Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Als íe nog niet gepost is, de multiplayer trailer:

download

'k vond PT al vet, maar dit gaat nog wel een stukje vetter worden!

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dus als de PU het zegt is het waar. Er staat toch echt overal op alle sites maart PC PS2 XBOX GAMECUBE.

3. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik hoorde dat er iets over een map editor in de nieuwe PU stond, ik geloof het zelf eigelijk niet maar ik heb geen abo op de PU. kan iemand hier meer over vertellen.

ik denk eigelijk dat hij gewoon iets over timesplitters las ofzo...

4. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Der schijnt wel een map editor te zijn waarmee je 'makkelijk' maps zou kunnen maken, maar eerlijkgezegt lijkt me dit way too difficult. Zelf hebbik geen Live dus hoop ik maar dat ze de SP in orde hebben (toch wel iets van 15 missies ofzo, die allesbehalve kort zijn). Ook moet dat Co-op goed geregeld zijn. Kloppen deze dingen, dan ben k tevreden. Ze moeten zich naar mijn mening niet al te veel op Live richten, omdat dan de xboxgamers zonder live de dupe zijn van dit soort dingen.

5. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand iets over het mes in SC CT, kan die online ook gebruikt worden? Khoop het , want ik word dat elektrische geweertje wel een beetje zat

6. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    dit wordt echt zo vetttttttttt, kan niet meer wachten

geen zin om 4 pagina`s door te nemen, maar heeft deze clan support?

en zag laatst een cover waarop stond geen scoreboards........, weet iemand daar meer van?

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Net het filmpje van de frontpage gezien. Echt geweldig!!
    Kan niet meer wachten tot deze game!

8. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan ook echt niet meer wachten, kan ik weer lekker gaan ownen in de multiplayer :D

9. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    _O_

Zie dat je ego nog steeds vrij groot is chick, zo hard ownde jij nou niet. En zeker niet zonder de tazerglitch :eek:

Maar ik verheug me erweer op om tegen jou en L2b weer spannende potjes mercs VS spy te gaan doen.

10. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    hahah, behalve jou dan :+ Maar ze moeten echt iets gaan doen tegen die glitches. Je kan zelfs als spy mercenary's door muren heen droppen 8)

11. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    Speel de laatste tijd af en toe nog eens een keetje SCPT maar heel de community is helemaal verneukt. Degene die het spelen spelen vrijwel alleen warehouse.

En hierbij is het toch een beetje de regel, degene met de slechtste connectie wint. Dit vind ik zo erg jammer bij SCPT vandaar dat ik het bijna niet meer speel. Sommige mensen pakken je beet terwijl ik hem nog gewoon in mijn scherm ziet. Diezelfde mensen kun je dan op een of andere manier niet pakken zelfs niet als je in de smoke achter ze staat :{

Omdat ik geen zin heb om te wachten tot iemand mij joint, want dan kan je tegenwoordig een half uur wachten. Ga ik maar een beetje optimatchen, maar nadat je merc bent geweest schoppen ze je bijna altijd de server uit. En als je wint al helemaal.

Ik hoop toch echt dat de volgende veel minder lag gevoelig wordt. Hoe kan het nou dat Halo 2 wel perfect loopt met grotere levels en met 8 personen. Ook zou ik graag een soort matchmaking systeem zien waardoor mensen niet de hele tijd in hun eigen kut server blijven hangen. Vind trouwens ook dat mensen een minimale verbinding moeten hebben om te kunnen spelen. Laats had ik weer iemand die gewoon langs 3 mijnen rende en nog niet dood was,daar kan ik me zo aan irriteren.

Anyways je weet hoe vet ik SCPT vind, maar sinds Halo 2 weet ik wel dat een aantal dingen gewoon veel beter kunnen en ook moeten. Echter is Halo 2 ook verre van glitch- free dus wat dat betreft.

Stuur me rond die tijd iig maar weer een friendrequest want ik vond die games tegen jullie altijd fokking spannend. Ik hoefde op zich van niemand echt perse te winnen behalve tegen jullie.

Door een soort van matchmaking worden trouwens ook meer gamemodes gespeeld. Vond het zo jammer dat sommige mensen alleen gingen killen, dat was helemaal niet de bedoeling van de game.

12. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben het echt totaal met je eens! :) En L2B en ik moesten echt altijd van jou winnen, hehe. Matchmaking is opzich wel een goed idee, dat je gewoon standaard met je "party" van 2 man tegen iedereen speelt.

13. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Hier zou matchmaking idd erg handig zijn, dan speel je niet de hele tijd tegen die warehouse-hoeren.

14. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach, die MP online zal me een worst wezen :) Kheb geen live, dus kan k ook niet klagen over de online dingen die, als k het hier zo lees, voor irritatie zorgen.

15. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Oh nee alsjeblieft geen matchmaking meer, Ik vind dat toch echt wel het meest waardeloze systeem wat er is, Ik wil gewoon met mijn friends ranking games spelen met de gametypes die WIJ leuk vinden en niet bij vreemden in een spelletje gezet worden en dan één of ander gametype spelen die geen bal aan is!

Ik heb gesproken :+

16. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ohh sorry is was eigenlijk niet helemaal duidelijk. Vind namelijk ook dat je gewoon ranking moet kunnen spelen in je eigen lobby zoals dat vroeger was. Echter ben ik meer voor een combinatie hiervan.

Vrijwel elke gametype is wel leuk alleen om sommige maps niet. Ze zouden moeten beslissen welke gametypes op welke maps passen. Of dat je gewoon kon matchmaking op bepaalde modussen.

Op deze manier kun je tenminste echt zien wie er goed is. Het is namelijk vrij makkelijk om in je eigen server de hele tijd een of andere vage mode te doen in je favo map.

Ik stem iig voor een combinatie. (niet dat ubisoft daar iets om geeft ;) )

17. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    de manier waarop live in pandora is, heeft het voor mij verneukt

soms zat je 15 minuten te wachten in de lobby op een 4de persoon, echt zo frustrerend

dus ja matchmaking heeft hier wel een uitkomst

18. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht de uiteindelijke mogelijkheden van MP in deeltje 3 nog ff af, maar zoals het er nu uitziet ga ik live aanschaffen om met dit spel MP te kunnen doen! Lijkt me zooo wreed.

Net ook het filmpje gezien, krijg echt weer zin in SC (heb deel 1 en 2 beiden SP uitgespeeld en zeer veel plezier aan beleefd).

19. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Mount Hospital met Neutralization :+

20. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand in dit filmpje van de frontpage gehoord wat ie op een gegeven moment zegt?? Hij zegt zo:
    I find those threads before they get out of hand and I eliminate them. Quickly, quietly, ? en dan zegt ie dus nog iets, maar ik kan het echt niet verstaan, ik ken het woord ook niet. Het is trouwens echt een supervet filmpje, en die tekst erbij is echt zo gaaf... Maar weet iemand wat ie zegt??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina