Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja da's waar. Dan moeten ze natuurlijk weer een heleboel dingen aanpassen.

2. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaan jou posts op? Nee idd, idd, ja idd.............

Anyways, wel jammer dat je de hele singeplayer niet co-op kan doen. Maarja, als je 5 co-op missies hebt, dan maakt het niet zoveel uit. Zolang het maar kan.

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. We mogen nu toch eindelijk blij zijn dat het er eindelijk in zit.

4. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Elke keer gaan ze een stap verder en maken ze het vetter door er een cool onderdeel bij te doen. Eerst Live, nu co-op. Ga het binnenkort even uitproberen bij iemand :)

5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die posts van Berrie voegen veel toe :{

Voor degenen die er waarde aan hecten en als het nog niet al eerder gezegd is, van de Veronica Magazine kreeg ie een 'Classic' :).

Ik vond PT een beetje tegenvallen, ik had ook een beetje het gevoel dat er teveel aandacht uitging naar de MP, want de SP was redelijk kort en alleen maar moeilijk omdat ik af en toe niet wist waar ik heen moest... Ik hoop dat dat bij CT anders is, ik verwacht echt een gigantische goede game. Die screenshots die ik tot nu toe gezien heb, hebben me ervan overtuigd dat een Xbox2 helemaal niet zo nodig is :). Het is echt zooo mooi. Ik kan deze game dan ook eindelijk op L!ve spelen, dat krijg ik binnenkort. Wat ik niet helemaal snap, is dat ze er pas bij dit deel opgekomen zijn dat het mes een briljant wapen is voor dit soort games :p. Maar goed, maar tevreden zijn dat ie er nu wel in zit dan maar :). Ik ga binnenkort een ruilthread aanmaken, ik hoop dat iemand heel snel van zijn exemplaar afwil, kan ik lekker ruilen :p. Is het trouwens op de pc nog veel mooier dan op de Xbox? Het zou natuurlijk wel logisch zijn, maar toch zit het er op de Xbox ook wel erg netjes uit...

6. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    De SP van PT was inderdaad niet al te goed, maar wel waardig genoeg. Ze hebben inderdaad wel teveel aandacht besteed aan de MP, wat niet slecht is. MP was zeker wel leuk en hoort er nu ook echt bij. Ik weet niet of de graphics op de PC mooier zijn, maar ik denk van wel. Alleen zal er geen groot verschil inzitten, meer de kleinere details.

Hoezo krijg je binnenkort live? Want er staat al wel dat je een gamertag hebt?

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de graphics van de xbox duidelijk mooier dan die van de P.C. versie. Weet niet of dat nu weer het geval is.

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Over dat MP klopt wel, het hoort er absoluut bij en is misschien het betere deel van het spel. Maar er is ergens in het Algemeen/Discussie deel een thread over hoe belangrijk je L!ve vindt, en heel veel mensen vinden het toch een soort bonus. Maar goed, het zal vast wel een dijk van een spel zijn, daar niet van.

Over mijn eigen L!ve, ik heb inderdaad een Gamertag. Maar ik heb gescheiden ouders en om een lang verhaal kort te maken heb ik L!ve bij m'n vader waar ik er maar weinig tijd voor heb, maar krijg ik het binnenkort ook bij m'n moeder waar ik er meer tijd voor heb. Vandaar :)

Van PT of CS? Ik kan me niet voorstellen dat dat zo is, dan heb je waarschijnlijk gewoon niet zo'n krachtig systeem. Een echte game-pc streeft de Xbox qua graphics natuurlijk voorbij...

Laatst bewerkt: 27 mrt 2005
  9. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind wel dat de MP er nu bijhoort. Het is gewoon een vast onderdeel van SC geworden. En of het een dijk van een spel wordt, dat weten we denk ik allemaal wel ;)

Denk allebei. Xbox graphics zijn mooi, maar de PC blijft altijd beter.

I see ;)

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het bij iemand anders gezien en daar zag ik duidelijk het verschil. Ik weet niet wat hij allemaal in z'n PC heeft zitten maar het is gewoon een nieuwe XP.

11. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    O, ok. Dan ligt het gewoon aan zijn computer :). Je kunt op elke pc wel XP gooien, maar daar worden de spellen niet mooier op. Maar goed, met de grapichs zal het wel goed zitten als je zo die screenshots ziet...

Hoe gaan ze dat trouwens doen als ze SC4 gaan uitbrengen op Xbox 1 en 2? Dat wordt op de Xbox2 natuurlijk gruwelijk mooi, maar op de Xbox1 zullen ze toch niet veel verder meer kunnen. Ik vind het trouwens echt geweldig dat er maar zo weinig tijd (relatief, kijk naar HL2 enzo) tussen die Ubisoft-titels zit en dat ze gewoon elke keer weer zo goed zijn. _O_ for that.

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk blijven de graphics van SC4 op de xbox 1 dan van dezelfde qualiteit als die van SC3. En als die van de xbox 2 dan nog veel mooier worden dan word het echt super realistisch. De graphics zijn nu al zo geweldig. Ze kunnen gewoon bijna neit meer mooier worden. Als de gameplay iig maar beter word.

13. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet wat ze nou willen bereiken met twee keer SC4 uitbrengen. Vind het nogal nutteloos.

14. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    extra veel centjes natuurlijk, daar draait het toch altijd om.

15. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Da's dubbelop :p

Het gaat natuurlijk gewoon om geld verdienen. Op dat moment zullen er mensen zijn die de Xbox2 al hebben en anderen wachten tot ie is afgeprijsd. Door hem twee keer uit te brengen heb je dus allebei de groepen te pakken...

Edit/lordtien was me voor :+

16. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Tja....money rules the world zeggen ze altijd. Helaas wel jah, want ik zie 'm liever op de Xbox 2 en niet dubbelop.

FF offtopic, waar vul je je locatie in?

17. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Alleen draait de wereld niet alleen om jou, en zijn er 20 miljoen mensen met een Xbox tegen die tijd die misschien ook Splinter Cell 4 willen spelen. :)

En, zoals ik in een andere thread al uitleg, zijn er tegen die tijd misschien nog maar 1 of 2 miljoen Xbox 2's. Dus het zou nogal DOM zijn van Ubisoft om het spel NIET uit te brengen op Xbox 1, aangezien daar tien keer zo veel mensen zijn die je spel kunnen kopen. :)

Ik snap totaal niet waarom je liever zou willen dat hij alleen op Xbox 2 uitkwam, heb jij er last van dat mensen die geen Xbox 2 kopen ook dat spel kunnen spelen dan? Echt bizarre gedachtegang, maar goed. :+

18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    :mad: denk dat ik wel een xbox2 zou aanschaffen puur en alleen voor halo en sc4

19. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat de wereld niet om mij draait, maar het is gewoon een persoonlijke mening he, denk daar goed aan.

Ik wil 'm liever op de Xbox 2, omdat ze dan langer de tijd hebben om 't spel te maken dat de graphics dan al helemaal mooi zijn. Dan hebben ze gelijk een pareltje om de Xbox 2 mee te launchen.

20. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit niet zo te zeren.

Maar zijn er al veel moves die je "samen" moet uitvoeren, zoals die sprong door die lasers?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina