Is zeker wel vette trailer. Heb het spel nu zelf ook. Co-op heb ik al helemaal gespeeld, maar ga ik zeker nog vaker spelen. Met single-player ben misschien 1 of 2 missie's over de helft, maar ze zijn allemaal erg mooi! Vooral missie 3 vind ik mooi.
Wat je in het filmpje ziet kan je ook zelf gaan doen Dat is wat ik bedoelde met dat je ergens in het laatste level je je moet laten schieten.
Oh vet! Of niet... Maar zegt Lambert dat dan? Maar verklap niet te veel he!!! Maar heb jij hem trouwens al uit Pimmy?
Pimmy moet eerst is spoilers gaan gebruiken. Hij speelt de boel uit, en wij weten het verhaal voordat we het spel hebben.
ik vraag me wel af hoe gamespot aan een 8.6 komt.....terwijl andere sites hem allemaal boven de 9 geven
Wat bedoel je met wat zegt Lambert dan? Ik heb hem al uit ja Maarja, morgen/overmorgen aan de slag met de multiplayer als ik klaar ben met leren. @Game Master: Ik verklap niks van het verhaal, dat gepakt worden is iets wat je zelf kan doen en ik wil niet dat je dat mist want je mist dat gewoon erg snel. Heeft verder totaal niks met het verhaal te maken.
@ Pimmy, zolang je niet te veel zegt over het verhaal en alleen over SC: CT in het algemeen (dus wat er aan verbeterd is enzo) vind k het best. Let er wel op dat je niet dingen over het verhaal lult en bepaalde wendingen enzo, want dat willen de meesten graag zelf beleven. No offence hoor Het cijfer van Gamespot.com viel me eerlijk gezegd smerig tegen. Zelfs de PU, waarvan Jan de review van SC: CT op zich nam, was al vrij terughoudend maar gaf toch een 93. Wtf kom je dan aan een 8.6.. de minpunten die in de review stonden konden me nou niet het gevoel geven dat ze echt zo belangrijk waren.
Maar Pimmy, zie je dan gewoon zo'n soort van Not Today filmpje als je gepakt wordt? En dan kun je weer verder? Of mag je jezelf losmaken en die bewaker uitschakelen? Of moet ik dat helemaal zelf uitvinden?
Spoiler Je moet zelf ontsnappen. Je moet dan je handboeien blind lockpicken (je hebt wel beeld maar je ziet niet die lockpick op je scherm) en dan kan je met je blote handen de guards te lijf gaan. Als je er te lang over doet dan mag je het uiteindelijk in alle rust proberen. De ene guard staat dan met zn rug naar je toe wat dingen te doen en de andere staat voor een deur (lees: die kan je KO bashen). Maar als je zo lang wacht dan is er al veel van je leven af en kan je dus beter terug naar je save.
In de thread-titel staat (spoilers!) he. @xboxbezitter: Ik vond de PU-review ook een beetje raar. Een game is nooit perfect, maar ze geven een 93, wat niet slecht is, maar er wordt geen enkel negatief punt genoemd.
PC Gameplay gaf een 91... + Opslorpende sfeer + gameplay Vernieuwende Coop - Plot is meer koel dan cool Multiplayer oogt gedateerd. Cijfers: Gameplay: 54/60 GFX: 18/20 (???????????????????????? moet iig 19 zijn volgens mij ) Geluid: 19/20 91 vind ik wat magertjes...
Op Gamerankings doet hij het nog steeds goed -> http://www.gamerankings.com/htmlpages2/921914.asp een 9.5 gemiddeld uit 14 reviews
kheb ff een vraagje ik heb de vorige delen niet gespeeld maar kom er nu wel beetje achter me thet spele nvan sc 3 dat ik die informatie nodig had. Kan iemand mij kort vertellen over de informatie van de vorige delen die ik echt nodig heb (bijvoorbeeld phillip masse) edit: en owja wie zijn nou je tegenstanders? de chinezen en koreanen tog? ik vind ze erg russische accent hebben
Sorry, maar wat bedoel je met 2 delen. Penthouse is toch gewoon 1 level. En ik zit nu in Seoul wat trouwens de hoofdstad van Zuid-Korea is, en dat is het 8e level. Welke moet ik dan nog doen? Want ik zie er 2 tussenstaan die ik nog niet heb gedaan terwijl er maar 9 levels zijn zeg je. :{
Je krijgt dan nog 2 levels, Bathhouse en Kubuto Sasho. Ik snap ook niet wat hij bedoeld met 2 delen bij Penthouse; Alleen Seoul bestaat ook 2 delen.