1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Beetje jammer dat je de Versie van de PS2 alleen kunt winnen :cool:!
    Dus laat maar hangen...

    Al met al hoor ik toch wel het meeste positieve verhalen van deze game. Nog altijd niets gezien van deze game in het echt!
    Haal hem straks voor een leuk prijsje 2e hands ofso denk ik!
     
  2. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had de game anders verwacht. ik wilde meer grote keuzes zien in de game, meer donkere levels, meer gadets gebruiken, meer gave moves(je kon nog steeds aan een pijp hangen of een split maken in een steegje maar dat heb ik alleen 1x in het laatste level gedaan. ik miste ook delen wat ik wel in filmpjes gezien heb zoals, dat er een spion(sam fisher?) uit de sneeuw komt en een terrorist grijpt. een level in een trein die op hol geslagen is.

    multiplayer daarentegen is wel goed. alleen jammer dat je maar 1 spelmodi hebt. voor de rest is het wel goed uitgewerkt.
     
  3. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar alle personal info (niet background) ligt. De rest heb ik al gedaan maar ik kan die dingen maar niet vinden....

    het zijn er 4
    __________________

    JBA HQ PART II
     
  4. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet wanneer je die bonus missie krijgt en wanneer niet ? Heb gehoord dat hij er is!?!?
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    AAN het einde als je niet Hisman, Lambert en de boot heb NIET vermoord/opgeblasen als je 1 van dezze wel heb vermoord/opgeblazen krijg je geeen bonusmissie


    Weet iemand waar alle personal info (niet background) ligt. De rest heb ik al gedaan maar ik kan die dingen maar niet vinden....

    het zijn er 4
    __________________

    JBA HQ PART II
     
  6. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat serieus waar ja? een bonus missie:D?
    hoe blaas je de boot trouwens niet op? ik kon alleen maar vluchten. ik had trouwens wel die achievement dat je het beste einde hebt :confused:?

    uhh over die personal info. je kunt echt alles vinden in het HQ. je moet in computers kijken maar ook dossierlades openenen.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  7. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal niet mee eens ik gebruik super vaak de gadgets die ik heb maar dat komt mischien omdat jij op normal speelt want bij hard krijg je in het begin ook geen ammo dus moet je andere manieren verzinnen...
     
  8. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    wat haat ik xboxop het moment. me 360 was kapot, voor de 2e keer! vandaag dan een nieuwe gekregen. ik start em op, update om op live te kunnen. na de update start ie weer op, en dan loopt ie opeens vast en brand er 1 rood lampje rechtsonder. moet ik weer support bellen.
    dus om mijn kapotte xbox te vervangen sturen ze een kapotte terug, stelletje hufters.
    sorry voor deze zinloze postmaar ik moet even mijn woede kwijt.
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik ben het wel met andy eens.
    Ik vind de Sp ook niks aan.
    Zowiezo vind ik die JBa headquarters missies geen zak aan. (persoonlijke mening!)

    Telkens maar iets zoeken of alles proberen in 25 min tijd te doen,sorry maar ik heb altijd al een hekel gehad aan missies die op tijd gaan,zolang ik game al!

    Tuurlijk waren bepaalde stukken in sd:da cool met name de keuzes.
    Maar het hadden er van mij best iets meer mogen zijn.
    Ik bedoel ubi zat ontzettend van de toren te blazen dat SC:da om keuzes keuzes en nog eens keuzes ging.
    Maar vond het wel meevallen.

    Maar maakt verder ook niet uit,want ik heb SC voor de MP gekocht en die is wel dope... (lag en geen create match uitgezonderd):b:
     
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Hier alle info over de vingerafdrukken, oogscans, pro. info, persoonlijke info en voicescans:

    Vinger afdrukken:

    Enrica:Op de microscoop in de ziekenboeg waar ook het lijk van de piloot ligt
    Dayton:Op de keypad naar de serverroom
    In de kamer van Dayton en Jamie
    Jamie: Op de koelkast in de lounge
    In de kamer van Dayton en Jamie
    Moss: Keypad trainingruimte
    In zijn kamer, de 1e kamer in het high security gebeuren (hier zit ook de kamer met alle camera's)
    Emile: Op de keyboard van de pc waar je de email moet ontcijferen


    Voice:

    Enrica en Emile: Vlak aan het begin van het level, Enrica brengt je naar een plek waar je iets met mijnen moet doen. Je kan haar stem opnemen als ze in door de deur wilt gaan, vlak daarna heeft zij een gesprek met Emile dus zijn stem kan je ook meteen opnemen.

    Jamie en Moss: Beide praten met een securityguard als je in de “restricted area” komt waar ook de kamer van Dayton en Jamie zich bevind. Dit is tevens de ruimte waar je in de kamer van Emile kan komen.

    Dayton: Hij gaat slapen in de kamer van zichzelf, hij heeft een nachtmerrie zodat jij zijn stem kan opnemen. Hij heeft tevens een gesprek in zijn kamer via de walkie-talkie.

    Oogscan:

    Emile, Jamie en Enrica: Jamie kan je neerknallen aan het begin van het laatste level, Emilie knal je neer aan het eind van het laatste level en Enrica kan je killen nadat ze jou heeft geholpen halverwege het laatste level.

    Dayton: Kill hem in de server room

    Moss: alleen te krijgen als je de extra level hebt unlocked, kill hem en scan zijn oog.|

    Persoonlijke info:

    Dayton en Jamie: Deze info is te vinden op de kamer, naast beide bedden staan een nachtkastje waar je de info kan opzoeken.

    Enrica: De kamer tegenover die van Dayton en Jamie bevindt die van Enrica, zoek ook hier in het kastje

    Emile: Op zijn slaapkamer staat een kist waar je de info kan vinden, het makkelijkste is als je dit doet tijdens de missie waar je op Emile’s kamer moet zijn.

    Moss: Alleen later in het spel bereikbaar, als je naar de kamer moet met de camera’s heb je voor die kamer de kamer van Moss. Herkenbaar punt is dat er een bokszak in de kamer is.
    Ook hier is de file te vinden in een kastje maar zodra je in de kamer bent komt Moss naar zijn kamer toe!!!

    Professionele info:

    Dayton: In de server room, bij de pc.

    Enrica: In haar lab

    Emile: In zijn kamer in de ladenkast

    Moss: Verderop in de kamer met de camera’s, hier moet je ook visueel bewijs zoeken voor een bom, heb je een kamer waar Moss standaard zit. In deze kamer vindt je zijn info. Hij is altijd aanwezig in deze kamer!!

    Jamie: Alleen te verkrijgen in het laatste level, nadat je door een soort doorzichtige slurf bent gelopen moet je met de trap naar beneden (als je rechtdoor gaat ipv met de rechtertrap naar beneden kom je in een FMV waar Emile de teller op scherp laat zetten). Je moet het slot kraken en dat is de kamer van Jamie.

    Alles is nog te halen in het laatste level op de stem van Jamie na
     
  11. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch vóórdat je daar doorheen bent?
     
  12. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    als je de boot niet opblaast, dan krijgt enrica toch de schuld en wordt ze vermoord... hoe kan je dan nog haar oogscan krijgen en toch op goed einde uitspelen (als je ook al de piloot hebt neergeschoten 8) en je wil wel die scan...
     
  13. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand m al van de PU?
     
  14. Renco

    Renco Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Enrica's lichaam ligt dan in de 'kelder', waar je ook die piloot naar toe moet slepen in JBA HQ 2.
     
  15. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt allemaaal
     
  16. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik dacht erna, maar het zou ook ervoor kunnen zijn.
    Er is iig maar 1 plek waar je een level lager kan.
     
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je met die lift toch? maar.. nadat je de missie op de boot met moss en zn gaylords gehaald hebt, is er dan echt nog een secret bonus missie? want ik mis nog steeds die missie met die op hol geslagen metro.
     
  18. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Nope dat is de laatste missie, er is niets extra's meer
     
  19. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe krijg je die extra missie??

    Net wel de singleplayer uitgespeeld maar kreeg na de credits gewoon het hoofdmenu...
     
  20. Hoe behaal je een hoge overall characteristics average bij de multiplayer?Alvast bedankt voor de hulp.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina