1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik speel hem deze vakantie wel nog ene keer uit :d
     
  2. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt dat jullie eindelijk eens met spoilers beginnen.
     
  3. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    uhh iemand zei dat. ik dacht zelf ook gister op die site te vinden met die actie maar nu niet meer:+ . vandaag ben ik naar de winkel gegaan en daar zei het mannetje achter de kassa dat ie er zoelf ook over gehoord had dat die actie er was maar kon nergens terugvinden waar ie dat gelezen had.
    de game in de winkel is er voor €64,99 en op de site voor €69,99.


    ik kijk op die site en daar staat de game voor €56,50.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  4. Renco

    Renco Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik heb het spel al uitgespeelt, maar probeer nu alle levels op 100% te halen. Waarom is dat echt onmogelijk in het 1e level? Ik speel op hard, en ik sneak het hele level door zonder iemand aan te raken en gezien te worden. Toch krijg ik elke keer procenten aftrek omdat ik gezien ben als indringer? :confused: In dat level heb ik ook al een keer gehad dat er ineens een alarm af ging terwijl ik in het donker aan het kijken was hoe de mannetjes liepen (nee, geen lichaam gevonden, geen sloten gebroken, gewoon voor de 100% gespeelt). Ook worden random mannetjes rood in m'n 3D kaart, terwijl ik gewoon echt niks fout doe. Ben ik de enige die dit heeft, want ik denk echt dat dit level gewoon bugged is? Op normal heb ik hetzelfde probleem...
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  5. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    speel je op hard of op normal?
    ik denk trouwens dat je gewoon teveel lawaai maakt ;).
    loop langzamer en zoveel mogelijk uit de buurt van die gozers. misschien dat het dan lukt.
     
  6. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net klaar met de lvl dat je die bom moet plaatsten op dat cruise schip,
    nu ben ik voor de derde keer bij die basis van de terroristen en nu wil die emile dat ik een soort van e-mail kraak ofzo hoe doe ik dit?
    Heeft iemand dit al eens gedaan want snap echt niet wat ik moet doen met die cubus met al die cijfertjes.
     
  7. Renco

    Renco Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    op hard. maar het probleem is niet dat ik gezien word tijdens het spelen, maar dat de hele missie perfect verloopt zonder dat iemand me opmerkt, maar dat ik toch (nu al voor de zoveelste keer) 15% aftrek krijg omdat ik 'geïdentified as an intruder' ben. bij de rest van de levels heb ik geen problemen om de 100% te halen. ik snap gewoon niet waar en wanneer dat gebeurt, dus ik vraag me af of ik de enige met dit probleem ben, of dat het gewoon een bug is?
     
  8. Renco

    Renco Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 1 pagina terug had gebladerd had je het geweten ;)

    Succes :)
     
  9. forza11

    forza11 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen hoe ik een upsilon kan uitschakelen? dat nutrilize doet niet echt veel...

    En was is precies het doel van een Jammer? Lijkt ook niet echt te werken...
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Huh?!
    Beetje onduidelijk post van je Forza!

    Maar je moet gewoon met je Rechter Trekker inhouden, en dan met de "A" button acties uitvoeren.
    Een MERC leg je gewoon om doormiddel van op hem te springen, of zijn nek te grijpen.
    Met dat apparaatje is het mij nog niet gelukt...

    Verder is het doel als SPY, om die gekleurde computer dingen (ofso) te hacken!
     
  11. forza11

    forza11 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    ja nu ik het teruglees komt het wel onduidelijk over :) Ik weet verder hoe de MP werkt, ik weet alleen niet hoe ik een Upsilon/Merc dood kan maken terwijl dit wel mogelijk moet zijn en in het boekje staat er niets over.. En de andere vraag is over de gadget 'Jammer' (ook voor de spy), ik weet echt niet wat dit doet en het lijkt ook niets te doen. Tenminste... zo lijkt het, ik zal het wel niet goed gebruiken.

    t is me inmiddels gelukt om op hem te springen maar dan staat ie vervolgens weer op. En hoe kan ik zijn nek grijpen?
     
  12. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg net een update :confused:
    Nog iemand anders?
     
  13. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg nog steeds die Assemble mines opdracht niet in de 2e JBA HQ missie. Wat een kut opdracht zeg. Irriteer me er mateloos aan.
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    veel succes, dat komt later op een cruciaal moment nog trug
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Met die Gadget van de Spy moet je alles doen :cool:!
    En ook erg leuk dingtje...

    - Lampen zijn er mee uit te doen
    - Ramen mee kapot te maken
    - Hacken van onderdelen
    - Omleggen van de MERC

    En weet ik veel wat nog meer. Ik praat uit ervaring van de Demo namelijk. Dus wie weet wat er nog meer mogelijk is in de Full Game :)!

    Op hem springen was in CT vaak in een keer dood. Echter kon je instellen of je in een keer dood was, of dat er de helft levens afging.
    Hier in Double Agent ook het geval volgens mij!

    Verder is het grijpen van een MERC wel te doen. Je moet in elk geval zorgen dat je ACHTER hem komt, waarna je op "A" button drukt.
    Je SPY zal de Merc dan bij zijn nek grijpen!
    Vervolgens nog een keer "A" om die om te draaien :cool:!

    Suc 6 :)!
     
  16. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het echt al zeker 300 keer gedaan. Ik kan niet en rechtsboven op die groene stip letten en op die grijper. :mad: :mad:
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet het erg langzaam doen dan is het niet zo lastig...
     
  18. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Was een vet potje gisteren met Kratos enzo.:thumbs:

    Weet niemand waar die room 2064 zit in dat hotel?
     
  19. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0

    met dat apparaatje kan je niemand omleggen, je fuckt alleen de merc zijn systeem. hierdoor kan hij geen vision mode gebruiken, heeft geen motion senser, geen proximity sensor en geen flash light, dus wanneer je em gehackt heb is het makkelijker om em van achter te pakken.
    niet op een sexuele manier viespeuken.:+
     
  20. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ja een paar verdiepingen lager. Er is iets met de glazen liften... Daar laat ik het bij;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina