1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een beetje doorspeelt, ben je er echt in een middagje doorheen. Ik weet niet waar je zit, maar het is echt niet lang. Ik zou het verhaal van PT echt niet meer weten, ik volg het niet zo :) Het boeit ook niet zodanig dat je al die gesprekken en nieuwsberichten gaat volgen vind ik... Maar ja, echt om het verhaal gaat het toch niet bij SC en daar is niks mis mee :)

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik vond dat in PT toch een aardig verhaaltje zat. Ik weet niet of dat nu weer het geval is maar het was toch wel redelijk. Dat van deeltje 1 vond ik zelf dan weer minder. In deel CT zijn het toch niet echt personen waar je achteraan moet? In PT moest je dus achter Saddono en Soth aan.

3. King Of The Dead

King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

Leuk Bevonden:
    0
    Nog paar daagjes. :D Jippie !!

4. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Deze game ga ik ook zeker halen. Gelukkig schijnt deze wel vrij veel te verschillen van deel 1 en 2 want ik vond deel 2 toch echt een beetje aan doen als een add-on in plaats van een echte opvolger. Wel goed natuurlijk, maar het verhaal greep me toch iets minder en de vernieuwingen waren wat aan de magere kant. Tenminste als je niet over Xbox live beschikt zoals ik :{ .

5. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er moeten ook echte contents komen, niet alleen maar van die 2 kut levels.

6. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bekijk de offiele Splinter Cell site s dan. Der staan beschrijvingen van alle karakters en 2 daarvan zijn zwartgemaakt. Miss dat dit toch weer die kant opgaat..

7. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 't juist wel leuk dat je echt achter bepaalde hoofdpersonen aan moet, maakt het alleen maar spannender en geeft mij het gevoel dat ik ook echt een belangrijke rol speel in het verhaal. En xboxbezitter zegt al dat het misschien weer die kant op gaat, dat denk ik zelf ook, op de achterkant van de demo staat er ook al iets over:

What if a simple algorithmic code could crash the Asian stock-market, blackout New York or take control of ballistic missiles? In 2007, this had become a reality. Only one person has the key to the code and you must find them at any cost or the chain of chaos will become unstoppable. You are Sam Fisher, you are a Splinter Cell.

"The one Key to rule them all." :cool:

Maar eerst even die opdonder van een Sadono pakken. :p

-Edit- Gamespot heeft nu ook een review.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2005
  8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    't is een beetje stil nu in deze post , is dat nu omdat iedereen Splinter Cell: Chaos Theory al aant spelen is :cool: ?!

Althans, in de buurt van Helmond, vlak bij Eindhoven, is nog geen enkel exemplaar te krijgen :'-( , hoopte toch hem stiekem vandaag al te spelen :9 !!

Mjah, morgen hopelijk weer nieuwe ladingen met Splinter Cell 3 ertussen :D !!

Als iemand hem heeft, laat dat gelijk weten, en bij welke winkel :)

_0/

9. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Stil? Iedereen post nog gewoon wat.

Moet ook nog even de winkels checken voor dit spel.

10. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Stil omdat de laatste post van Half 1 dateerde :p ! Nie egt bedoeld dat de post was doodgebloed ofzow :) ..........

Maar idd, dat we hem morgen al ergens kunnen kopuh :D

_0/

11. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Paar dingen voordat jullie de game kopen. Op reviews van gamerankings vond ik het volgende:

Splitscreen co-op is maar bij 4 van de 10 stages (waarschijnlijk zijn een paar later via live te downen)
    De singleplayergedeelte duurt maar 10 uur ongeveer bij de 10 stages.
    Live is multiplayer the bomb.
    Bij Singleplayer zijn graphics super mooi, bij co-op minder (dacht ik).
    Bij multiplayer ben ik wel zeker van dat GPX van sc pt engine zijn.

Dit was het. Think about this. Het is toch belangrijke info.

12. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij weten de meeste dit al. Ik iig wel. En Splinter Cell spellen zijn nooit lang geweest (single player).

13. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee idd, en ook nooit moeilijk ofzo

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, nooit echt lang nee. Maar het waren wel altijd goeie spellen. Maar ik hoop dat dit weer een goeie verbetering is tegenover PT. Ik denk zelf van wel. Ik ga hem in ieder geval halen. En dit keer zijn de graphics echt de bomb! En in de MP zijn ze inderdaad iets minder maar dat geeft niet zo veel.

15. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    het is maar hoe moeilijk je het jezelf maakt, na de eerste keer spelen, speel ik em nog een keer uit op hard zonder kills en zonder alarms

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Hee, dat had ik nog niet bedacht. Dan moet je echt supergoed zijn om geen 1 alarm af te laten gaan. Zelf kon ik bijna geen verschil merken tussen Hard en Normal bij PT. Heb ze allebei uitgepseeld en heb eigenlijk niet veel gemerkt.

17. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij maakt het ook niet zoveel uit hoe snel terroristen je opmerken, maar als ze je opmerken en neerknallen ben je met hard veel sneller dood dan bij normal. das volgens mij het enige (merkbare) verschil

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat denk ik dan ook. Verder is me echt helemaal NIKS opgevallen wat moeielijker was. Ze zien je mischien nog ietsje sneller 'maar volgens mij ook niet hoor'. Een nog hogere moeilijkheidsgraad is er toch neit?

19. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zonder kill word denk ik moeilijk, er zal namelijk wel een missie zijn waar je iemand moet killen

20. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    ondersteunt splinter cell 3 headset via system link (xlink) ???

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina