ik had ook nog wat vraagjes. 1: Als ik iemand ondervraag hoor ik ze amper, tis allemaal wat zacht. 2: Sam zit te kutten als ie gehurkt zit. Normaal als je stopte met lopen ging Sam in de befaamde schijt houding zitten. Wanneer je in de demo stopte met lopen. Dan bleef hij bij maar een soort vast gevroren staan, daardoor staat hij soms op 1 been in een vreemde houding en dan na een paar tellen zakt hij door z'n hurken. Is dit nieuw (ik had er niet voor gekozen) en hoort dit of is dit een kleine bug.
1. Geluid is in de final versie een stuk beter (dat probleem had ik ook in de review versies) 2. Sam "gleed" vroeger nog wel eens door als je stopte met lopen (lees je joystickie bewegen). Nu stopt Sam meteen wanneer jij dat wil dat levert soms wel een rare situaties op. Maar als je wil stoppen op de plek waar jij dat wil (liefst in de schaduw..), dan wil je niet nog doorglijden naar het lichte gedeelte.
Ik had een opmerking op de demo, ik weet niet of hij al is verteld maar de lijken verdwijnen redelijk snel. Is dit in de orginele versie ook zo? Want in de demo verdwenen ze zeker binnen 30 sec. Foutje? BTW: dat over die rare houdingen, dat is juist stoer. Dat is net als dat jij bijvoorbeeld in het donker word gezien, als je stil staat zie je iemand dan niet zo snel. En na een tijdje bukt hij toch weer?!
Ik denk 100% in alle versies. (Xbox for sure) Het hele principe is dat je ze verstopt, anders kunnen bewakers ze ook niet vinden en alarms slaan...
Je moet de camera draaien richting de persoon die praat/ondervraagd wordt. Dat lijkt wel realistisch, maar eigenlijk vind ik het maar onzin. Als ik met iemand praat, en ik draai me 180 graden om, dan hoor ik die persoon nog net zo goed. Dat vond ik af en toe wel opvallend irritant in de demo, vandaar dat ik het omgevingsgeluid en de muziek e.d. gewoon op 50% sterkte zette, anders kon je soms heel weinig horen van de gesprekken.
Dat klopt ja, dat is een beetje stom, maar goed ook muren en dergelijke stoppen geluid, dus ik neem aan dat het een gecompliceerd systeem is wat misschien zijn limitaties heeft op die manier!
Geluid is een stuk beter in de winkel versie. Je hoeft nu niet meer te draaien. Was mij ook al opgevallen en heb t uitvoerig al getest en het is echt beter geworden.
Ik denk dat er niet echt veel meer gefixed is maar hopelijk hebben ze de bugs die er nog in zaten er uitgehaald. Vast wel. En de graphics verbeteren kon bijna niet omdat die al zo mooi waren.
waarschijnlijk Ik schoot hem neer in het licht, verplaats hem daarna naar het donkere gedeelte, maar hij bleef een soort gloeien
Vraagje @ Michiel...wat is nu de echte releasedatum gezien de verschillen tussen diverse webshops...???? B.v.d.
Hmm er staat nog wel een sticky subject hierover... En er staat duidelijk onder mijn sig een datum... 31 maart
Idd...ik zie het Michiel....duh.... Dan nog vind ik het vreemd dat de webshops alsnog diverse datums gebruiken voor de release...?!?!