1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noodles

Noodles Guest

die deathmatch is toch ook vet _O_ want ik heb geen live maar wel xbox connect dus kan je via connect ook co-op dan?

8) Noodles

2. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt tenminste weer echt een nieuw deel met veel nieuwe dingen. Pandora Tomorrow leek toch erg veel op Splinter Cell 1, alleen had PT nog MultiPlayer en een paar nieuwe Moves. Bij 3 komt er ook een Co-Op mode :D:D

3. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een previeuw gelezen van deze game en het klinkt fantastisch. Alhoewel ik niet echt een sneak-fan ben heb ik deel 1 in bezit. Deze was heel vet terwijl het niet echt mijn type game is. Deel 2 heb ik niet gekocht, ik weet niet waarom. Maar nu ik deze previeuw heb gelezen ben ik er al van overtuigd dat ik dit deel zeker ga aanschaffen. Ik ga deze game ook zeker volgen qua nieuws. En ik was altijd al benieuwd hoe het online gedeelte van SC:pT was, maar dat zie ik dan wel met dit deel. Ik hoop wel dat er wat meer variatie in de levels zit, zo hoop ik dat er in dit level ook een trein-level zit, dat lijkt me erg cool.

4. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Online deathmatch zit er niet in... toch? Of is dat nog niet cker?

5. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k neem toch aan van niet... want zouden ze Online Deathmatch erin stoppen, dan zou het de basis van het spel verslappen. 't Is en blijft een sluipspel weet je.. ;)

6. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Ik hoop dat de single player een beetje lang wordt,ik heb geen xbox live dus vandaar.

7. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Na de Single Player, kan je ook nog gewoon split screen co-op spelen.

8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    multiplayer deathmatch was toch leuk, dus als ik hun was zou ik de gamers/kopers geven wat ze willen, maar ernaast natuurlijk ook de co-op

9. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Als ik hen was zou ik het ook doen, maar Ubisoft vond het volgens mij niet echt passen bij een sneak-game. Waarom noemt iedereen het eigenlijk deathmatch? :{ Het is toch gewoon Spy vs. Mercenary.

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Deathmatch past totaal niet bij deze game. Voor die mogelijkheid koop ik Halo 2 wel. Dit is een shooter-variant, geen sneak-game variant.

11. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Spy vs Mercenary is het origineel bedoelde multiplayer, deathmatch is een door de spelers zelf bedachte mode om elkaar te killen, wat ook leuk is, het is gewoon eens wat anders dan "shooterkillen"

12. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Spy vs mercenary is gewoon geweldig in deel 2, dat moet er gewoon weer in komen. Maar dat zit er dus niet echt in. Die coop is wel een goede vervanger, samenwerken is soms leuker dan elkaar afmaken, tenminste laten we dat hopen.

13. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als ze SPy vs Merc er niet in doen zijn ze fokking gek.

Op live is het zeker wel een sluip spel! Een hoop eikels snappen de game gewoon voor geen meter. Die zijn zelf zo dom om als een kip zonder kop rond te rennen.

IK heb echt nog NOOIT zon spannende game meegemaakt als SCPT op Live.

14. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk doen ze spy vs merc erin! zou wel erg stom zijn als ze dat niet deden, en co-op op live WERKT NIET. Mensen die elkaar niet kennen werken kut samen *zie hoe weinig mensen FSW spelen, en volgens mij speelt ook bijna niemand Tenchu co-op op live*. De co-op zou eik alleen voor split screen moeten zijn en niet op live. Live moet gewoon SC: PT achtig zijn

15. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    je heb wel voor een deel gelijk, vind ik, het is toch ook leuk als je met een vriend wil co-oppen.
    maar je had gelijk met dat veel mensen niet willen of kunnen samenwerken

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Co-op lijkt me geweldig. Ook met een vriend op je eigen xbox.

Ik ben een van de velen die niks van SC:pT snapt over live. Dat komt omdat ik de game nog niet zo lang heb. Kan iemand mij deze game uitleggen hoe die over live werkt?

17. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Velen? Als je dit ff een paar keer gespeeld heb wil je niet anders. Je speelt 2 spys vs 2 mercs (of 1 tegen 2, 2 tegen 1, 1 tegen 1, dat maakt niets uit), de spys moeten 'ND's (zie het als computers) hacken en de mercs moeten dat tegenhouden. Je kan ook dan ook nog spelen dat de spys tubes moeten pakken en terugbrengen en de mercs dat moeten tegenhouden.

Het is zo geweldig, dit moet er in blijven.

18. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ver was ik al. Maar al ben je net een n00b en je start in een game en je word gelijk telkens dood/knock-out geslagen, dan is de lol snel verdwenen.

19. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hier heb je wel gelijk in Master Apu.

Het valt me dat de mensen die de game HELEMAAL geweldig vinden de mensen zijn de hem al op de launch hebben gehaald (zoals ik :) ).

Zoek gewoon mensen van jouw niveau, en zorg dat je eerst bij een paar keer visit map doet zodat je kan oefenen. Die visit map kan je vinden bij options ik geloof nadat je bent ingelogd op live.

Dit is de beste Live game voor mij tot nu toe. De spanning is gewoon zo intens, dit heb ik zelfs bij Halo nog nooit meegemaakt.

20. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Het is altijd leuk als ik je weer eens inmaak Renegades :p Maar SC:pT is idd het beste Live spel wat ik nu heb. Heb het ook 180 uur ofzo online gespeeld :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina