1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Als je online challenges doet dan heb je voor zowel de spy als de upsilon force bepaalde punten. Als je veel met een spy speelt dan word jouw spy beter en gaan zijn procenten omhoog, soort rpg achtig iets maar het heeft geen effect op de skills van je personage (dacht ik).
     
  2. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    O ok, bedankt voor de uitleg. Is dat percentage altijd stijgend tot je 100% heb en niet verder kan, of daalt het ook na bijvoorbeeld een slecht potje?
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    volges mij is het als je 100% dat je een nieuwe skin krijgt en dat je een hoger rank hebt dus dit kan meerdere keren.
     
  4. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    nee hoe vaker je speelt dan gaat het percentage omhoog. Hoe goed je speelt met het personage hoe sneller je omhoog gaat. De overall charasterostics average is het gemiddelde tussen de spy en de upsilon. vanaf bepaalde gemiddelde's stijg je in rang en unlock je bonuses zoals bijv. skins, videos en dergelijke.
    Als je stijgt in rang krijg je ook achievements van die rang.
    Zo duidelijk?
     
  5. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup duidelijk, thanks.
    Vergelijkbaar met de ranks in Battlefield 2 dus en dus niet de Trueranking (waarbij je dus ook kan zakken in rang).
     
  6. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje, toch nog iets positiefs vanmiddag. :'-(
     
  7. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik weet het niet zeker maar heb wel grote vermoedens dat als jij bijv. als upsilon zijnde veel spy's uitschakeld en goed rond loopt en de omgeving controleert op spie's , goed gebruik maakt van je gadgets je snel in rang stijgt en en als je dat niet doet stijg je langzaam.

    Bij de spy's wordt bijgehouden hoe goed je bent in : athletics, gadgets,sneaken . Weet de precieze termen even niet uit men hoofd;)
     
  8. Wriemel

    Wriemel Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje : je hebt zo'n level waar je van een gebouw naar beneden moet abseilen en dan een meeting filmen ofzo. Wat moet je daar precies doen want ik hang daar maar aan dat touw....
    Thx
     
  9. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    @plazz, is ook zo, tot op een bepaalde hoogte vanaf ongeveer 75% blijf je lagnzaam gaan, ik moet nu echt iets van 5 potjes spelen om in totaal 1% omhoog te gaan, en dan speel ik ook goed... altijd minimaal 1 file ge-extract en iets van 5 of meer kills

    @wriemel: je moet dan bij je gadgets je afluister apparaatje selecteren (rechter bumper en dan even kijken welke je moet hebben) en die dan richten op die emile.. (witte trui en kale kop) als je balkje links onder dan vol is, weet je genoeg en kan je je verder laten zakken.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  10. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand 'm al van de PU want hij zat niet bij mijn laatste PU (die met Zelda op de cover)?
     
  11. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Meestal gaat er wel wat tijd overheen na de release van een game, ik heb wel eens een game 6 weken na de release gehad.
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Een paar vraagjes:
    1) Hoe is de singleplayer? Is er al iemand die hem heeft uitgespeeld? Zo ja, lang game? En coole levels met veel afwisseling? En hoe is het met de keuzes die je moet maken, is dit goed uitgewerkt?
    2) Er zijn toch terug co-op levels he? Iemand deze al gespeeld? En?
    :cool: Hoe is de game online? als je dit nog nooit gespeeld heb in de vorige games(spy versuz merc), is het dan toch om ermee te beginnen?
    4) Is dit het mooiste 360 spel van het moment voor jullie? Ik denk van wel, na de filmpjes gezien te hebben van het voorbije jaar:)
    5) Hoe is het verhaal? Is het deze keer echt diepgaande en emotioneel(beetje a la mgs,...?) Want dit is wel belangrijk voor me:).

    ps: Kan de game op het moment niet kopen, heb teveel om te spelen op dit moment:). Maar binnen een paar weken koop ik hem waarschijnlijk. Maar dan komt gears of war er ook al bijna aan, damn, xbox 360 is nu actie gekomen;).
     
  13. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    1) Tot nu toe vind ik de singleplayer echt heel erg vet. Ik was bang dat de nightvision enzo verdwenen was maar dat is helemaal niet zo. Je hebt in sommige levels gewoon die nachtkijker nodig want er zitten donkere levels tussen. Zo is er een supermooi level in Shanghai waar je van een wolkenkrabber naar beneden moet abseilen. En een level in een groot cruiseschip. En met keuzes maken heb ik nog niet veel te maken gehad want ben nog niet zo ver. Kon nu wel kiezen of ik de bom onschadelijk ging maken of niet. De gevolgen weet ik nog niet. Grafisch zeker de mooiste xbox 360 game!
     
  14. Wriemel

    Wriemel Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    @ king steven : waar zit die emile juist?
     
  15. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    op de bank in de kamer, die kan je haast niet missen (je zit toch wel op de goede verdieping he, die waar alle lichten branden en (nog) geen gordijnen dicht zijn, want bovenaan is ook wel iemand maar je moet verder naar onder-> kijk op je 3d map op je opsat of je goed zit...

    1) single player tot nu toe: veel afwisseling, redelijk lange levels, leuke keuzes, heb er zelf nog maar 1 echt gehad, maar wel een pittige.
    2) geen co-op, wel soort van 3spy's-3ypsilon bots. dus niet op 1 xbox360 met meerdere spelers, maar via live met andere, zijn vaak best lastige opdrachten (bots zien te snel waar je zit)
    :cool:on-line soms lastig om goede server te vinden, vaak net als bij demo: host has ended the session. goed op te pakken gameplay heel anders dan vorige delen.
    4)zeker weten
    5)nooit mgs gespeeld dus kan die vergelijking niet maken maar goed verhaal, eerste verhaal in een game dat ik ooit volg:+ dus dat zegt wel wat. best diepgaand en ook emotioneel (kiezen of je "je liefde (een terroriste)" laat vermoorden of een boot met onschuldige mensen opblaast.
    slechts een voorbeeld dit, maar zeer goed verhaal
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Het verhaal is wel goed, maar niet te vergelijken met MGS
     
  17. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    MGS?
     
  18. Victor

    Victor Guest

    Metal Gear Solid. ;)
     
  19. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik weet (haast) niks van (oude) xbox games ;) De 360 was ook me eerste console ;)

    Maar om bij het onderwerp te blijven:
    Hoelang is het spel ongeveer? Dus ongeveer hoeveel uur als je gewoon rustig aan speelt?
     
  20. Victor

    Victor Guest

    Metal Gear Solid is nooit op de Xbox gekomen. :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina