mij maakt het niet uit of Rovak Glithes uit vind. ik vind het juist leuk dat hij dat doet maar rovak je moet me toch eens uitleggen hoe je die glitch doet waarvan je kan opstaan maar dat de merc je toch vast heeft gaafe glitch man
ik vind die opmerking in het 1ste level ook meesterlijk van de guard die je uit de tent kunt halen. sam ''tell me anything you now'' Guard ''i'm loyal i won't tell a thing'' sam '' mmm... ok I see you haven't shaved this morning '' Guard '' okay I will tell you anything'' of in penthouse als je die guard vlakbij de railing vaspakt sam '' hi there '' guard '' uhhh...'' Sam '' you know it's not true'' guard ''what?'' Sam '' that you get a blackout in the middle of the fall... you see it coming all the way down....'' guard '' please don't '' meesterlijk
even over dat glitchen, ik vind het pas kut als er niks anders worde gedaan dan glitchen of waneer er geglitched word om te winnen, als je van te voren weet of ze gaan glitchen of normaal spelen vind ik het niet erg.
Er is een nieuwe glitch dat je niet over de rand kan worden getrokken als merc =/, als deze glitch bekend word dan zal dat best wel saai zijn want de Rail Grab is altijd wel lache =P. Ik ken em wel maar gebruik em haast nooit.
Fisher: I have someone who wants to talk with you Agent one: get him on Fisher: where is jong pum chu? guard: I won't tell a thing Fisher: he ain't telling should I kill him? Agent one: negative! negative! Fisher: allright they say I must kill you Gurad: allright I will tell meesterlijke quote
Ik heb heel vaak dat als ik een frag grenade schiet dat ie meteen ontploft, en je dus geen tijd meer hebt om weg te lopen (wanneer dat nodig is). Komt dat door een laggy server?
Volgens mij weten er een paar niet wat easter eggs zijn Vrij vertaald: Easter eggs <-> Paaseieren Ofterwel, een mooi eitje wat je moet uitpakken om te zien wat er in zit. Zo werkt dat in een spel ook. Je haalt een bepaalde reeks handelingen uit en daardoor kom je iets te weten wat je normaal niet tegenkomt. Quotes uit het spel zijn echt geen easter eggs maar toch staat dit topic er vol van
Dude, je hoeft mij niet uit te leggen wat easter eggs zijn hoor anyways Splinter cell 3 is nou niet echt een spel dat uitblinkt in het hebben van eastereggs dus hebben we het meer over gewoon de grappige dingen die zich voordoen in het spel
Ik leg het jou ook niet uit, ik leg het algemeen uit. En ook al zijn er weinig Easter Eggs dan nog is dit het verkeerde topic voor quotes uit het spel.