Splinter Cell 4: Double Agent [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 feb 2007.

1. BogaddE

BogaddE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik ook een tijdje over gedaan, vaak springen van de zijkant naar de tafel en het ging vaak fout, zo vaak dat ik ging denken: dit kan niet de bedoeling zijn......en dat is het ook niet.

Toch maar even een andere route zoeken.

Even spoilertje plaatsen:
    Je moet via een paal onder het glazen dak komen en jezelf boven de tafel naar beneden laten zakken. Dat ging bij mij een stuk beter.

2. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0

ja dat klopt die spoilertje dat had ik ook gedaan , bij die lampen je eige omlaag laten zakken.

Eerste info over Splinter Cell: Conviction bekend
    Nieuws | 3 mei 2007 - Het is een lange tijd stil rondom Splinter Cell: Conviction geweest, maar nu is er dan eindelijk weer nieuws over de game bekend gemaakt. Volgens GamersReport gaat Conviction zich weer grotendeels in het daglicht afspelen (ook al blijft het natuurlijk nog steeds een stealth-game). Sam Fisher komt er in de game achter dat Anna Grímsdóttir (diegene die in de eerste drie games altijd de info gaf) in gevaar is.

Dit zorgt ervoor dat hij terug naar Third Echelon gaat om haar te helpen. Helaas is Third Echelon niet meer wat het geweest is en krijgt Sam behalve de vaak incomplete en slechte informatie, ook nog eens de verkeerde uitrustingen. Uiteindelijk komt hij erachter dat het gevaar van binnenuit de organisatie komt, waardoor hij besluit te vertrekken en een voortvluchtige wordt.

Geplaatst op donderdag 3 mei 2007 om 11:35
    - Bron: GamersReports

Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  3. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0

ik denk dat dit echt vet wordt als je moet vluchten....soort prisonbreak

4. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0

ik vind dat ze een soort game moeten maken als prisonbreak :)

5. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat de levels dan weer grotendeels in daglicht zullen zijn, in dit opzicht heb ik veel liever de eerste drie delen.

6. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    offtopic:
    Kent toevallig iemand dit nummer ( het 1e nummer )
    het gaat niet om het filmpje alleen het nummer.
    http://www.youtube.com/watch?v=8E11XjL3Pmc

Edit : eindelijk heb ik hem uitgespeeld toch die defuse the bomb gelukt :)

Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  7. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ondertussen was het mij al gelukt om de microfoon te plaatsen. Gewoon in het midden van de vergader ruimte naar beneden zeilen en de microfoon plaatsen. Maar toch bedankt voor de mensen die mij geprobeerd hebben te helpen. :)

Nu ben ik bij ‘defuse the bomb’ en ik kan maar geen scan vinden van alle JBA-medewerkers. Ook in het computer ruimte komen op de 2e verdieping lukt mij ook niet (als dat überhaupt wel de bedoeling is). Van een walkthrough wordt ik ook niks wijzer. Iemand een oplossing? Het is dus missie 10, JBA Headquarters.

8. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat naar je map en je kijkt waar de MAIN jba leden lopen (van hun heb je namelijk een scan nodig). Je pakt er eentje en scant zijn ogen (of je slaat hem eerst neer en scant zijn ogen ik weet niet meer precies wanneer je moet scannen) maar iig je moet dus zo'n main jba lid hebben om te kunnen scannen.

9. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Als je al bij de bom bent dan kun je ze niet allemaal meer pakken, volgens mij alleen die van Jamie en sowieso die van Emile nog.

10. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb hem ook. Ik moet eerlijk toegeven dat ik hem al op de PC had, maar wilde hem eigenlijk liever op de 360 dus :9.

Heb gisteren alleen nog maar eventjes online kunnen spelen, en dat was wel vet. Enige (grote) nadeel vond ik dat je geen lobby had waar je een room kon uitkiezen (zoals bij bijvoorbeeld R6 wel is). Maar voor de rest ziet het er inderdaad goed uit, ook op SD, al zal HD natuurlijk nog beter zijn :D.

Ik heb overigens de hardcode suit voor de spy al geunlockt, alleen zie ik niet wat het verschil is met de casual suit, maar dat zal wel aan mij liggen.

11. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je pakje selecteert in het menu dan kun je goed de verschillen bekijken. :)

12. basovich

basovich Guest

heb niet zo'n zin om een nieuw topic aan te maken;).
    HIER scans van Splinter cell: Conviction

13. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was laatst aan het spelen, en toen had ik al verschillende checkpoints gehad. Ik had de game verder niet zelf gesaved ofzo, omdat ik dood was gegaan. Nu wil ik verder gaan, dus druk in het menu op continue, zegt hij dat er geen progress is, terwijl ik toch echt al wat checkpoints had... Hoe kan dat?

15. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij saved hij checkpoints niet. dat moet je zelf doen.
    checkpoints zijn er alleen voor wanneer je dood gaat om snel terug te gaan naar een makkelijk en belangrijk punt in de game.

16. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook een keer ondervonden, kun je weer een heel stuk overnieuw. 8)

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Vandaag dit spel maar gekocht, erg gaaf

18. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    welkom bij de club:+

19. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Heeft iemand die achievement dat je ongezien moet blijven? Waar kan je die het best halen?:x

20. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat ik hem in dat hotel gehaald heb. was ook een gaaf maar makkelijk level.

Deel Deze Pagina