Ik heb veel over de game gehoort en ook dat er een heleboel nieuwe moves zijn enzo, maar ik heb dus helemaal niks gehoord over de controls. Kan iemand die het spel gespeeld heeft me iets vertellen over de controls kloppen die een beetje. Want zoveel moves moeten toch wel natuurlijk aanvoelen
Heb je je al laten schieten op het eind door zo'n stroom kogel? Bij het kamertje bij de servers die zo in de vloer verdwijnen als je gespot wordt, daar moet je je even laten schieten, echt vet wat er dan gebeurd
Op de achter kant van de demo staat dat het spel zich in 2007 afspeelt geloof ook dat het zo op de site van splintercell staat en lees ook vaak 2008 welke is he tnou???
http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&q=UAV heli Kicke toch? Op Discovery was ooit een documentaire erover. Best boeiend. Ze worden als het goed is ook al in Irak uitgetest.
Oooh, wat een verrassing! Het gaat over cyber oorlog, en wat kom je dan tegen in een gebouw? Servers! Oohh, wie had dat nou verwacht Ik vond het namelijk zelf behoorlijk voorspelbaar dat je wel een paar servers zou zien
Sorry maar je kan ook overdrijven, het einde heeft zelfs amper iets met servers te maken maar het is gewoon een herkennings punt. Je weet dus helemaal niet hoe het eindigt. Je weet nu dat er servers staan in het laatste level
Idd. Dan kan je ook zeggen 'In het laatste level, zie je dat de wolken een andere vorm hebben' en dan vervolgens zeggen 'He shit, nu weet ik hoe het eindigt!'
en als je geen last wil hebben van spoilers moet je deze thread niet lezen.. want de thread heet: Splinter Cell 3 Informatie Thread (Spoilers!).. taaaddaaaa
Gamer.nl Heeft Splintercell Choes theory een 9,5 gegeven een 9,3 voor de singel player en voor de multiplayer wete ik niet maar alles brengt het tot een 9,5 best goed mensen vandaga bij intertoys geweest die man had hem der nog niet liggen morge nog eens kijken je weet maar nooit of donderdag als ik uit school kom tussen 18:00/19:00 snel naar huis geld pakken en dan snel naar intertoys voro die dicht is
Check deze Nieuwe Trailer echt vet ''Not Today'' http://media.ubi.com/emea/splintercell3/video/SCCT_not_today_trailer.wmv
ik ga donderdag anar de ardennen met school (woon in limburg maar toch dik 1 tot 2 uur rijden) daar aan gekomen gaan we daar 4,5 uur wandelen 17 km wandelen als we eder terug zijn bij de bus hoe eder we kunnen vertrekken. Maar ik ben pas thuis tussen 18:00 en 19:00 daar gaan de leraren van uit. en hier is koopavond op donderdag tot 20:00 als het goed is en dan wil ik snel splintercell halen want vrijdag heb ik vrijdus kan ik de hele dag spelen.
Hmm , owjah ik ben ook pas laat uit ga met de klas naar Nemo, Amsterdam ook zon 19.00 maar hoop dat dat spelletje relaxd op de mat valt
Oh, echt heerlijke trailer. In het begin schrok ik wel effe. Sam was gepakt, maar niet voor lang! Leuk hoe hij dat zegt ook. Donderdag is het zover!
Haha, nee inderdaad niet echt slim. Dat zag je ook wel in het filmpje. Sam is toch gepakt... Maar hij ontsnapt weer. Dus die ene screen klopt dus ook wel die een tijdje gepost was. Maar Pimmy gaat ons natuurlijk niks vertellen.