webshops hebben vaak niet de tijd om elke keer de release data te veranderen, vandaar de verschillen. Trust Kobold of mij, wij vertellen de echte release datum! Maar het kan zijn dat sommige winkels m eerder gaan verkopen....
ff vraagje: de demo is toch nog niet zo lang geleden uitgebracht? Hoe kan het dan dat er zoveel veranderd is in de tussentijd? K dacht dat de game al vrijwel klaar was toen de demo uit werd gegeven.
Het kan ook zijn dat ze die demo al een hele tijd hadden liggen. Maar zoals je weet is het Ubisoft en die kunnen me er daarom nog eens wat van. Srry, moest ik effe kwijt. Ik ben trouwens blij dat die dingen gefixed zijn. Het zou dan ook zonde zijn als b.v. de gezichtanimaties slecht waren.
veel veranderd? Helemaal niet, de missie is identiek aan de missie in het uiteindelijk spel, alleen zijn er wat finishing touches toe gepast en bugs gefixed, ik snap niet hoe dat als 'veel veranderd' classificeerd.....
Ja, in ieder geval verbeterd zei je. Maar ze hebben nog even de tijd. Nog iets: in de US komt hij toch op de 25e?
Geen idee wanneer hij daar komt. Verbeterd in het uithalen vnan de bugs, geen grote veranderingen wat xboxbezitter suggereerd. Die demo was al drie/vier maanden geleden klaar natuurlijk, daarna getest en geprint en gedistribueerd. Daarna hebben ze nog een/twee maandje(s) alles kunnen oppoetsen en klaarstomen voor de uiteindelijke release. Maar ze werken niet alleen aan dat level, het spel is enorm. In de eindversie zitten ook nog een aantal bugs hoor, maar gewoon niks wat je normaal op zou vallen.
Volgens mij de allereerste, tenminste dat las ik ergens een poos geleden. Maar ik ben niet helemaal zeker want dan begint het een beetje midden in een verhaal, zo heb ik het idee.
Ik denk ook wel dat gewoon de 1ste is. Ze beginnen tenslotte ook gewoon met de eerste missie te maken en niet achterstevoren. Dus die zullen ze wel als eerst af hebben.
Ja, maar voor mijn gevoel begint het ergens midden in de game. Je moet pats boem iemand redden omdat hij gevoelige info heeft Wat is de achtergrond ervan ... of moet ik tog maar eens de breifing doornemen
het is het eerste level van de game. En als je de intro ziet, dan wordt er meteen een hoop duidelijk.
Volgens mij heb ik al een stuk van de Intro gezien. Kan dat? Is dat niet dat stuk dat je in New York alle elektriciteit uit ziet vallen?
Splinter cell CT zou eerst in december uitkomen voor de xbox in ieder geval, maar dat was toen uitgesteld vanwege de zware concurrentie in die maand (dacht ik). Dus lijkt mij dat het spel al af was voor die release datum en hoe kun je dan nog steeds een fout in de demo hebben? Terwel deze toch een behoorlijke poos later is uitgekomen. Hadden ze dat dan niet ff kunnen verbeteren?
Dat is dan ook niet de waarheid die je daar verteld. Ook lekker boeiend, het spel is NU klaar...geez.. :{
Nog 11 daagjes als ik goed reken. Ik ga hem maar gewoon halen in de FRS want als ik hem bestel dan weet ik nooit 100% zeker of ik hem wel op tijd krijg. En @ The Game: Nee ze zullen het spel echt niet zo lang uitgesteld hebben om de concurrentie. Ach, dan hebben ze in ieder geval nog een hele tijd om er aan te werken. Hoe mooier, hoe beter ih.