Splinter Cell 3 Easter Eggs

Discussie in 'Algemeen' gestart door BoneCrusherrr, 15 mrt 2005.

1. Spambitch

Spambitch Master DW

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry als ik dit verkeerd plaats maar kijk uit voor Winter Nights op xbox live als je bij hem in de host komt gelijk weg gaan!!! En er zijn ook een stel andere maar die namen weet ik ff niej meer. Zij gebruiken namelijk een hele erge cheat waardoor het gewoon onmogelijk is om te winnen, ik weet niet of ik deze in het openbaar kan vertellen, want er zijn altijd een stel van die zielige gozertjes die denken van: He laat ik die cheat ook maar is gebruiken.

Ik heb iig een PB naar Michiel gestuurt en ik hoop dat hij deze snel bekijkt.
    Ik kan jullie wel een waarschuwing geven: Check altijd voordat je een match doet je equipment en de regels van het spel want (ik weet hoe het moet want ik zei dat als ze niet vertelde hoe het werkte ik ze zou reporten bij Ubisoft maar nogmaals ik vertel het hier niet.) zij hebben iets ondekt dat je van de Merc. de motion detection, electromagnetic vision, laser, flashlight, grenades, mines, headshoulder en berserk uit te zetten in de regels en dan is het alsnog ranking!!! Kijk hier voor uit!!! (als je een rankingfreak bent)

Edit: Ubisoft heeft zeker een prachtspel gemaakt van SC:CT maar wat zijn de beslissingen weer dom genomen op live sjonge jonge dat je bijvoorbeeld niet meer de Session settings kan kijken, niet van Free naar Rank, niet de naam van de Host kan zien in Ranking potjes: erzijn namelijk nu al enorm veel cheaters die allemaal de simpele zelfde cheats gebruiken... Fuck alle cheaters!!!

Laatst bewerkt: 13 apr 2005
  2. exilim

exilim mASter_eXiLim

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ik oowk best vaag vond, k was Hokkaido op expert aan het spelen voor de 100% ik had net een quicksave gedaan dus ik ging ff wat klooien, nou maakte ff een headshot ging opeens het alarm af.... Terwijl het dichtsbijzijnde bewakertje 2 kamers verder zat.:confused: Dat vind ik een beetje te...

EDIT:
    Was net co-op aant spelen met een vriend, het level Trainstation, dus op een gegeven moment waren we in die kamer met de tweede bom en hadden de bewakers wat gehoord en toen gingen ze via de ladder naar de beneden, was de een beneden ging de ander en toen sprong een bewaker boven op een andere bewaker en die was toen KO. Ik moest er wel ff om lachen.:) En toen zeiden ze ook nog: Man down!:9

Laatst bewerkt: 13 apr 2005
  3. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, eerder een foutje dan een easter-egg, maar toch.

Als je een bewusteloos iemand in de zee dumpt, geldt dat niet als een kill, terwijl zo iemand wel verzuipt. :9

4. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is scheel.. is hetzelfde als wanneer je iemand van een rots of wat dan ook afdrukt; flikkert die gast (bewusteloos) van een metertje of 20 ofzo en dan blijftie ook nog leven.. anders ga je ff dood ofzo

5. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Idd vaag ja,want met thermel zie je hem wel afkoelen..... :D

6. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    In Bath house kan je iemand door de muur van een raampje heen pakken..

7. Rovak

Rovak Guest

Ik heb een paar zwaar vette eastereggs/glitches gevonde :D,
    1. In aquarius overal vissen laten vliegen
    2. In de Factory discolichten aanzetten
    3. Alternate Mode in Ranking
    4. Ufos in Museum
    5. De merc in de spion vastzette zodat je hem overal heen kan brengen :D
    6. Van jezelf een dwerg maken

Kzal ze later wel ff uitlegge, ik ben nu ff weg

8. Rovak

Rovak Guest

9. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    uit leggen slet! En SNEL! :+

10. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het level Battery (die ik overigens best saai vind :{ ) moet je op het laatste een raketinstalatie onschadelijk maken en dan gaat het zo

grim: you need to open the armor of the installation
    Fisher:well, I didn't bring my crowbar with me
    Grim: crowbars are for geeky video game characters

is dit een verwijzing naar half-life *gordon freeman* of heb ik dat verkeerd?

11. Rovak

Rovak Guest

Haha, ik show ze wel een keer op live ;). kheb net btw een nieuwe glitch gevonde die veel beter is als al die andere glitches ;)
    EDIT:
    Hier is ie
    vage gltich

Laatst bewerkt door een moderator: 5 mei 2005
  12. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    hoe vind je die eigenlijk?

13. Rovak

Rovak Guest

Die laatste glitch hadden we per ongeluk gevonden ;)

14. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet je, ik ben denk ik maar blij die ik SC: CT niet online speel (en niet kan spelen overigens, ik heb geen live namelijk) door de vele problemen die ik hier zo hoor. Glitches, cheats etc. etc.... daar word je niet blij van, maar goed. 't Zal vast vet zijn live, maar al die 'fouten' maken het er niet leuker op.

15. dutch noob

dutch noob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, spellen worden online verneukt door die types zoals rovak, door die types werd halo2 op live verneukt ach ja alleen maar glitchen.
    ze kopen zelfs spellen om te glitchen echt waar, HOE ZIELIG KAN JE ZIJN!

16. ErectionJackson

ErectionJackson Don Bensoni

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond in level vier een gesprek wel lachen van een monteur bij een lift toen een bewaker vroeg wanneer ie klaar was.

"It's done when it's done"
    > "When it's done? What kind of answer is that?"

Lekkere sneer naar 3DRealms voor Duke Nukem Forever ;)

En de gesprekken van Sam zijn sowieso gaaf als ie iemand vastpakt.
    - "What are you doing here, you're not supposed to be here"
    > "I'm a guard, I work here"
    - "Oh yeah? Prove it. Tell me something only we could know." "+

en

"How do you like my new knife? I've been using it quite a bit. Tell me, is it still sharp?" :+

17. Rovak

Rovak Guest

Hmm, waarom zou ik een game kopen met glitches om te glitchen, die na een paar weken door een patch toch gefixt worden. En je kunt van tevoren toch niet weten of een game vol met glitches zit. Ik vind het leuker om het spel gewoon normaal te spelen maar de glitches zijn gewoon leuk om een keer wat anders te doen. Maar het zal me verder niet zoveel boeien wat je erover denkt. En het is ook het beste om die glitches te kenne dan weet je wat je er tegen kan doen, maar jij zult dus altijd een dutch NOOB blijven,

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2005
  18. Victor

Victor Guest

Het mooiste is in Displace: ''How are you?''
    ''Lets just say am an heavily armed and very quick pissed of fan installation inspecter coming to see how its going here.'' Prachtig gedaan._O_

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    In Seoul ook, daar heb je zo'n stuk waar allemaal gaten in de vloer zitten door een raket:

Daar lopen 2 guards onder en die zoeken wat/iemand ofzo, en dat gaat als volgt:

"you check it out !" "No way, YOU should check it out" "Oh owk ... Come out !" "Waaaaah !! I WANT MY MAMIEEEE" ! _O_

Ik en sam lagen echt helemaal in de broek te poepen van het lachen :D

De hele game, als het om de guards gaat, is gewoon 1 grote easter-egg :9

Laatst bewerkt: 6 mei 2005
  20. ErectionJackson

ErectionJackson Don Bensoni

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal eens :D

Deel Deze Pagina