1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    @ bunck: je moet zelf kijken, hou je van sneak games, dan is het een ware topper en moet je hem eigenlijk kopen, zeker als je nog eens xbox-live hebt, moet je hem zeker kopen.

    Vindt je sneak games maar niks, kan je nog kijken of je het live gedeelte de moeite vindt (met de demo). zo niet zou ik hem zeker niet kopen.

    Je zult zelf moeten beslissen, want wij kunnen dat niet voor je doen, maar ik vindt het zeker een aanrader, het beste spel dat ik tot nu toe heb gespeeld.l
     
  2. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Net uitgespeeld. Allemaal leuk en tof en gaaf en noem maar op, maar SJESUS wat kort. Valt me vies tegen...
     
  3. Bunck

    Bunck Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Tnx ik denk dat im em toch ga kopen :D
     
  4. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Achteraf gezien zou je al die promotie posters van dit spel zoals Beware Sam Fisher kunnen zien als promotie voor Splinter Cell 5 want nu wordt ie echt gezocht en in Double Agent, eigenlijk niet...

    Dit slaat nergens op maar toch :p
     
  5. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hij werd wel al gezocht. hij zat ook niets voor niets in de gevangenis in het 2de level? (eigenlijk het 1ste level want die andere was intro.)

    baal trouwens nog steeds dat de game met alles gepromoot wordt maar dat dan elke game voor de verschillende consoles wat mist:confused:
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2006
  6. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij wordt dan misschien wel gezocht maar dat laten ze amper merken in de game en dat vind ik wel slecht aangezien die hele promotie ging over dat gezocht zijn enzo. De site heet notabene www.bewaresamfisher.com.
     
  7. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort de game nog maar een keer spelen en nu op normal ofzo :p en dan gaan voor de alle infofiles achievements enzo
     
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    speel op hard.
    krijg je die andere achievemnt ook gelijk en opzich is dat niet zo moeilijk. je eindscore zal alleen ver in de min zijn :D. ik had -270% in het level van de olietanker.|:-
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb zojuist even beide trainings gedaan.
    De eerste was wel grappig, maar die tweede vond ik al niets.

    Vond ook de game niet echt lekker spelen. Zal wel niet mijn ding zijn ofzo. :)
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik moet zeggen dat ik de trainings echt he-le-maal niks vind. Vaag gedoe in die witte virtual reality wereld, ik vond het allemaal slecht zichtbaar en onduidelijk. Ik wist nog de basis-dingen uit SC1 gelukkig.
    De échte levels zijn meteen een heel stuk leuker, spannender en sfeervoller. :) Na een tijdje krijg je daar toch een kleine obstacle-course waarin je wat beter aan de slag kunt om te leren.
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij werd hij echt in de gevangenis geplaats voor de missie. Hij heeft zijn dochter verloren en wist zich geen raad. Lambert gaf hem toen de zwaarste missie van zijn leven, echt diep onderraken in een criminele organisatie.
     
  12. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, zal ik dan maar op hard alles gaan doen :p Kan ik gelijk inpakken m.b.t. het snelle uitspelen van de game hehe. Minder kogels en een hogere moeilijkheidsgraad. Wel een uitdaging... Misschien maar iets wat ik moet doen. Morgen laatste tentamen Personeelsmanagement dus daarna in de stilte voor GOW maar beginnen.
     
  13. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je die kubus moet kraken in het level na het cruiseship. Ik kom er echt niet uit
     
  14. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
  15. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb splintercell nog steeds niet ontvangen van de PU, had 'm iets van 25 oktober besteld. Ik dacht ik krijg die binnen een paar dagen maar wat zat ik er naast zeg. Net nu gears of war vrijdag uitkomt.
     
  16. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmz, kan nog wel ff duren denk ik.
    Ik had het spel helemaal begin oktober besteld bij het abbonement (abonnement?) en heb hem deze week pas binnen gekregen.
     
  17. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb splintercell eindelijk van de PU ontvangen, een uurtje nadat ik gears of war heb gekocht:emo: Nou wordt 't kiezen, zal ik eerst gears of war spelen of eers Splinter cell double agent. Ik zit in een dilemma:eek:
     
  18. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is GoW geworden zie ik :)
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    :cool:

    Ik hoop na 5 December deze game uiteindelijk aan te gaan schaffen via de Xbazaar...
    Nog altijd met Chaos Theory bezig, en heb deze bijna uitgspeeld geloof ik.
    Ben in elk geval een takke eind.

    Oftewel, heb nu bijna alle 3 voorgaande delen uitgespeeld. En daardoor kan deel 4 natuurlijk niet achterblijven!
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.689
    Leuk Bevonden:
    17.896
    Damn, wat is die Singleplayer demo van de nieuwste Splinter Cell toch vet he, jongens?!

    8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina