Splinter Cell 3 Informatie Thread (Spoilers!)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rovak, 19 mrt 2005.

1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
  2. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, heb ik wel vaker bij play.com duurt soms wel 2 weken. :{

Ik zie trouwens wel in me friends list dat "Brax NL" al aan het spelen is :confused: :mad:

3. scworld

scworld Splinter Cell World

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ga ik hem daar wel bestellen. :)

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Die singleplayer is VET! Pandora is er niks meer bij vind ik. Je hebt helemaal niet het gevoel dat je op een pad loopt. Het is niet meer puur stealth maar ook soms dikke actie als je dat wilt. Verhaal is beter te volgen en uitgebreider. Super veel manieren om ergens voorbij te komen. Alles voelt gewoon levens echt aan!

Het voelt ook gewoon goed om als een gast stoer loopt te doen hem van 100 meter hoogte even naar beneden te smijten :D

Ow en dan nog 1 geweldig punt, de humor. Die Sam is echt grappig geworden, klik op de spoiler voor een voorbeeld.

Uiteindelijk loopt een gastje een lift te repareren en moet je wachten tot hij klaar is omdat je anders helemaal omhoog moet klimmen en dat wil je dus echt niet :D Maar uiteindelijk kan je hem van achter pakken als hij klaar is. Hij hoort bij de nationale garde (of hoe je het schrijft) en hij vraagt aan Sam of dit een trainings oefening is o.i.d. Dus die Sam speelt mee en doet zich voor als een instructeur. Echt super grappig is dat om te horen. Wat hij precies zegt moet je zelf maar uitvinden :D

5. exilim

exilim mASter_eXiLim

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik wacht met smart tot dat ik hem heb.:) Lijkt me echt lachen dat stukje wat je daar in die Spoiler verteld Pimmy.:9

6. Spambitch

Spambitch Master DW

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar hoe kom jij daaraan heb jij em al?
    Lijkt mij idd ook heel grappig, maarja Sam heeft altijd al wel een beetje gevoel voor humor gehad :p

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    K'hoop vooral ... dat ik de singelplayer mode niet heb uitgespeeld na 2 dagen spelen ... dat vond ik best jammer van Pandora Tomorrow. Daar had ik best lang op gewacht, en ik had 'm na 2 dagen al uitgespeeld op hard :{

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Pim? hoe kom jij daar in godsnaam aan?

9. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zitten er in de complete versie wel gewoon checkpoints, in de demo heb je zeg maar hetzelfde save systeem als in rainbow six 3. dat betekent dus dat als je je xbox weer opstart je het level weer opnieuw moet beginnen. dat zou ik wel een minpunt vinden als je telkens op nieuw moet beginnen

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet. Volgens mij zit gewoon dat oude systeem er weer in dus dat je bij een chekpoint kan kiezen of je saved of niet. Maar inderdaad Pimmy, hoe kom je er al aan man? Dan kan jij gelijk dit ook effe verklaren.

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een promo copy kunnen regelen.

Je saved wanneer jij dat wilt en je krijgt geen pop up of je wilt saven. Als je je xbox uitzet en weer verder wilt gaan kan dat gewoon, kan je gewoon je save game laden. Erg groot voordeel hiervan is dat je kan saven als je een riskant gedeelte moet gaan doen, als het dan fout gaat kan je het altijd is opnieuw proberen.

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    OOOOOOOOOh dat is relaxed! Maar dat maakt het spel wel weer makkelijker. En heb jij eens even mazzel dat je hem dan al hebt. En heb je hem al uit?

13. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ey pimmy, kheb ff een vraagje aan je: in de demo voor de xbox heb ik altijd als bijv. een guard iets opmerkt en op zoek gaat, dat dan het muziek zwaar hartverzwakkend wordt. Tot zover alles nog normaal. Jammer is alleen dat de muziek als het ware eerst ff stopt - dus bijv. 2 sec. stilte - waarna dat hartverzwakkende deuntje begint. Dit is neem k aan opgelost in de retail versie, dus dattie in 1 keer vloeiend overloopt?

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel altijd handig dat als dat spannende muziekje komt dat ze naar je zoeken of je hebben gezien. Maar als dat muziekje stopt weet je wel dat ze stoppen met zoeken. Da's wel relaxed.

15. Spambitch

Spambitch Master DW

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd dat muziekje vond ik ook altijd wel handig..
    En zoals Pimmy al zei vond ik in de Demo ook dat je gewoon niet een bepaald pad aant volgen bent, maar je kan gewoon bijvoorbeeld voor de missies die je niet hoeft te doen een heel ander pad nemen. Dat je op veel verschillende manieren kan moorden vind ik ook zwaar relaxed!!
    Maar.. Pimmy: kun je ook gewoon een nek breken van een guard als je gewoon hem van achter vastgrijpt? Want dat geeft zo'n heerlijk gevoel, net als in de MP. Of kun je alleen nog maar met je mes killmoves maken.
    En dan nog wat: Hoe kun je in ooit zo'n Promocopie regelen, ken jij iemand die bij Ubisoft werkt??

P.S: over dat nekbreken, ik weet wel dat je als je aan zo'n pijp hangt een nek kan breken, maar het gaat er nu om of je dat ook gewoon kan doen als je iemand van achter pakt (dat laatste klinkt een beetje raar, maar je weet wel wat ik bedoel :p)

16. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, is verholpen.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2005
  17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Over dat overlopende muziek ofzo: Ik weet van niks, is me niks opgevallen, alleen maar dat het erg sfeermakende muziek is :D

@Spambitch: Je kan niet een nekbreken van achter, alleen maar rug breken of choken. Vind die rugbreek move veel strakker trouwens, die gast vliegt helemaal naar voren :D Als je trouwens bij een reling staat kan je met de rechter trigger zo'n gast naar beneden pleuren.

Promo copy is niet zomaar te krijgen, is voor pers. Zijn wel mensen die die copy´s verkopen maar dat is natuurlijk erg aso om een kado te verkopen, kan je niet maken.

Ik ben nu met de Singleplayer ergens in korea geloof ik, iets in die trant. Op de helft denk ik. Inelkgeval hoop ik dat het nog lang mag duren! Dat level waar ik nu ben begint trouwens echt geweldig op graphics gebied, bijna levensecht :D

18. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom vraag ik me af, hoe kom jij eraan?

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Gestolen bij de shoarma boer op de hoek.

Neeje ken gewoon iemand goed bij de pers en daarvan leen ik hem tot ik hem zelf binnen heb donderdag.

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem nu uitgespeeld en vind het echt jammer :) Had graag nog wat leveltjes doorgespeeld. Nog voor degene die nog gaan spelen: in het laatste level moet je op het stuk met ventjes met niet dodelijke wapens je expres laten schieten. Dan krijg je een leuk stukje :D Wel even saven eerst anders is het niet zo handig. Ik kan niet precies zeggen wat het is want dan is het niet leuk meer misschien maar je moet het gewoon is proberen :D.

Maarre vind het echt weer geweldige single player, zeker weten stukken spannender en leuker dan deel 1 en 2. Kan niet meer wachten op deel 4 :D

Deel Deze Pagina