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee, denkt het niet ... Ik heb tot nu toe altijd gehad bij hun, dat ik de game op de release dag zelf op de mat krijg ! In dit geval die 31e :)

12. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het heb het daar ook besteld t was zoow goedkoop, als ik hem maar niet veel later krijg.

BTW: ff offtopic in mijn andere topic reageert niemand op de vraag hoelang het duurt als je je xbox hebt opgestuurd vanwege kappote dvd drive hoe snel is ie terug hij is gister (vrijdag opgehaald) is dan terug met splinter cell 3?

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ze bedoelen dat het soms gewoon net levensecht lijkt en dat dat niet klopt bij deze generatie consoles. De graphics zijn nergens storend ofzo hoor :+

@Chrisvs: Heb je op tijd terug, duurt meestal 3 dagen om hem weer terug te krijgen. Dus je krijg hem denk ik woensdag, vanwege pasen.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2005
  14. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0

dat is rot maar ik had mijn Bia ook binnen 3 dagen binnen zodus hoop ik nu op woensdag/donderdag *) wel raar dat de game op de site nog niet bij de released games staat |:-

15. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Pimmy thanks gast dat is een gerustelling maar nu weer ontopic :)

16. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga 'm denk ik ergens na mijn verjaardag (8 april, Doom III release) halen, heb net Pandora Tomorrow van iemand gekocht (voor een prikkie :) ) en die wil ik eerst nog even uitspelen. :)

Ja dat zou ook kunnen natuurlijk. :)

17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ze bedoelen het inelkgeval niet serieus, de graphics zijn op de meeste plekken echt te prachtig en soms ook weer PT stijl maar dat komt niet zo vaak voor. In een level ergens buiten dan zie je overal rotsen en bomen aan het begin, dat is niet normaal mooi, mooier dan Half Life 2 vind ik :D

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wow, klinkt mooi :) Dat is net als in het stuk op het strand, dan zie je maan ook echt gruwlijk mooi op de rotsen reflecteren !!

19. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe mooier hoe beter

20. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ofcourse hoe mooier hoe beter zolang het maar niet al te plastic word zoals sam's hoofd

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina