1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    Morgen krijg ik hem ook als het goed is. Bij Ubisoft de 1e 3 levels toen gespeeld. Heb de faceplate ook nog. Heb er zin in.
     
  2. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgens mij is dat USS Wisdom of zoiets, dat is inderdaad een rotmap.
     
  3. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nu officieel geen Single Player meer spelen, ik heb Microsoft al gebeld maar zoals verwacht kunnen zij me niet verder helpen. Ik baal er wel van, nu moet ik 'm weer kopen wil ik verder gaan met de Single Player.. en natuurlijk wil ik dat. Heeft iemand ondertussen ook interesse in Splinter Cell: Double Agent waar alleen de Multiplayer werkt?

    Sorry voor de dubbelpost.
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    Ik ben nu ook de trotse bezitter van Splinter Cell 4: Double Agent :thumbs: Gelijk me faceplate aangesloten er van :+

    1e 3 levels heb ik al gezien, ben erg benieuwd naar de rest
     
  5. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    dubbelpost?

    hmm wat is er gebeurd? heb je je box gedraaid met de cd erin?
     
  6. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaja ik had een dubbelpost. :+

    Maar nee ik heb m'n Xbox absoluut niet gedraaid, zelfs niet aangeraakt als ie erin zit. Ik ken dat filmpje waarbij ze een draaiende 360 optillen en een beetje omdraaien en daarna de disc eruit halen met allemaal krassen erop. Ik snap dan ook niet hoe het kan en ik kan vreemdgenoeg alleen de Single Player niet doen, ik denk dat ik binnenkort dan maar een nieuw examplaar haal.. helaas. :):
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    Net in 26 minuten level 1 uitgespeeld. Had voor de objectives alles compleet. maar toch had ik maar 47 %

    Omdat ik 10 enemies had gekilled :p
     
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wat is er dan wel gebeurd? denk terug naar de dag dat dit je overkwam :+

    moet toch wel een manier zijn om een gratis versie terug te krijgen..
     
  9. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gebeurde toen ik Splinter Cell erin deed een voor de verandering weer verder wou gaan met de Single Player en toen kreeg ik het bericht, ik weet dus niet precies wanneer die kras is ontstaan omdat ik daarvoor een tijdje Multiplayer deed.

    Maar bij Microsoft konden ze me niet helpen omdat ze al zeiden dat de kleinste trillingen (zelfs een voorbijrijdende bus, of een harde bass) zulk soort dingen kunnen veroorzaken, ik weet vrijwel zeker dat dat het niet is maarja, hoe bewijs je zoiets. Ik denk dat ik volgende week maar ga kijken naar een nieuw exemplaar. :):
     
  10. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    voorzichtig zijn met je cd's en ze altijd in de hoesjes laten.
    ook op de juiste manier eruit pakken.

    microsoft houdt zich gewoon dom.
     
  11. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaha inderdaad, zeggen dat de 360 momenteel een onbetrouwbaar apparaat is zullen ze zeker niet doen.

    Ik heb trouwens wel zo'n vierpunts CD-ding in het midden, als je weet wat ik bedoel. Wat hebben jullie?
     
  12. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    tjaa. de laatste games die ik gekocht heb heb zon blokje in het midden.
    bij de 1ste keer de cd eruit halen moet ik hem echt buigen wil ie eruit komen:eek: :'-(
    heb toch liever zon klik-systeempje
     
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook liever, veel handiger.

    Net weer even online geweest en had een paar erg leuke potjes (11 kills O-) ) maar waar ik zo'n hekel aan heb zijn die hosts die ermee kappen tijdens het potje, en dan vooral als ze het niet kunnen winnen. Ik ben bezig om m'n Blackwing (en een beetje Red Diamond en Terminus) Expert achievement te krijgen en als merc waren we ruim aan het winnen totdat de host ermee kapte na een kwartier. Dat werkt je dan echt op de zenuwen. :x :'-(
     
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    die achievements zijn toch alleen in Ranked matches te halen?
    snap dan niet echt waarom hosts de game stoppen. zijn blijkbaar die straffen gewoon te laag.
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hoe speel je dan weer Ranked bij Splinter Cell?
    Je Stats worden toch altijd onthouden ofniet?
     
  16. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je op X drukken. wordt je scherm rood en betekend dat je ranked gaat spelen.
    een match is niet 1 ronde maar 2 rondes.
    je speelt de eerste ronde als spy. de 2e als Upsilon (of andersom)
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ah, vetjesss... :)!
    En dan zijn er dus Online Achievements te halen?! Kun je dit met vrienden spelen?!
     
  18. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je kunt die achievements ook gewoon met Player Matches behalen, ik heb bijvoorbeeld Boss House, Dawn Waves en Motorway 90 Expert ook op die manier gehaald. En dat kun je zeker ook met vrienden doen. :)

    Als je internet normaal doet dan. :):
     
  19. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    oooooooh. ik dacht dat je die achievements persee met ranked moest halen.
    en ranked is altijd klote want dat duurt zo lang totdat een server ook echt begint. en vaak stoppen ze midden in de game.

    ranked is ook wel met maten te doen maar je kunt niet inviten. gaat nooit bij ranked. om te voorkomen dat mensen gaan boosten ;)
    maar als je bij custom match alle juiste settings toevoegd zul je elkaar wel kunnen vinden lijkt me.
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik blijf gewoon lekker Player Match spelen :)!
    Net zo gezellig, en goed...

    Speel voornamelijk SPy, en nog niet zo veel The Upsilon. Waardoor mijn Stats bij de Spy ook veel hoger zijn...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina