Je bedoelt "The Invisible Man"?? Die heb ik gehaald in het IJsland level (eerste level dus). Dat is lekker kort, en lekker donker, dus makkelijk om te halen (moet zeggen dat ik die daar ook per ongeluk haalde ).
Ik heb 'm gehaald bij de tanker, ook één van de eerste missies. Had ook niet door dat ik dat gehaald had.
Heb hem al een tijdje uitgeleend, maarre wordt deze nog online veel gespeeld?? Was erg leuk toe ie net uit was Greetz Buddha
lijkt me een vet spel, maar is er een beetje goede tutorial aanwezig? Want ook al weet ik dat het een stealthgame is, ik heb altijd de neiging om me geweer te pakken en iedereen dood te schiten die ik zie op me scherm Maar ik wil het stealthgebeuren wel graag leren...
De trainingslevel zijn niet echt tutorials. Gewoon beginnen met het spel, je ontdenkt alles vanzelf wel.
je leert daar echt wel de basis. kereltje killen. hangen aan een buis. in de schaduw zitten. iemand ondervragen. iemand redden. HACKEN!!!
Wat een brute game, heb um sinds gister. Ben gelijk op Hard mode begonnen, aangezien een game als deze of bijv. GRAW2 op easy/medium gewoon gaar is. Anyway, ik zit nu in Shanghai en heb de missies ervoor gehaald met alle objectives complete. Ik vind de moves van Fisher erg strak en zeer goed bedacht, echt super. M'n trust zit bij beide partijen helemaal bovenaan en ik heb al flink wat shit unlocked. Nu heb ik wel een vraag - Ik heb vrijwel altijd m'n pistool & rifle bij me, maar die fucking dingen zijn altijd leeg...ik heb nooit ammo. Nu heb ik in bepaalde levels wel ammo voor m'n rifle gevonden maar ik wil m'n pistool gebruiken. Kun je soms vóór een missie ergens bepalen welke gear je wilt meenemen? Ik bedoel, anders is unlocken ook maar een gare bedoeling, toch?
Ja op Hard heb je geen ammo aan het begin, met de andere moeilijkheidsgraden ben je altijd ruim voorzien.
Ah, ok...dat wist ik dus niet. Maar wel cool dat het zo werkt, hoewel ik het liefst 1 of 2 clips voor m'n pistol zou willen aan de start van een missie. Maarja, m'n xbox heeft het vandaag voor de zoveelste keer begeven...dus SC zit er de komende 2-3 weken niet meer in, helaas.
pistol is fijner dan die auto-gun. als je de auto-gun moet gebruiken betekend het vrijwel dat je meer dan 3 dudes achter je aars hebt rennen. en als dat zo is heb je het level toch al verpest. (ik doe zelf dan automatisch load last save xD)
Auto-gun schiet toch ook veel meer op en neer? Zodat je veel recoil krijgt, wat een pistool (met demper FTW) bijna niet heeft.
Ik gebruik hem ook niet vaak. Of het moet het grote geweer zijn, om Stickie Cams en Shockers te gebruiken !
dat dan weer wel, maar bullets BIJNA nooit, want dan ga je sporen achterlaten en dan krijg je een lagere score