Sorry als ik dit verkeerd plaats maar kijk uit voor Winter Nights op xbox live als je bij hem in de host komt gelijk weg gaan!!! En er zijn ook een stel andere maar die namen weet ik ff niej meer. Zij gebruiken namelijk een hele erge cheat waardoor het gewoon onmogelijk is om te winnen, ik weet niet of ik deze in het openbaar kan vertellen, want er zijn altijd een stel van die zielige gozertjes die denken van: He laat ik die cheat ook maar is gebruiken.
Ik heb iig een PB naar Michiel gestuurt en ik hoop dat hij deze snel bekijkt.
Ik kan jullie wel een waarschuwing geven: Check altijd voordat je een match doet je equipment en de regels van het spel want (ik weet hoe het moet want ik zei dat als ze niet vertelde hoe het werkte ik ze zou reporten bij Ubisoft maar nogmaals ik vertel het hier niet.) zij hebben iets ondekt dat je van de Merc. de motion detection, electromagnetic vision, laser, flashlight, grenades, mines, headshoulder en berserk uit te zetten in de regels en dan is het alsnog ranking!!! Kijk hier voor uit!!! (als je een rankingfreak bent)
Edit: Ubisoft heeft zeker een prachtspel gemaakt van SC:CT maar wat zijn de beslissingen weer dom genomen op live sjonge jonge dat je bijvoorbeeld niet meer de Session settings kan kijken, niet van Free naar Rank, niet de naam van de Host kan zien in Ranking potjes: erzijn namelijk nu al enorm veel cheaters die allemaal de simpele zelfde cheats gebruiken... Fuck alle cheaters!!!
Laatst bewerkt: 13 apr 2005