Splinter Cell 3 Easter Eggs

Discussie in 'Algemeen' gestart door BoneCrusherrr, 15 mrt 2005.

1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Soliciteren? ;)

2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Vertel maar waar ik moet soliciteren, ik ben er als de kippen bij.

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Eerst maak je je studie af en dan stuur je je CV naar Ubisoft of reageer je op een vacature?

4. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook nog wat vraagjes.
    1: Als ik iemand ondervraag hoor ik ze amper, tis allemaal wat zacht.
    2: Sam zit te kutten als ie gehurkt zit. Normaal als je stopte met lopen ging Sam in de befaamde schijt houding zitten. Wanneer je in de demo stopte met lopen. Dan bleef hij bij maar een soort vast gevroren staan, daardoor staat hij soms op 1 been in een vreemde houding en dan na een paar tellen zakt hij door z'n hurken. Is dit nieuw (ik had er niet voor gekozen) en hoort dit of is dit een kleine bug.

5. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    1. Geluid is in de final versie een stuk beter (dat probleem had ik ook in de review versies)
    2. Sam "gleed" vroeger nog wel eens door als je stopte met lopen (lees je joystickie bewegen). Nu stopt Sam meteen wanneer jij dat wil dat levert soms wel een rare situaties op. Maar als je wil stoppen op de plek waar jij dat wil (liefst in de schaduw..), dan wil je niet nog doorglijden naar het lichte gedeelte.

6. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een opmerking op de demo, ik weet niet of hij al is verteld maar de lijken verdwijnen redelijk snel.
    Is dit in de orginele versie ook zo? Want in de demo verdwenen ze zeker binnen 30 sec.
    Foutje?

BTW: dat over die rare houdingen, dat is juist stoer.
    Dat is net als dat jij bijvoorbeeld in het donker word gezien, als je stil staat zie je iemand dan niet zo snel. En na een tijdje bukt hij toch weer?!

Laatst bewerkt: 17 mrt 2005
  7. Michiel@ubi

Leuk Bevonden:
    0
    Lijken blijven liggen in de full version, tenminste in de Xbox versie die ik nu 2 dagen speel.

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk 100% in alle versies. (Xbox for sure) Het hele principe is dat je ze verstopt, anders kunnen bewakers ze ook niet vinden en alarms slaan...

9. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Je moet de camera draaien richting de persoon die praat/ondervraagd wordt. Dat lijkt wel realistisch, maar eigenlijk vind ik het maar onzin. Als ik met iemand praat, en ik draai me 180 graden om, dan hoor ik die persoon nog net zo goed. Dat vond ik af en toe wel opvallend irritant in de demo, vandaar dat ik het omgevingsgeluid en de muziek e.d. gewoon op 50% sterkte zette, anders kon je soms heel weinig horen van de gesprekken.

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat klopt ja, dat is een beetje stom, maar goed ook muren en dergelijke stoppen geluid, dus ik neem aan dat het een gecompliceerd systeem is wat misschien zijn limitaties heeft op die manier! :)

11. Michiel@ubi

Leuk Bevonden:
    0
    Geluid is een stuk beter in de winkel versie.
    Je hoeft nu niet meer te draaien.

Was mij ook al opgevallen en heb t uitvoerig al getest en het is echt beter geworden.

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ah gelukkig. Geluid is ook erg belangrijk bij deze game. Ben benieuwd wat de minpuntjes worden.

13. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    zeker belangrijk,mooi dat het verbeterd is.zijn er nog meer dingen die veranderd zijn sinds de demo?

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er niet echt veel meer gefixed is maar hopelijk hebben ze de bugs die er nog in zaten er uitgehaald. Vast wel. En de graphics verbeteren kon bijna niet omdat die al zo mooi waren.

15. THE GAME

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had trouwens een glow in the dark guard in de demo. was wel grappig om te zien. :9

Laatst bewerkt: 17 mrt 2005
  16. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    had hij zn flare opgegeten of zo ? :+

17. THE GAME

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk:p
    Ik schoot hem neer in het licht, verplaats hem daarna naar het donkere gedeelte, maar hij bleef een soort gloeien

18. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje @ Michiel...wat is nu de echte releasedatum gezien de verschillen tussen diverse webshops...????

B.v.d.

19. Michiel@ubi

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm er staat nog wel een sticky subject hierover...
    En er staat duidelijk onder mijn sig een datum... 31 maart

20. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Idd...ik zie het Michiel....duh.... :confused:

Dan nog vind ik het vreemd dat de webshops alsnog diverse datums gebruiken voor de release...?!?!

Deel Deze Pagina