1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie game. Maar? Als ik zo naar traiers kijk dan is er iets weg. of moet je het vrijspelen. Zoals in een trailer zie je sam op het trein. Heb ik niks van gezien. Of hij was met dat griet aan het sjomelen.
    En hoe kom ik aan het beste eind? Ik ben daar aan een gekomen, maar de beste? Misshien ligt het aan mijn keuzes. Ik had namelijk 100% vertrouw van NSA en van JBA. En ik heb dat spel op hard uitgespeeld.
     
  2. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je Lambert gekilld?
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag weer eens een stukje gespeeld, ben nu ik Kinshasa. Alleen die framerate verziekt mijn speelplezier in dat level, continu slowdown :eek:
     
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik zie op je gamercard dat je vergeten bent om Hisham te redden (dat stukje in Congo waar jij op de radiotoren moet snipen).
    Er zitten 3 keuzen in het spel (wel/niet boot laten ontploffen, wel/niet hisham killen, wel/niet Lambert killen) en als je bij 2 van de 3 voor de NSA kiest dan krijg je de good ending.
     
  5. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja ze moesten het sneaken wel anders doen, omdat je alleen 100% kan halen zonder iemand aan te vallen, dus houd de AI zich meer aan zijn voorgeprogrameerde routine, zodat jij er langs kan zonder te worden gezien. dit vind ik opzich best nep, maar aan de andere kant realistischer.
    nep omdat in het echt de bewakers zich echt niet zo lineair gedragen.
    en realistisch omdat je toch geen spoor achter mag laten, dus lampen uit schieten en mensen bewusteloos slaan en/of doden zijn sporen achterlaten.

    en inderdaad, die mines zijn echt compleet nutteloos, tenzij je een val opzet door een mijn te plaatsen bij een hoek en de bewaker daar omheen lokt. maar dat kost te veel moeite als je het mij vraagt, besluip em dan gewoon van achter.
     
  6. aaltje1

    aaltje1 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een vraagje heb de game gisteren gekocht maar ik kom er niet uit bij lvel 1 dan moet je die raket tegen houwen en geloof op zoek naar de computer kan iemand me helpen waar ik die kan vinden :+
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    kom jij toevallig uit Eindhoven? iemand stelde mij in eplaza precies dezelfde vraag.

    je moet eerst die brug uitschuiven. daarna een stuur dat ergens in het miden van de raket zit omdraaien. dan kun je de computer boven op de top gebruiken.
     
  8. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    dat stuur zit helemaal beneden bij de racket toch?:p
     
  9. aaltje1

    aaltje1 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    jha dat heb ik allemaal gedaan en als je dan boven bij die computer bent moet je hem hacken maar ik krijg hem op enen andere maniet niet gehackt of want de racket stijgt gewoon op :x :confused:
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    sneller doen jonge:p
    gewoon van boven naar beneden werken, op elke verdieping zet wel iets dat je moet omzetten of hacken
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Iemand zin om samen met mij / tegen mij online te spelen? Ik zit nog steeds op 73 / 74 % online score en wil nou graag over de 75% heen voor die achievement. Ben rond 21:00 uur online (zifnapmarc).
     
  12. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0

    EINDELIJK!!!! \o/
     
  13. itsamemario

    itsamemario Guest

    ik zit vast, ik zit nu weer op JBA headquearters, en heb de documenten van da wijf, en die baas gescant ofso :p
    maar nu moet ik een fingerprint maken, maar die gasten gaan nooit naar dat apperaat bij de computer camera security gedoe,, :confused: hoe krijg ik een fingerprint!
    En ik zit al op verboden terrein, en dan gaat zo'n JBA member met zo'n schoonmakertje praten :p En daarna gaat hij naar zun kamer en daar blijft hij de hele tijd :confused: niemand gaat naar die kamer.
     
  14. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    richt je maar eerst op je primary en secondary objectives, en probeer die profile objectives gewoon later, dat kan je namelijk ook later in het spel doen.
     
  15. itsamemario

    itsamemario Guest

    dat zijn primary/ secondary objectives :confused: die profiles boeien me niet, :p

    Dus nogmaals kan iemand met helpen,
     
  16. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand m al van de PU?
     
  17. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Dat is dat level met die encryption code, ga terug naar die PC waar Emile je heenbrengt. Scan het toetsenbord en voila, je hebt een vingerscan. En bij de comp. cam room is ook een fingerprint te vinden op de securitypad.
     
  18. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in de 3e missie.. en dan moet ik die training doen, maar nu ben ik dus door die lasers gelopen.. en gaat dat hok dicht.. maar hoe kan ik die weer openen dan? want ik zie daatboven wel een of ander luik maar daar kan die niet bij komen als ik spring
     
  19. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ R l 3x

    Ik doe dan meestal load game maar het is schijnbaar de bedoeling dat je eventjes terugloopt naar de vorige deur. Ik zou echter gewoon je game loaden. Want als het goed is beinvloeden die lasers ook je uiteindelijke rating.

    Nu eventjes een vraagje van mijzelf...

    Heej het lukt mij maar niet om op oil tanker 100% te krijgen. Het lullige is dat alles al op 100% heb behalve het 3de level... In ieder geval mijn probleem is dat hoe ik ook de missie uitspeel er altijd 2 lijken gevonden worden. Ik weet iig dat het waarschijnlijk pas ergens op het 3de stuk van het level gebeurt (waarbij je echt OP de Rublev zit en de hele voorboeg moet uitmoorden/disablen) Ik heb ook al eens geprobeerd om alle lijken van de voorboeg in het water te gooien maar zelfs toen waren er nog steeds 2 bodies found.

    Is hier al iemand die dit level op 100% heeft gehaald en zoja, waar heb je de lijken verstopt? (of juist niet)
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die code crade wel moeilijk. iemand die het weet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina