1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat hero einde maar niks, ik wil het chickie scoren! :+
     
  2. RAVERtheDUTCH

    RAVERtheDUTCH Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    PU

    Wanneer heb jij die splintercell van de PU binnengekregen dan en waarneer was jou betaling, ik zit er nog steeds op de wachten:mad::mad::mad: hoop dat ie deze week binnen komt:)

    laters...
     
  3. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ik hem morge van pu binnen krijg

    17 oktober is bij mij het geld afgeschreve
     
  4. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook, we moeten gewoon nog even geduld hebben O-)
     
  5. Renco

    Renco Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik weet niet of je nu een grapje maakt, maar alle cellen openmaken is dus best wel een riot beginnen :lol:

    Maar dat is dus een JBA objective, waar de NSA het niet mee eens is (ook wel enigsinds logisch als je erover nadenkt :9 ). Dus als het vertrouwen van de NSA nu al zo laag is dat ze je dan niet meer willen hebben, doe je die objective dus simpelweg niet. Gewoon verder omhoog gaan in die toren. Uiteindelijk kom je ergens een gebroken raam tegen waar je doorheen kan om verder te gaan.

    En ook nog iets: je hebt een hele mooie 3D map in je PDA dingetje. Ik snap niet dat mensen vast kunnen zitten in dit spel, want die map laat altijd heel duidelijk zien waar je volgende objective is, of waar je heen kan gaan. En ik snap ook niet hoe je NSA vertrouwen nu als zo laag kan zijn. Je gaat het nog lastig krijgen ;)

    In het laatste JBA level krijg je alleen je eindscore met tijd etc. na de bonusmissie. Als je die bonusmissie niet hebt vrijgespeeld krijg je ook geen score scherm (beetje raar, maar het is zo).


    Waarom nou weer niet? |:- Hij zegt toch heel duidelijk de boot missie met een bom na JBA HQ4, nadat hij de bom onschadelijk heeft gemaakt waar Emile bij stond. Dat is dus de bonus missie! Hoeveel boot levels heb jij gekregen na het laatste JBA level? ;) En de bonus missie kan je ook gewoon krijgen als je het cruise ship hebt opgeblazen, zolang je de andere beslissingen maar goed hebt gemaakt, en je NSA vertrouwen hoog genoeg is.

    Dus @ king-steven: Dat is gewoon de bonusmissie :) En die Hero achievement kreeg ik trouwens niet na de bonus missie, maar na het onschadelijk maken van de bom bij Emile.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  6. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je ongezien bij de safe van emile om de documenten te scannen.
    Ik kan wel ongezien in een ruimte komen waar emile zit te werken achter een com;uter.
    Maar daar zijn de documenten niet.
    Ook heb ik de stem van oxx opgenomen om de deur te openen en dan kan ik naar boven maar volgens mij is dit niet de route.
     
  7. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    binnen van pu :D werd wel tijd
     
  8. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook gedaan en toch hero einde :+
    gewoon die boot op blazen en verder de goede keuze's maken

    Heb dus inderdaad het boot (bonus) level gekregen, best wel kort eigenlijk... en makkelijk... maar goed.
    Hero achievement ook gehaald en vanochtend nog Blackwing expert gehaald...

    @taSSO: die zitten in de kluis aan de zijkant van het bureau, probeer je te verstoppen tot emile weg gaat en dat de route die jij hebt, heb ik ook genomen is wel te doen, maar vrij lastig, hij kan ook anders, via buiten langs, maar dan weet ik niet precies hoe je moet lopen, succes ermee
     
  9. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb ook de boot opgeblazen, hoe heb je dan met haar gesjansd?
     
  10. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog meer mensen opgevallen dat SC:DA erg choppy loopt. Het is gewoon geen constante framerate. En op veel plaatsen wil het nog heel vaak inkakken.

    Vraag me af en toe af waarom ik een console heb. Daarop verwacht ik toch wel acceptabele framerates
     
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer iemand een manier Stealth,Gadget's (voor beiden), en direct actoin boven de 95 krijgt
     
  12. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Net de game uitgespeeld met Hero einde. Leuk :)
     
  13. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel nu 2 keer uitgespeeld en 2 keer de bonus missie gehad en geen 1 keer een scherm gezien met totale tijd.
     
  14. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    direct action: spy's neerslaan (beserk of met RB)
    Stealth: niet gezien worden :+
    Gadget's: gewoon veel (en nuttig) gebruiken bijvoorbeeld met elke granaat die je schiet een spy killen...

    ben er zelf ook nog mee bezig hoor:
    spy: 96%
    merc: 84%
    totaal 90%.... en al heel lang, ga zelf maar niet omhoog, maar ja zal vanzelf wel gaan, door gewoon te spelen
     
  15. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Met die chick sjansen stelt geen flikker voor, hij zoent haar alleen in der nek en dan is mission complete. Maar als je het toch wilt moet je als je klaar bent met de files scannen uit emile's safe terug door die 2 deuren naar links door de biljart kamer en dan weer naar links door een deur dan kom je in een bad kamer dan door dat raampje jezelf naar beneden laten vallen naar rechts lopen dus niet richting het busje en dan zie je een raam dat open staat niet het raamopje waar je net uitkwam maar een andere en daar moet je dan doorheen klimmen en dan ff doorlopen en dan gebeurt "het"
     
  16. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Hero einde :+

    Ik dacht de hele tijd dat ik zat te kutte en iets was vergeten...
    Dus ik maar wachten om opnieuw te klooie met die ontsteker maar elke keer dacht ik dat ik 5 seconden had om die pokkebom te defusen en ik kon geen fuck doen 8)

    echt, dat veld heb ik geloof ik wel 20 keer opnieuw gedaan :)

    Naja geluKt :b:

    Geloof wel dat ik meer van het knalle, dan van het sluipen ben :D

    Zal nu es kijken hoe online is
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  17. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 100% wilt halen in een level, geldt dan nu ook weer geen onschuldige kills en niet ontdekt worden?

    En nee, ik heb de game nog niet dus niet spoilen aub ;) Thx.
     
  18. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    je mag niemand knock out slaan, je mag geen kogels gebruiken, je mag geen materiaal kapot maken en natuurlijk mag je ook niet gezien worden. nou is dat niet leuk :+
    de laagste score die ik ooit heb gehaald in een level was -270%, en dat zonder dat ik iemand heb gedood, flauw he:+
     
  19. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is niks ik had -400% (ongeveer) in het afrika level alles en iedereen dood geschoten of gewurgt :)
     
  20. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ikzelf heb het spel gisteren uitgespeeld.Maar ik kreeg HELEMAAL nix =(
    Ik had wel die ouwe rakker geschoten(jullie weten wel wie ik bedoel )en had die bom onschadelijk gemaakt.Kreeg gelijk daarna de credits...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina