Splinter Cell 3 Informatie Thread (Spoilers!)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rovak, 19 mrt 2005.

  1. Rovak

    Rovak Guest

    Thx :), khad er nog helemaal nie aan gedacht om op back te drukke :p
     
  2. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is die gast met dat terroristenpakje wat achter die gast staat Sam Fisher en heeft hij z'n pak omgewisseld voor vermomming.... Maar kan ook dat hij gevangen genomen wordt... Maar tis super mooi plaatje:)
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me sterk, zo'n pak trek je niet ff 1 2 3 aan en uit :+
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja. Dan zou het dus in het laaste level moeten zijn. En de mods verklappen natuurlijk niks. :cool: Maar net op t.v. kwam er een reclame van veronica magazine en ze zeiden dat je 50x splintercell kon winnen. Klinkt dus goed!
     
  5. Victor

    Victor Guest

    Sam Fisher en gevangen zitten..... Dat zijn twee dingen die niet samengaan.
    En trouwens hij heeft nog zijn halve equipment bij zich. Slimme terro's.;)
     
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja maar zijn handen zijn vastgebonden :+ Mooie Artwork in ieder geval.
     
  7. Spambitch

    Spambitch Master DW

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar die terroristen zijn altijd dik lomp. In ieder geval in Deel 2 en 1.. je loopt 2 meter voor hun neus langs, zegt de een: I think I see something, zegt de ander 1 seconde later: I think I see something.. en dan zeggen ze 20 seconde later: Must have been nothing |:- Ze reageerden ook helemaal niet op elkaar, en hielpen elkaar niet echt. Weet iemand of dit nu beter is gedaan?? Ik weet wel dat ze meer op hun omgeving reageren. Maar ze zouden eigelijk ook naar elkaar moeten luisteren en samen tactieken moeten bedenken.

    En.. mooie Artwork!!! _O_
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dat heet donker en licht, als het pikdonker is en jij zit zonder lamp of whatever dan zou jij dat ook niet zo snel zien dat er een (zwart geklede) spion voor je neus staat.
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja ! Das wel beter in de demo ja .... Het zit nu zo, als je gezien wordt dan is het niet meer "I see you ! Come out !". Maar nu is het "I see you ! Come out ! ... en dan zegt zijn buddy "Do you realy think he's comming out by hisself :confused:"

    Echt grappig om te horen soms. En als ze stoppen met zoeken dan zeggen ze ook niet meer zovan: "Must have been nothing" ... maar "He's long gone ..." of "He escaped" ed ....

    Dus dat zit wel leuker in elkaar in Chaos Theory :)
     
  10. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Hahahahaha

    Vet man _O_

    Het gezicht van Sam in deel 3 vindt ik maf uit zien die van 2 is het mooiste maar wel vet nu andere uitdrukkingen ik vond het i nde 1e en in de 2e indderdaad dom man maar de game was top! _O_
     
  11. Spambitch

    Spambitch Master DW

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan dat is mooi!
    Maar jullie zaten toch te zeuren over het hoofd van Sam, ik vind juist dat ie er wel vet uitziet, je ziet echt dat ie een ouwe lul aant worden is :p

    En trouwens, ik heb net ff de MP Beta gespeeld, en ik vind toch dat het er iets mooier uitziet dan in PT. En dan nog, de Graphics in PT zijn mooi genoeg om het toch spannend enz te houden.
    Ook vet dat je in die boom kan, maarja daar zullen na een weekje alleen nog maar de Noobs in zitten, omdat die plek makkelijk te ondekken is voor de MErc.
     
  12. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Oh ja, SC CT PC/PS2/NGC/NGage versie is net gold gegaan
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2005
  13. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Note voor newbs: Shcaap bedoelt de PC/PS2/NGC/NGage versie. Xbox is al een tijdje gold.
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Too much coffee :p. Guards reageren veel beter, en schieten ook op plekken waar ze denken dat je zit. Ook werken ze beter samen, de AI is gewoon veel beter geworden.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Precies ! Dat zag je ook in zo'n filmpje waarin ze de AI lieten zien ... Toen zag je zo dat als je een kamer binnenkomt, dat de guard dan zal proberen je via de ander kant te benaderen. Maar ongezien blijven is tog beter lijkt me zo ;)
     
  16. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wou ik oowk net vertellen.:9 Maar je was me voor. Maar de AI is idd beter geworden zoals je oowk al in dat filmpje kon zien.
     
  17. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Ze lopen nu ook met 2en meestal.

    Echt wel vet nu met de lastige AI dat amakt de game juist nog spannender en moeielijker
     
  18. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey, ik heb net iets ontdekt waardoor die gast nog sneller kan gana in de demo. Die lasser, als die klaar is, sla je em neer, loop je door die plek naar buiten, hang je aan de kabel en glijd je zo naar de voor deur van de vuurtoren :) ( rechts van de brug)
     
  19. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, dat wachten duurt langer.
    Dat filmpje vreet bandwidth btw. Heb het ff verplaatst. Wel irri dat de link dan niet meer werkt, maar ik zit al 2 GB boven mijn limiet.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  20. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4

Deel Deze Pagina