1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarvoor zijn die secundaire missies dan? Alleen voor het vertrouwen/gadgets? En zo ja wat heb je aan dat vertrouwen?
     
  2. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, tenminste bij replay echt ongezond lang
     
  3. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je gadgets en shit en word je niet snel verdacht.

    (Als je op het eind meer dan 33% vertrouwen hebt bij de NSA krijg je een extra missie heb ik gelezen in zon boekje die bij de UK/USA xbox magazine zat.)
     
  4. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel vanmiddag ook maar gekocht :).

    Heb nu paar missies van de single player gespeeld en 't bevalt me erg goed moet ik zeggen. Vind het wel een stukje moeilijker dan alle andere 3 de delen en soms is het niet helemaal duidelijk wat je nou precies moet doen of waar je nou precies heen moet. Wel leuk dat je jezelf nu op bepaalde plekjes kan verstoppen zodat je niet gezien kan worden. Wat ik ook een zeer goed punt vind is dat de muziek echt super goed is in deze game :eek:

    In ieder geval :) mocht je de vorige 3 delen met plezier gespeeld hebben dan zul je dit ook vast wel leuk vinden :)
     
  5. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben het met alles volkomen met je eens, in het begin was het voor mij ook nog wel even zoeken waar ik heen moest. maar langzaam aan komt het vanzelf.

    Het geluid, is echt voortreffelijk. vooral met een 5.1 dolby geniaal:thumbs:
     
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
    En een voordeel is ook als je veel vertrouwen hebt, je het ook kan verliezen bij stukken die echt moeilijk zijn
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    De nieuwe PU geeft 'm ook een 9 :b:
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Een paar dingen die me irriteren aan de game. De gfx zijn mooi. Allen happert het beeld echt vaak, lage framerate vind ik dan echt niet kunnen, vooral SC DA moe dit niet tonen. En ik mis het splinter cell gevoel. Deel 1 was meesterlijk, de levels zatten zo goed inelkaar. Nu ben ik in het ijs level. De eerste missie vond ik redelijk, en bracht weer het splinter cell gevoel in me op.

    Maar DA is zeker de moeite waard, ondanks de lage framerate,
     
  9. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe vind ik het een fastastisch spel, zowel online als solo campaign. Maar ik mis toch een paar dingen in Double Agent zoals splitscreen multiplayer en Spy vs Spy online
     
  10. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    is die al uit? :confused:
     
  11. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij die dan al? Ik nog niet namelijk:'-(
     
  12. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    op deze manier ga ik dus denk ik R6: vegas scoren .. maar duurt wel wat langer las ik ergens.

    maar t scheelt wel veel geld! alleen is dan doossie en handleiding en alles in t engels he .. dus geen aziatisch teksten ofzo ?
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat ligt eraan. Alleen de US versie is in het engels. Goed opletten wat je besteld dus. Verder is Play-asia helemaal top, ik bestel daar heel vaak mijn games.
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ga hem over een tijdje ook maar halen via Play Asia! Scheelt wel een hoop:)!

    Blij dat mensen ook wel enthousiast over het spel zijn, en dat het dus geen flop is geworden!
     
  16. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game ook sinds gisteren (ook nog effe een GoW pre-order kit op de kop weten te tikken!)
    Zit nu in missie 4, je begint op een wolkenkrabber en dan lekker abseilen naar beneden MEESTERLIJK gemaakt man!

    Online is de game echt super -spannend. Het licht- en schaduwspel is heel cool weergegeven zodat je hier in beide teams goed je voordeel mee kan doen.
     
  17. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dat iedereen de game zo geweldig vindt! Alleen baal ik, want ik heb 'm besteld samen met een abbo op de PU. Ik denk dat ik hem pas volgende maand krijg:mad: .
     
  18. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    En mijn Xbox 360 is nog steeds kapot :mad::mad::mad:
     
  19. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    smokey -> ik heb er ook last van on-line hoor :emo: , maar dat wist je al...

    vanochtend trouwens wel een paar leuke potjes on-line kunnen spelen. weet niet hoe het kwam maar niemand viel weg en echt super relaxt kunnen spelen... en on-line dus zeker net zo goed, misschien wel beter dan single player... als het tenminste werkt...

    ik zat trouwens gister nog eens die missie met die boot te doen.
    In die missie de hele tijd regenen, mijn broertje op de computer (in dezelfde kamer) dacht de hele tijd dat het echt regende... maar was dus van de 360 :+
     
  20. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten er dan nog steeds problemen in de MP? :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina